Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив штучного інтелекту на маркетингову діяльність підприємств м’ясної промисловості(2023) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Бергер, Аліна ДмитрівнаВ статті розглядаються питання застосування штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємств м’ясної промисловості. Стратегічним завданням маркетингової діяльності підприємств м’ясної промисловості у сучасних умовах є повне використання маркетингового потенціалу для підвищення результативності, збільшення ринкової частки ринку, своєчасного задоволення потреб споживачів, забезпечення довгострокових конкурентних переваг за рахунок прийняття інноваційних маркетингових рішень. Саме штучний інтелект надає підприємствам м’ясної промисловості можливості - переваги у маркетинговій діяльності, зокрема, скорочення часу на аналіз і створення інформаційних баз даних від постачальників до залучення споживачів, революціонізується спосіб спілкування маркетологів зі своєю аудиторією та досягнення власних цілей, покращення й оптимізація традиційного маркетингового комплексу, який складається з «4P»: продукт, ціна, місце та просування. Обґрунтовано сучасний вплив штучного інтелекту на маркетинговий комплекс «4P» для підприємств м’ясної промисловості. Запропоновані актуальні напрями застосування штучного інтелекту (ШІ) для впровадження на підприємствах м’ясної промисловості на перспективу для підвищення рівня конкурентоспроможності на висококонкурентному м’ясному ринку. Штучний інтелект сприяє розвитку інноваційних маркетингових рішень, які базуються на використанні новацій у різних видах діяльності споживачів, компаній, ринків та активізує появу нових різновидів маркетингу, які доцільно застосовувати у практиці підприємств м’ясної промисловості. Сьогоднішній досвід використання штучного інтелекту у маркетинговій діяльності вже сприяє тому, що на підприємствах м’ясної промисловості знижуються витрати, підвищується контроль за якістю виробництва продукції та забезпечується безпека для споживачів, яка підтверджена дотриманням системи міжнародних стандартів ISO 9000, ISO 22000, ISO 14000 та інших. The article examines the impact and experience of using the artificial intelligence on the marketing activity using the example of meat industry enterprises. The strategic task of marketing activity of meat industry enterprises in the modern conditions is the full use of marketing potential for increasing efficiency, expanding market share, meeting consumer need in timely manner, ensure long-term competitive benefits due to the search of reserves and making innovative marketing decisions. Artificial intelligence that provides eat industry enterprises with opportunities – benefits in marketing activity, thus, reducing tie on the analysis and creating information databases from suppliers to the attracting customers, revolutionizing the way marketers communicate with their audience and achieving their own goals, improving and optimizing marketing complex that consists of “4P”: product, price, place and promotion. The modern impact of artificial intelligence on marketing complex “4P” for meat industry enterprises is substantiated. Current areas of application the artificial intelligence (AI) for implementation on the meat industry enterprises in the future to increase the level of competitiveness on the highly competitive meat market is proposed. With the help of artificial intelligence all the elements of marketing concept of “4P’ which are interconnected and complementary are improved. Artificial intelligence contributes to the development of marketing decisions, which are based on the use of innovations in various types of activities of customers, companies, markets, and activates the emergence of new types of marketing, which are expedient to apply in the practice of meat industry enterprises. Today’s experience of using the artificial intelligence in marketing activity already contributes to the fact that meat industry enterprises reduce costs, increase control over the quality of production and ensure safety for customers which is confirmed by compliance with the system of international standards ISO 9000, ISO 22000, ISO 14000 and others.Документ Застосування активних засобів навчання та комп’ютерних технологій для підвищення рівня підготовки фахівців мясної промисловості(2009) Пасічний, Василь МиколайовичПредставлено дані по активізації навчання для спеціалістів з м'ясопереробки. The data to enhance training for specialists in meat processing.Документ Реінжиніринг бізнес-процесів на підприємствах м’ясної промисловості(2011) Драган, Олена ІванівнаУ статті розглядаються методичні підходи до застосування технології реінжинірингу на підприємствах м’ясної промисловості з урахуванням специфічних особливостей виробництва м’ясної продукції.Документ Науково-практичний підхід до впровадження системи міжнародних стандартів з менеджменту на підприємстві(2011) Драган, Олена ІванівнаУ статті розглядається науково-практичний підхід до впровадження системи міжнародних стандартів з менеджменту на підприємствах м’ясної промисловості, яка враховує інтеграцію існуючих систем стандартів: якісних, екологічних, соціальних.Документ Корпоративні об’єднання підприємств у м’ясній промисловості(2009) Драган, Олена ІванівнаАвтор статті обґрунтовує доцільність формування корпоративного об’єднання підприємств у м’ясній промисловості у сучасних умовах функціонування галузі для забезпечення конкурентоспроможності м’ясної продукції на вітчизняному ринку.Документ Вдосконалення організаційної структури підприємств м’ясної промисловості(2010) Драган, Олена ІванівнаУ статті обґрунтовані причини удосконалення організаційної структури підприємств м’ясної галузі. Запропоновано науково-практичні підходи щодо створення нових організаційних структур підприємств з урахуванням світового досвіду, які є більш гнучкими та адаптованими до нестабільного зовнішнього середовища функціонування галузі.Документ Методичні підходи до впровадження логістичної системи на підприємстві м’ясної промисловості(2008) Драган, Олена ІванівнаУ статті розглянуті методичні підходи до впровадження логістичної системи, яка дозволяє підвищити конкурентоспро-можність виробництва підприємств м’ясної галузі.Документ Формування корпоративної культури на підприємствах м’ясної промисловості(2007) Драган, Олена ІванівнаВ статті розглянуто основні підходи щодо формування корпоративної культури на підприємствах м’ясної промисловості. Проаналізовано взаємозв’язок і взаємовплив корпоративної культури, культури управління та культури праці.Документ Концептуальні підходи до забезпечення високої якості продукції на підприємствах м’ясної галузі(ХДАУ, 2007) Драган, Олена ІванівнаАвтором запропоновано концептуальні підходи до забезпечення високої якості продукції на підприємствах м’ясної промисловості, враховуючи вітчизняний досвід та сучасні тенденції впровадження різних систем якості.Документ Удосконалення фінансового забезпечення конкурентоспроможності малих підприємств м’ясної промисловості(2008) Драган, Олена ІванівнаУ статті розглянуто удосконалення фінансового забезпечення конкурентоспроможності підприємств м’ясної промисловості за рахунок внесення автором пропозицій до проекту закону «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва».