Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Цифрова трансформація бізнесу в компаніях харчової індустрії(2024) Бергер, Аліна ДмитрівнаСтаття присвячена питанню цифрової трансформації бізнесу в компаніях харчової індустрії. Застосування традиційних інструментів удосконалення бізнес-процесів компаній суттєво поступається внесеним змінам за допомогою цифрових технологій у швидкості, якості, масштабності й отриманні кінцевих економічних результатів. Цифрова трансформація бізнесу спрямована на поліпшення виробництва, реалізації продукції та обслуговування клієнтів за допомогою новітніх технологій, яка надає систематичний набір заходів для розвитку компаній в цифровому просторі. Для кожної успішної компанії харчової індустрії вже є обов’язковим застосування проєктного підходу до бізнесу, використання data-driven рішень, машинного навчання та штучного інтелекту, а також сучасних способів комунікації, безперервного трекінгу ефективності персоналу. Узагальнені пріоритетні напрямки впровадження цифрових технологій в компаніях харчової індустрії: Precision Farming ‒ точне землеробство: Internet of Things (IoT) в сільському господарстві; Blockchain для ланцюга постачання; Automated Food Processing застосування автоматизованих систем та роботів для виробництва та обробки харчових продуктів; Digital Supply Chain Management; використання цифрових технологій та програмного забезпечення для оптимізації управління ланцюгом постачання, від постачальника до споживача; Mobile Apps for Food Retail ‒ мобільні додатки для роздрібної торгівлі харчовими продуктами та ін. Прикладами успішної цифрової трансформації бізнес-процесів у різних видах діяльності і споріднених виробництвах компаній харчової індустрії є: John Deere (сільське господарство); МХП (сільське господарство); Nestle (виробництво та переробка); IBM Food Trust (логістика та постачання); Blue Apron (обслуговування споживачів); AeroFarms (сільське господарство); Zest Fresh (логістика та постачання); McDonald's, Chowbotics і Starbucks (роздрібна торгівля); Ocado (логістика та постачання); Barilla (виробництво та переробка); FarmLogs (сільське господарство); Келнер (транспортування продукції), Coca-Cola (продукція розроблена ШІ) та інші. Отже, цифрова трансформація бізнесу дозволяє сконцентруватися на процесах виробництва і реалізації харчової продукції, не витрачати час на рутинні операції, стати більш конкурентоспроможнимДокумент Improving the organizational and economic support for the development of enterprises in the hospitality industry in the use of information and communication technologies(2021) Petrovska, Iryna; Safronova, Olha; Mital, Оlena; Ometsynska, Nataliia; Moroz, Volodymyr; Vidomenko, Oksana; Lebedynets, Iryna; Shostakovska, Antonina; Maistrenko, Yuliia; Nosyriev, OleksandrConceptual foundations of organizational and economic support for the development of enterprises in the hospitality industry have been developed, taking into account the level of use of information and communication technologies. It has been determined that the main results of the influence of information technologies on the hospitality industry are the optimization of business processes, as well as the transformation of the target consumer of hospitality services. The types of information and communication technologies are systematized depending on the direction of the business processes of the cycle of providing hospitality services. It has been substantiated that through the active use of information and communication technologies, hospitality industry enterprises satisfy the needs of customers in full in accordance with modern requirements. The relationship was established between the results of assessing the level of organizational and economic support for the development of information and communication technologies and the strategic choice of enterprises in the hospitality industry. Three types of strategies are identified – information expansion, improvement, retention and further development – depending on the low, medium and high level of development of information and communication technologies, respectively. The directions of increasing the level of development of information and communication technologies of the hospitality industry at different levels are proposed. The developed theoretical and methodological provisions can be useful in the formation of the concept of strategic development of the hospitality industry. The use of the proposed toolkit reflects the results, both quantitatively (increasing demand for hospitality services, improving financial performance, etc.) and in a qualitative form (improving the quality of service, creating a positive image, etc.).Документ Artificial intelligence as a driver of the development of modern business(2022) Yevsieieva-Severyna, Iryna; Skopenko, NataliaКороткий огляд (реферат): A key success factor of modern companies is the timely restructuring of business processes, taking into account the penetration of digital technologies in all spheres of society. Nowadays, the challenges have accelerated the implementation of modern business concepts. Continual improvements become the vital step in competitive market. Digitalization has become an unavoidable reality for companies. The article investigates the meaning of the terms "digitization", "digitalization" and "digital transformation". It is proved that digitalization provides companies with competitive advantages in all areas of activity, which is reflected in the optimization of production processes, costs minimization, decreasing errors, increasing speed of delivery, boosting the quality of finished products (services), improving the control of the company’s data and processes, increasing the effectiveness of communication. Examples of companies that use digital technologies and the results of their implementation in business processes are given. The results of survey confirm the positive effects of digitalization of business. Three main types of artificial intelligence are distinguished: artificial narrow intelligence, general artificial intelligence, artificial superintelligence and the differences of each are outlined. The benefits and the main threats of artificial intelligence are revealed. The global artificial intelligence industry is expected to grow from $59.7 billion in 2021 to $422.4 billion by 2028, according to Zion Market Research. The 2020 McKinsey Global Survey on Artificial Intelligence (AI) confirms that 50% of companies have reported using AI in at least one business function. The experience of the world’s largest companies in the implementation of various artificial intelligence