Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Використання онтологій підбору при проведенні наукових робіт
    (2015) Чернецький, Ігор Станіславович; Атамась, Артем Іванович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Булгаков, Ілля Володимирович
    У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації наукового методу. Охарактеризовано його основні етапи та особливості. Представлено сучасні підходи щодо створення та використання науково-організаційних онтологій. Подано особливості побудови онтологій. Описано онтологію вибору. Розглянуто особливості роботи та створення онтології підбору лабораторного обладнання для проведення наукових досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Потенціал використання онтолого-аналітичих графів
    (2015) Стрижак, Олександр Євгенович; Чернецький, Ігор Станіславович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович
    У статі подано аналіз літературних джерел у галузі інформаційної аналітики. Представлено системи аналізу інформації у науковій сфері. Відображено особливості роботи в системах «editor3» і «ontology». Наведено основні шляхи використання функціональних можливостей в онтологіях.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інформаційних інстрментів для стуктуризації та візуалізації наукових знань при проведенні попереднього дослідження
    (2015) Чернецький, Ігор Станіславович; Пащенко, Євгеній Юрієвич; Атамась, Артем Іванович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Булгаков, Ілля Володимирович
    У статті викладено основні елементи та особливості проведення попереднього дослідження учнями, які виконують наукову роботу. Запропоновано використовувати комплексний підхід для візуалізації та систематизації знань, отриманих учнями в процесі проведення наукової роботи. The article considers the basic elements of scientific research and the features of previous research o f pupils performing scientific work. An integrated approach used to visualize and systematize the knowledge acquired by pupils during the process of scientific work.