Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Цифрова кодована інформація на пакованні
    (2020) Кулик, Наталія Вікторівна; Гавва, Олександр Миколайович
    У статті показана важливсть інформаційної функції упаковки, особливо в умовах стрімкої зміни умов життя людей. Ця функція реалізує вимоги законодавчих актів до розміщення інформації про паковану продукцію. Сучасна упаковка має найбільшу поверхню для інформації. У статті наведені сучасні способи розміщення інформації на упаковці за допомогою цифрових техноолгій. Серед них штрихове та радічастотне кодування, цифрова ідентифікація -QR -код, dot-код, тощо. Наведені ії переваги та недоліки. The article shows the importance of the informational function of packaging, especially in conditions of rapid changes in people's living conditions. This function implements the requirements of legislative acts for posting information about packaged products. Modern packaging has the largest surface for information. The article presents modern methods of placing information on packaging using digital technologies. Among them are barcode and radio frequency coding, digital identification - QR code, dot code, etc. Its advantages and disadvantages are given.
  • Ескіз
    Документ
    Використання QR-коду в процесі викладання іноземної мови в закладах вищої освіти
    (2023) Мусійчук, Світлана Миколаївна; Зуєнко, Неля Олександрівна; Левицька, Людмила Ярославівна
    Стаття присвячена аналізу використання QR-кодів під час викладання іноземної мови в закладах вищої освіти; авторами приведені деякі основні аспекти концепції використання QR-кодів в освітньому процесі. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз наукової літератури, а також експериментальну роботу з використанням під час проведення модульної контрольної роботи QR-кодів. Встановлено, що використання QR-кодів у процесі викладання іноземної мови виявилося ефективним інструментом: у здобувачів освіти підвищився середній бал за модульну контрольну роботу. Також здобувачі відзначили покращення своєї мотивації та залученості до освітнього процесу; було відзначено зручність використання QR-кодів, доступність до додаткових матеріалів, відео посилань та інших ресурсів. Зазначено, що практика викладання іноземної мови свідчить про те, що за останні роки відбулися суттєві зрушення, насамперед, через широке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій засобів навчання, а також використання інноваційних методично-дидактичних підходів, що дало змогу запроваджувати в процес навчання цифрові інструменти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю аналізу ефективності використання QR-кодів в освітньому процесі при викладанні іноземної мови. Авторами був проведений педагогічний експеримент, в якому взяли участь 46 здобувачів освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, Національного університету біоресурсів і природокористування України та Національного університету харчових технологій, віком 18–19 років, серед яких 78% жінок та 22% чоловіки. Досліджено, що використання QR-кодів в процесі викладання іноземної мови може бути ефективним інструментом для покращення якості навчання, а також при проведенні контрольних та модульних контрольних робіт. Авторами рекомендується впровадження використання QR-кодів у практику викладання іноземної мови в закладах вищої освіти