tools in operational activities is presented. It is emphasized that artificial intelligence contributes to business development and global economic activity. The growth of key performance indicators after the implementation of artificial intelligence in the business processes of companies is presented. Ключовим фактором успіху сучасних компаній є своєчасна перебудова бізнес-процесів з урахуванням проникнення цифрових технологій в усі сфери життя суспільства. Виклики сьогодення прискорили впровадження сучасних бізнес-концепцій. Постійні вдосконалення для компаній стають життєво важливим кроком в конкурентному середовищі. Цифровізація стала невід’ємною реальністю для сучасних компаній. У статті досліджено зміст термінів "оцифрування", "діджиталізація" та "цифрова трансформація". Доведено, що діджиталізація надає компаніям конкурентні переваги в усіх сферах діяльності, що відображається в оптимізації виробничих процесів, мінімізації витрат, зменшенні помилок, збільшенні швидкості доставки, підвищенні якості готової продукції (послуг), покращенні контролю над даними та процесами компанії та підвищенні ефективності комунікацій. Наведено приклади компаній, які використовують цифрові технології та результати їх впровадження в бізнес-процеси. Результати опитування підтверджують позитивні ефекти від діджиталізації бізнесу. Виділено три основні види штучного інтелекту: штучний вузький інтелект, загальний штучний інтелект, штучний суперінтелект та окреслено відмінності кожного з них. Розкрито переваги та основні загрози штучного інтелекту. Очікується, що світова індустрія штучного інтелекту зросте з $59,7 млрд. у 2021 році до $422,4 млрд. до 2028 року, згідно з даними Zion Market Research. Глобальне дослідження McKinsey 2020 року щодо штучного інтелекту (ШІ) підтверджує, що 50% компаній повідомили, що використовують ШІ принаймні в одній функціональній сфері бізнесу. Представлено досвід найбільших світових компаній з впровадження різних інструментів штучного інтелекту в операційну діяльність. Підкреслено, що штучний інтелект сприяє розвитку бізнесу та глобальній економічній активності. Наведено зростання ключових показників ефективності після впровадження штучного інтелекту в бізнеспроцеси компаній.Документ Вплив технологій штучного інтелекту на ефективність діяльності бізнесу(2022) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Кириченко, Ольга МиколаївнаВиклики сьогодення сприяли прискоренню імплементації сучасних концепцій ведення бізнесу. Серед багатьох практик постійного вдосконалення бізнес-процесів є діджиталізація. Акцентовано увагу на перевагах застосування цифровізації в компаніях, що полягає у підвищенні якості процесів, зменшені часу їх проходження, швидкому виконанню замовлень, а отже, і збільшенню лояльності клієнтів. Проаналізовано поняття штучного інтелекту, виділено три його основні типи: штучний вузький інтелект, загальний штучний інтелект, штучний суперінтелект. Штучний вузький інтелект сфокусований на вирішенні вузько визначеного, структурованого завдання, загальний штучний інтелект спрямований на розв'язання будь-якої проблеми, може реагувати на різні середовища та ситуації, штучний суперінтелект зможе перевершити людей абсолютно в усьому, зуміє справлятися з творчими завданнями, ухваленням рішень та підтримувати емоційні взаємини. Розкрито переваги застосування штучного інтелекту (точність в обробці даних, здатність швидко аналізувати значний масив інформації, що сприятиме прийняттю своєчасних рішень). Також зазначено основні загрози застосування штучного інтелекту (зникнення робочих місць, масове безробіття, втрата контролю над штучним інтелектом - неконтрольованість роботів з боку людини). Розглянуто найбільш розповсюджені технології штучного інтелекту на підприємствах (наука про дані, машинне навчання, роботизація). Представлено досвід суб’єктів бізнесу по впровадженню різноманітних інструментів штучного інтелекту в оперативну діяльність, зокрема в медичній, правовій, космічній, банківській, освітній сферах діяльності. Наголошено, що саме в сфері освіти до 2030 року очікується щорічне нарощування штучного інтелекту до 45%. Акцентовано увагу, що штучний інтелект сприяє розвитку бізнесу та глобальній економічній діяльності. Розглянуто світових ключових гравців на ринку штучного інтелекту, представлено топ-10 світових IT-корпорацій, досліджено зростання їх ключових показників діяльності після впровадження технологій штучного інтелекту в товари та послуги. Current challenges have accelerated the implementation of modern business concepts. Among the many practices of continuous business processes improvement is digitalization. Attention is focused on the benefits of digitalization in companies, which is to improve the processes quality, reduce their passage time, quickly fulfil orders, and hence increase customer loyalty. The concept of artificial intelligence is analysed, its three main types are identified: artificial narrow intelligence, general artificial intelligence, artificial superintelligence. Artificial narrow intelligence is focused on solving a narrowly defined, structured task; general artificial intelligence which is aimed at solving any problem, can respond to different environments and situations. Artificial superintelligence will be able to surpass people in absolutely everything, such as coping with creative tasks, decision-making and maintaining emotional relationships. The advantages of using artificial intelligence (accuracy in data processing, the ability to quickly analyse a large amount of information that will facilitate timely decision-making) are revealed. The main threats to the use of artificial intelligence (jobs disappearance, mass unemployment, loss of control over artificial intelligence – robots’ uncontrollability by humans) are also indicated. The most common technologies of artificial intelligence in enterprises (data science, machine learning, robotization) are considered. The business entities experience in the implementation of various artificial intelligence tools in operational activities, in the medical, legal, space, banking, educational spheres of activity, is presented. It was emphasized in the educational field that the annual increase in artificial intelligence is expected to reach 45% by 2030. It is also highlighted that artificial intelligence contributes to business development and global economic activity. The world's key players in the artificial intelligence market are considered, the top 10 world IT corporations are presented, the growth of their key performance indicators after the introduction of artificial intelligence technologies in goods and services is investigated.