Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Psychological qualities of the teacher-tutor as a base of the quality of students` education(2017) Chugaeva, NataliyaThe subject of our study became the activity of the teacher because it is the beginning of all, the starting point for changing the mental qualities of the person in educational institutions. The famous Greek philosopher Socrates said that all professions are from the people and only the teachers, judges and doctors are from God. The teacher has many opportunities to influence the future in positive way - through the students. Предметом нашого дослідження стала діяльність педагога, тому що вона є початком усього, відправною точкою зміни психічних якостей особистості в освітніх закладах. Відомий грецький філософ Сократ казав, що всі професії від людей і лише вчителі, судді та лікарі від Бога. Вчитель має багато можливостей впливати на майбутнє позитивно – через учнів.Документ Robotization in modern society from the psychological point of view(2022) Chugaeva, NataliyaThe examples of the implementation of robots with artificial intelligence in various spheres of human life and activities are given in the article. An original author's model of professional interaction between humans and robots is proposed. The author determined that for the effective implementation of robotization in modern society, the psychological qualities foreseen by world experts for 2025 must be distributed between humans and robots. In this context, the future need of society for teachers-tutors becomes clear in order to coordinate the activities of both human employees and robots. У статті наведено приклади впровадження роботів зі штучним інтелектом у різні сфери життя та діяльності людини. Запропонована оригінальна авторська модель професійної взаємодії людей та роботів. Автором визначено, що з метою ефективного впровадження роботизації в сучасному суспільстві психологічні якості, передбачені свого часу світовими експертами для 2025 р., необхідно розподілити між людьми та роботами.Документ Psychological characteristics of university applicants` groups(2021) Chugaeva, NataliyaIn the article is shown the result of empirical research of groups of applicants on the criterion of combining indicators of their social development as a collective subject of educational activity and applicant learning success was the derivation of empirical typology of effective and ineffective tutors (total four types: effective, pseudo-effective, formally effective and ineffective). У статті показано, що результатом емпіричного дослідження груп здобувачів за критерієм поєднання показників їх соціального розвитку як колективного суб’єкта навчальної діяльності та успішності навчання абітурієнтів стало виведення емпіричної типології ефективних і неефективних наставників (всього чотири типи: ефективні, псевдо-ефективний, формально ефективний і неефективний).Документ Оптимізація соціалізуючої взаємодії педагогів-наставників зі студентами: науково-методичні основи(2017) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті відображено наукові та методичні основи продуктивної взаємодії педагогів-наставників зі студентами як невід’ємної складової успішного педагогічного процесу вищих навчальних закладів. The article reflects the scientific and methodological foundations of the productive interaction of teachers-tutors with students as an integral part of the successful pedagogical process of the higher educational institutions.Документ Стратегія і тактика індивідуальної роботи педагога і педагога-наставника(Біла, Г. М. Стратегія і тактика індивідуальної роботи педагога і педагога-наставника / Г. М. Біла // Вісник НТУ КПІ. Філософія. Психологія. Педагогіка – К.: Політехніка, 2007. – № 3(21). – С. 11-14., 2007) Біла, Галина МиколаївнаЄвроінтеграційні процеси освітньої діяльності та швидкоплинний розвиток сучасного виробництва вимагають від вищих навчальних закладів технічного спрямування підготовки спеціалістів високої кваліфікації і всебічно розвинених людей для вирішення поставлених завдань. Ключовою фігурою такого процесу є педагог-спеціаліст і педагог-куратор з його позитивними і негативними сторонами інтеграції рис особистості.Документ Успішна соціалізація студентів ВНЗ як основна мета діяльності педагога-наставника(2012) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті розглядаються особливості освітньої соціалізації студентів в контексті загального поняття про соціалізацію. Розроблено модель освітньої соціалізації студента як презентацію соціалізуючої діяльності педагога-наставника. Висвітлено використання диференційно-індивідуального підходу в роботі наставника зі студентами.Документ Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті обґрунтовано соціалізуючий вплив педагога-наставника на академічну групу студентів вищого навчального закладу. Здійснено вибір критеріїв освітньої соціалізації. Розглянуто основні психологічні характеристики розвитку академічних груп як колективного суб’єкта навчальної діяльності за методиками діагностики рівня розвитку соціальної активності особистості та колективу О. І. Власової та «Пульсар» Л.Г. Почебут.Документ Емпіричне дослідження психологічних особливостей педагога-наставника ВНЗ як умови ефективної освітньої соціалізації студентів(2010) Власова, О. І.; Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті показано провідну роль освітньої соціалізації студентів у діяльності педагога-наставника. Презентується концептуальна модель психологічних якостей ефективного педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у освітньому процесі з його психологічними особливостями, типологія ефективних і неефективних наставників, а також психологічний портрет еталонного наставника, створені за результатами емпіричного дослідження.Документ Група студентів як об’єкт та суб’єкт освітньої соціалізації(2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаСтаття присвячена особливостям вивчення студентської групи як об’єкта та суб’єкта освітньої соціалізації у контексті її взаємодії з педагогом-наставником ВНЗ. Розглянуто основні вітчизняні та світові психологічні моделі групового розвитку. Проаналізовано розвиток групи студентів на основі спільної навчальної діяльності.Документ Ефективність роботи педагога-наставника як основа формування творчої особистості студента(Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2011) Чугаєва, Наталія ЮріївнаУ статті висвітлено розроблену автором типологію наставників студентів в залежності від показників ефективності їх соціалізуючої діяльності. Виявлено значущі розбіжності між відповідними групами педагогів-наставників за показниками їх важливих для освітньо-виховної роботи якостей. Обґрунтовано створення психологічного портрету ефективного наставника як відображення психологічних якостей педагогів першої групи. Визначено необхідність участі педагогів-наставників у педагогічній творчості для уособлення ними у професійній діяльності психологічного портрету ефективного педагога-наставника, з метою стимулювання ними процесу формування творчої особистості студента.