Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Systematization of factors influencing competitiveness of food products(2019) Strashynska, Larysa; Strashynskyi, VolodymyrThe article examines and generalizes factors that influence the competitiveness of products. From the investigated factors are allocated and structured factors influencing the competitiveness of food products. The most important of them - safety, quality and price. Also considered are factors such as trademark, advertising, competitors behavior, packaging, sales promotion, functionality, etc. It is established that in the aggregate all factors are the system of food products competitiveness at a separate food enterprise, and each individual factor depends on a number of other indicators. Affecting the competitiveness of products, factors change each other. Thus, the manufacturer must take into account the optimal ratio of factors of competitiveness of products. У статті вивчені і узагальнені фактори, які впливають на конкурентоспроможність продукції. Із досліджуваних факторів виділені і структуровані фактори, що впливають на конкурентоспроможність харчових продуктів. Найвагоміші з них – безпечність, якість, ціна. Також розглянуті такі фактори як торгова марка, реклама, поведінка конкурентів, упаковка, стимулювання збуту, функціональність тощо. Встановлено, що в сукупності всі фактори – це система конкурентоспроможності харчової продукції на окремо взятому харчовому підприємстві, а кожний окремий фактор залежить від ряду інших показників. Здійснюючи вплив на конкурентоспроможність продукції, фактори змінюють один одного. Таким чином, виробнику необхідно приймати до уваги оптимальне співвідношення факторів конкурентоспроможності продукціїДокумент Long-range directions for strengthening the competitiveness of confectionery enterprises in Ukrаine(2019) Strashynska, LarysaThe article defines the essence of the competitiveness of food products from the point of view of both the manufacturer and the consumer, and also focuses on the main factors influencing the competitiveness of products. The level of perception of food products by consumersis analyzed and the main groups of domestic products by the level of competitiveness are distinguished - a group of competitive products, a group of products of long-range competitiveness and a group of products with a low prospect of competitiveness. The domestic market of confectionery products was investigated by volume of production and consumption, and the main factors of demand reduction were revealed. The structure of export of confectionery products by commodity groups is considered and the share of export regions is determined. У статті визначено сутність конкурентоспроможності продовольчих товарів з точки зору як виробника, так і споживача, а також акцентовано увагу на основних чинниках, що впливають на конкурентоспроможність продукції. Проаналізовано рівні сприйняття споживачами конкурентоспроможності продовольчої продукції та виокремлено основні групи вітчизняної продукції за рівнем конкурентоспроможності – групу конкурентоспроможної продукції, групу продукції перспективної конкурентоспроможності і групу продукції з низькою перспективою створення конкурентоспроможності. Досліджено вітчизняний ринок кондитерських виробів за обсягами виробництва та споживання та виявлено основні чинники зниження попиту. Розглянута структура експорту кондитерських виробів за товарними групами та визначено частки регіонів експорту.