Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Оптимізація соціалізуючої взаємодії педагогів-наставників зі студентами: науково-методичні основи(2017) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті відображено наукові та методичні основи продуктивної взаємодії педагогів-наставників зі студентами як невід’ємної складової успішного педагогічного процесу вищих навчальних закладів. The article reflects the scientific and methodological foundations of the productive interaction of teachers-tutors with students as an integral part of the successful pedagogical process of the higher educational institutions.Документ Успішна соціалізація студентів ВНЗ як основна мета діяльності педагога-наставника(2012) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті розглядаються особливості освітньої соціалізації студентів в контексті загального поняття про соціалізацію. Розроблено модель освітньої соціалізації студента як презентацію соціалізуючої діяльності педагога-наставника. Висвітлено використання диференційно-індивідуального підходу в роботі наставника зі студентами.Документ Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті обґрунтовано соціалізуючий вплив педагога-наставника на академічну групу студентів вищого навчального закладу. Здійснено вибір критеріїв освітньої соціалізації. Розглянуто основні психологічні характеристики розвитку академічних груп як колективного суб’єкта навчальної діяльності за методиками діагностики рівня розвитку соціальної активності особистості та колективу О. І. Власової та «Пульсар» Л.Г. Почебут.Документ Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів(2010) Власова, О. І.; Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.Документ Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена особливостям вивчення студентської групи як об’єкта та суб’єкта освітньої соціалізації у контексті її взаємодії з педагогом-наставником ВНЗ. Розглянуто основні вітчизняні та світові психологічні моделі групового розвитку. Проаналізовано розвиток групи студентів на основі спільної навчальної діяльності.Документ Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента(Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті висвітлено розроблену автором типологію наставників студентів в залежності від показників ефективності їх соціалізуючої діяльності. Виявлено значущі розбіжності між відповідними групами педагогів-наставників за показниками їх важливих для освітньо-виховної роботи якостей. Обґрунтовано створення психологічного портрету ефективного наставника як відображення психологічних якостей педагогів першої групи. Визначено необхідність участі педагогів-наставників у педагогічній творчості для уособлення ними у професійній діяльності психологічного портрету ефективного педагога-наставника, з метою стимулювання ними процесу формування творчої особистості студента.Документ Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації(2010) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена особливостям вивчення та опису особистісних якостей педагога-наставника, які впливають на ефективність процесу освітньої соціалізації студентів. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями.