Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Ігрове дозвілля в індустрії гостинності
    (2024) Шидловська, Олена Броніславівна; Арпуль, Оксана Володимирівна
    Стаття розглядає актуальність розвитку готельного бізнесу в Україні в умовах економічної нестабільності та збільшення конкуренції. Звертається увага на значення інновацій у привабленні клієнтів та забезпеченні конкурентоспроможності готелів. Досліджується попит споживачів на нові форми відпочинку, зокрема на азартні ігри, що стимулює розробку інноваційних послуг для готельних підприємств, таких як ігрові клуби з онлайн-казино. Мета роботи полягає у створенні готелю з інноваційними послугами ігрового дозвілля з метою підвищення конкурентоспроможності готелів та розвитку туристичної галузі в Голосієвському районі м. Києва
  • Ескіз
    Документ
    Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу
    (2023) Тімченко, Ганна Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтів
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний підхід до впровадження послуг арт-терапії в готелях України
    (2023) Гусельцева, Катерина Сергіївна; Дулька, Ольга Степанівна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна Іванівна
    У статті розглянута сутність різних видів арт-терапії та основні ефекти їх впливу на різні вікові групи населення. Проаналізовано світовий та вітчизняний досвід використання арт-терапії в готельній індустрії. Доведена доцільність вирішування проблеми корекції психологічного стану українських споживачів готельних послуг комплексно. Запропоновано у вітчизняних засобах розміщення разом з послугами арт-терапії використовувати «кольорові» сніданки («зелений», «червоний», «помаранчевий» та «білий»), до складу яких будуть входити страви, виготовлені переважно з продуктів відповідного кольору, оскільки харчування також має великий вплив на організм людини, її фізичний стан і настрій. The article examines the essence of various types of art-therapy and the main effects of their influence on different age groups of the population. The world and domestic experience of using art-therapy in the hotel industry is analyzed. The feasibility of solving the problem of correcting the psychological state of Ukrainian consumers of hotel services in a comprehensive manner has been proven. It is suggested that in domestic accommodation facilities, together with art-therapy services, use "colored" breakfasts ("green", "red", "orange" and "white"), which will include dishes made mainly from products of the corresponding color, since food also has a great influence on the human body, its physical condition and mood.
  • Ескіз
    Документ
    Development of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan
    (2020) Penchuk, Anna; Tur, Olesya
    The article analyzes the development of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan. The aim of the article is to study the trends and state of the development of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan, identifying problems and promising directions for their overcoming. The methodology of the study is the foreign and Ukrainian scientific literature, analysis of statistical data (over the last ten years), which have shown the results of foreign trade relations between the countries. The perspective directions for deepening of foreign trade relations between Ukraine and Turkmenistan should be a sale of Ukrainian pipes, gas-pumping units, equipment for replacing insulating coatings at gas pipelines, implementation of programs for major repair and reconstruction of Turkmenistan’s gas transportation system and cooperation of «Naftogaz of Ukraine» with the state-owned concern «Turkmennaft». The main provisions and conclusions of the article can be used for the preparation of analytical materials and practical recommendations for government agencies, as well as individual enterprises – participants of foreign trade relations. У статті аналізується розвиток зовнішньоторговельних відносин між Україною та Туркменістаном. Метою статті є дослідження тенденцій та стану розвитку зовнішньоторговельних відносин між Україною та Туркменістаном, визначення проблем та перспективних напрямів їх подолання. Методологією дослідження є зарубіжна та українська наукова література, аналіз статистичних даних (за останні десять років), які показали результати зовнішньоторговельних відносин між країнами. Перспективними напрямками поглиблення зовнішньоторговельних відносин між Україною та Туркменістаном мають стати продаж українських труб, газоперекачувальних агрегатів, обладнання для заміни ізоляційних покриттів на газопроводах, реалізація програм капітального ремонту та реконструкції газотранспортної системи Туркменістану та співробітництво НАК «Нафтогаз України» з державним концерном «Туркменнафта». Основні положення та висновки статті можуть бути використані для підготовки аналітичних матеріалів та практичних рекомендацій для державних органів, а також окремих підприємств – учасників зовнішньоекономічних відносин.
  • Ескіз
    Документ
    Використання вдосконалених постковідних реабілітаційних програм в готельних підприємствах Львівщини
    (2022) Бойцова, Анастасія Іванівна; Медвідь, Ірина Миколаївна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна Іванівна
    У статті розглянута сутність захворювання COVID-19, його найпоширеніші наслідки та проблема людства в необхідності реабілітації після нього. Проаналізовано досвід використання у світових та вітчизняних засобах розміщення постковідної реабілітації. Доведена доцільність вдосконалення існуючих реабілітаційних постковідних програм шляхом додавання до них додаткових нових заходів та впровадження їх в готельних підприємствах Львівщини.The article considers the essence of the disease COVID-19, its most common consequences and the problem of humanity in the need for rehabilitation after it. The experience of using post-coded rehabilitation accommodation in world and domestic means is analyzed. The expediency of improving the existing rehabilitation post-lead programs by adding additional new measures to them and implementing them in hotel enterprises of Lviv region is proved.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові підходи до формування конкурентоспроможної пропозиції клієнтам у сфері ритейл-послуг
    (2020) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    У статті розглядаються маркетингові аспекти формування конкурентоспроможної пропозиції у сфері послуг ритейлерів. Конкурентні переваги пропонується розподіляти на дві групи: переваги низького та високого порядку. Переваги низького порядку є менш стійкими і досягаються, зазвичай, за рахунок ефекту масштабу та можливості встановлення порівняно низьких цін. Переваги високого порядку полягають у формуванні дійсно цінної пропозиції клієнтам, яка б максимально враховувала їхні потреби, та забезпечувала довгострокову лояльність. Пропонується алгоритм формування конкурентоспроможної пропозиції у сфері ритейл-сервісу, який покликаний забезпечити стійкі конкурентні переваги ритейлера. Важливим етапом при цьому є аналіз ключових потреб та проблем клієнтів та, на цій основі, виявлення головної потреби та найбільш гострої проблеми, що стає базою для створення головної цінності. Після формування головної цінності пропонується розробити систему додаткових цінностей, які спрямовані не на вирішення ключової потреби клієнта, але є допоміжними компонентами, що підвищують клієнтську лояльність. При створенні головної цінності та системи додаткових цінностей слід враховувати ресурсні обмеження.The article considers marketing approaches to the formation of a competitive offer in the field of retailer services, based on identifying the basic needs of customers and the most acute problems on the way to meeting the basic needs. It is proposed to divide competitive advantages into two groups: low-order advantages and high-order advantages. Low-order advantages are less stable, easily replicated by competitors, and are usually achieved through a wide range, large volumes of procurement, active promotion, economies of scale, and the ability to set relatively low prices. Today, low price is not the main criterion of customer loyalty, so you need to consider not the concept of price, but the concept of value and focus on the formation of competitive advantages of high order. The advantages of a high order are the formation of a truly valuable offer to customers, which would take into account their needs, the main "pain" points in meeting these needs, and ensure long-term loyalty. The algorithm of formation of the competitive offer in the field of retail service which is called to provide steady competitive advantages of the retailer is offered. The first stages of the algorithm are "sketching" the client's portrait, modeling his life situation and creating a situational model. The next, very important, steps are the analysis of key needs and problems of clients and, on this basis, the identification of the main need and the most acute problem, still becomes the basis for creating the main value. After the formation of the main value, it is proposed to develop a system of additional values, which are not aimed at addressing the key needs of the client, but are ancillary components that increase customer loyalty. Additional values are designed to make the process of satisfying the main need more comfortable, to attract the customer (for example, a pleasant color scheme) or to allow him to save money (cashbacks, discount cards, etc.). Resource constraints should be taken into account when creating a core value and value system. The main resources should be directed to the formation of the main value, only then additional values are formed. The main value with a system of additional values form a competitive offer to customers in the field of retail services.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації в організації рітейл-сервісу як відповідь на вимоги розвитку ринку
    (2020) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    У статті розглядаються сучасні тенденції ринку рітейл-бізнесу та інноваційні підходи до організації рітейл-сервісу згідно цих тенденцій. Аналізується структура покупок в мережі Інтернет, структура показника "середній чек" в онлайн покупках по основних категоріях товару. Досліджуються характерні зміни у потребах та вподобаннях споживачів, зокрема трансформація сприйняття споживачем ціни товару у цінність товару як сукупність корисних якостей товару та альтернатив витрат грошей і часу. Систематизуються сучасні тенденції організації рітейл-сервісу як відповідь на актуальні вимоги ринку: масовий перехід в онлайн, насичений та швидкий ритм життя, зміна сприйняття споживачами ціни, збільшення ролі CR-Marketing, підвищення рівня інформованості та обізнаності споживачів, зростання ролі етичності та соціальної відповідальності. Розглядаються особливості організації рітейл-сервісу з огляду на сутність сервісу як специфічного продукту із характерними якостями: невідчутність, невіддільність від джерела, незбереженість та непостійність, пропонуються напрями удосконалення роботи рітейлерів у відповідності до особливостей сервісної сфери з метою максимального задоволення потреб клієнтів, забезпечення їх лояльності та підвищення конкурентоспроможності суб’єкта господарювання. The article examines existing innovations in retail service organization, which take place on Ukrainian market and are necessary to be developed because of the contribution of trade sphere, including retail, to Gross Domestic Product of the country. The new trends in retail business are considered as the answer on new trends in consumers' lifestyle on the one side, and the influence of European experience on the other side. The current trends in the retail business market and innovative approaches to the organization of retail service in accordance with these trends are considered. The structure of online shopping, the structure of the indicator "average check" in online purchases by major categories of goods and also the consumers' preferences for paying for purchases are analyzed. Representative changes in consumer needs and preferences are explored, including the transformation of the consumer's perception of the price of the goods into the value of the goods as a set of useful qualities of the goods and alternatives of spending money and time. The current trends of retail service organization are being systematized in response to current market demands: the increasing of online shopping, partial replacement of reality with virtual reality as the consumers lifestyle, saturated and fast rhythm of life, changing consumer perception of product's value, increasing the role of CR-Marketing, raising of the level of consumer's awareness and knowledge, increasing the role of ethics and social responsibility. The increasing of the role of CRM is considered as a factor that creates the need for implementation of the technologies of consumer experience management, formation of client bases and creation of ERP-customer loyalty system with the following functions: creation of a database for each client, formation of individual offers, formation of an individual communication system. The peculiarities of the retail service organization are considered with regard to the essence of the service as a specific product with the four main characteristic qualities: insensitivity, impermanence, inseparability from the source, unusable for storage. The ways of improvement of organization of retail service for the purposes of increase of competitiveness, achievement of consumer loyalty and obtaining the decent market position are proposed.