Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціації
    (2017) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Авраменко, Інна Миколаївна
    У статті розглянуто теоретичні основи асоціацій бренда. Визначено їх роль в диференціюванні брендів задля забезпечення ефективності бренда шляхом як залучення нових споживачів, так і підвищення лояльності існуючих. Узагальнено підходи щодо класифікації асоціацій бренда задля підвищення результативності управління ними. Визначено фактори, від яких залежить цінність бренда. З метою формування успішного асоціативного простору бренда за рівнями розглянуто типи асоціацій бренда та методи їх створення на основі виокремлених основних критеріїв. The article deals with the theoretical foundations of brand associations. Their role in the differentiation of brands is determined for the purpose of ensuring the brand's efficiency by attracting new consumers as well as increasing the loyalty of existing ones. The approaches to classifying brand associations are summarized in order to increase the effectiveness of management of them. The factors on which the value of a brand depends on are determined. In order to form a successful associative space of the brand, the types of brand associations and methods of their creation based on the selected basic criteria are considered at the levels.
  • Ескіз
    Документ
    Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства
    (2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов Олександрівна
    Уточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні основи формування рекламних витрат підприємства
    (2006) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна
    Розглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки. The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantages
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація витрат та її практичне значення в системі управління витратами
    (2008) Скригун, Наталія Петрівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Чорноус, Людмила Василівна
    Обґрунтовано необхідність класифікації витрат виробництва з метою ефективного управління витратами. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду запропоновано напрями класифікації витрат виробництва через виокремлення класифікаційних ознак із врахуванням функцій управління витратами.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формування
    (2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто та уточнено сутність ціни як економічної категорії та ключового елемента ринкової економіки. Висвітлено визначальні чинники виробничого та ринкового підходів до формування ціни.