Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді(2024) Лелека, Ольга ОлександрівнаСучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш не тільки простим засобом сповіщення про товари чи послуги, але й потужним інструментом формування соціальних уявлень, стереотипів та цінностей. У цьому контексті важливо розглядати психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді, яка є особливо вразливою до зовнішніх впливів та впливів медіа. Це дослідження має важливе значення для розуміння впливу медіа на формування свідомості молодого покоління та розвитку стратегій захисту від негативного впливу реклами.Документ Особливості використання зовнішньої реклами у дизайні закладів ресторанного господарства(2021) Дударець, Володимир Миколайович; Кузьмін, Олег Володимирович; Адаменко, Станіслав Михайлович; Ралко Марія Олександрівна; Чемакіна, Октябрина ВолодимирівнаУ статті досліджуються особливості та способи використання реклами у дизайні закладів ресторанного господарства. The features and ways of use of advertising in the design of restaurants.Документ Landscape services promotion complex(2021) Belova, Tatyana; Papchenko, Valentina; Nikolaenko, IrinaThe article is devoted to the consideration of marketing tools for the promotion of services in the landscape business. The stages of development of the landscape design market of Ukraine are characterized. The target audience for which the complex of landscape services is designed is given. The importance of using modern marketing tools to promote the effective sale of services in the landscape field is proved. The advantages of using advertising in the landscape business are described. The need for partnerships, which consist in cooperation with companies engaged in completely different areas of activity on favorable terms, has been proved. The importance of participation of landscape organizations in charitable actions, and also in cleaning of parks and city territories, carrying out of master classes for gardeners and competitions for photographers in the field of landscape design is defined. Стаття присвячена розгляду маркетингових інструментів просування послуг у ландшафтному бізнесі. Охарактеризовано етапи розвитку ринку ландшафтного дизайну України. Наведено цільова аудиторія, на яку розраховано комплекс ландшафтних послуг. Доведено важливість використання сучасних маркетингових засобів просування щодо формування ефективного збуту послуг в ландшафтній сфері. Описано переваги застосування реклами у ландшафтному бізнесі. Доведено необхідність партнерських зв’язків, які полягають у співпраці з підприємствами, що займаються абсолютно іншими сферами діяльності на вигідних умовах. Визначено значення участі ландшафтних організацій у благодійних акціях, а також у прибиранні парків та міських територій, проведенні майстер класів для садівників та конкурсів для фотографів у сфері ландшафтного дизайну.Документ Засоби підвищення ефективності рекламної кампанії на прикладі освітніх послуг(2020) Галенко, Катерина Олегівна; Стеценко, Вікторія АнатоліївнаУ статті наведені результати аналізу засобів підвищення результативності рекламної кампанії на прикладі освітніх послуг. Встановлено, що у сучасному світі реклама не посідає важливу сходинку у бізнесі, але з’ясовано, що коли буде змінена система надання освітніх послуг буде змінене ставлення до рекламних носіїв та розробки рекламних кампаній в цій сфері. На конкретних прикладах була проаналізована доцільність використання рекламних носіїв та запропонований інший варіант просування. У статті було розглянуто поняття рекламної кампанії, унікальної торгової пропозиції, ефективності рекламних носіїв та рекламної кампанії. У статті було розглянуто особливості реклами освітніх послуг та проведення їх систематизації. Визначено що використання рекламних носіїв у різних випадках надання освітніх послуг. На підставі було запропоновано варіанти підвищення результативності в рекламній кампанії в сфері надання освітніх послуг. The article presents the results of analysis of means of increasing an advertising campaign efficiency on the example of educational services. In the modern world, advertising is not found to be an important business step, but it has been found that as soon as the educational system is changed, the attitude towards advertising media and the development of advertising campaigns in this field will be changed too. The advisability of using advertising media was analyzed and another promotion option was suggested. The concepts of advertising campaign, unique sales offer, effectiveness of advertising media and advertising campaign were also observed. The article deals with the features of educational services advertising and their systematization. On this basis, options for improving the educational campaign effectiveness for educational services have been proposed.