Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Хлібопекарська галузь України в умовах воєнного часу
    (2023) Кійко, Вікторія Вікторівна; Мельник, Оксана Петрівна; Гавриленко, Олена
    Хлібопекарська галузь України є одним із стратегічних напрямків держави. Хліб та хлібобулочні вироби потрібні людині в будь-якому віці – і дитячому, і дорослому, і літньому. Повномасштабна військова агресія ворога на території України спричинила негативні процеси, що відбиваються на загальних тенденціях роботи підприємств хлібопекарської галузі, зокрема у виробництві та реалізації продукції. Дослідження ринкових тенденцій, визначення контексту роботи підприємств хлібопекарської промисловості, а також вивчення потреб споживачів представляє сьогодні важливий інтерес та дозволить обрати стратегію розвитку в непростих умовах існування.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування стратегічних альтернатив для підприємств м’ясопереробної галузі України
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гирба, Антон Вікторович
    Стаття присвячена опису особливостей визначення стратегічних альтернатив для підприємств м’ясопереробної галузі в Україні. Здійснено обґрунтування основних чинників, які впливають на формування стратегічної політики підприємств даної галузі. Наведено кількісні показники виробництва та заготівлі м’ясної сировини за період з 2018-2020 рр. Описано основні проблеми функціонування підприємств м’ясопереробної галузі в Україні та причини їхнього виникнення. Проаналізовано та запропоновано альтернативні варіанти вирішення даних питань. Встановлено, що кожне підприємство м’ясопереробної галузі повинно мати в своєму арсеналі необхідну кількість альтернативних напрямків розвитку, враховуючі не лише існуючі, а й можливі загрози. Перелічено маркетингові інструменти аналізу та формування стратегічних альтернатив, надається їхній стислий опис. The article is devoted to the description of the peculiarities of identifying strategic alternatives for meat processing enterprises in Ukraine. The substantiation of the basic factors influencing formation of strategic policy of the enterprises of this branch is proved. Quantitative indicators of production and procurement of raw meat for the period from 2018-2020 are given. The main problems of functioning of meat processing enterprises in Ukraine and the reasons for their occurrence are described. Alternative solutions to these issues are analyzed and proposed. It is established that each enterprise of the meat processing industry should have in its arsenal the necessary number of alternative directions of development, taking into account not only existing but also possible threats. The marketing tools of analysis and formation of strategic alternatives are listed, their brief description is given.
  • Ескіз
    Документ
    Theoretical approaches to the use of methods for determining the entrepreneurship strategic of position
    (2020) Belova, Tatyana; Oleshko, Anatoly
    The article discusses research methods that can be used to determine the strategic position of the enterprise in the market. It is proved that it is important for a modern enterprise to know what position it occupies in the market among its competitors, which has competitive advantages. This is necessary in order to withstand competition and withstand a changing environment. It also helps formulate the right strategy to achieve goals. У статті розглядаються методи дослідження, які можуть бути використані для визначення стратегічного положення підприємства на ринку. Доведено, що сучасному підприємству важливо знати, яке положення воно займає на ринку серед своїх конкурентів, що має конкурентні переваги. Це необхідно для того, щоб протистояти конкуренції, протистояти мінливому середовищу. Це також допомагає сформулювати правильну стратегію для досягнення цілей.
  • Ескіз
    Документ
    Історико-культурна спадщина Чернігівської області: стан та перспективи розвитку
    (2017) Антоненко, Ірина Ярославівна; Котюх, Юлія Михайлівна
    У статті обґрунтовані теоретико-методичні та прикладні засади формування історико-культурного потенціалу Чернігівської області та розроблені практичні рекомендації щодо його розвитку для забезпечення оптимального і збалансованого функціонування.Розкрито зміст історико-культурного потенціалу у складі рекреаційно-туристичних ресурсів Чернігівської області, визначені тенденції виникнення нових видів туризму, що поєднуються з історико-культурним надбанням регіону.Для аналізу та перспектив розвитку історико-культурного потенціалу Чернігівської області проведено SWOT-аналіз, який є одним з універсальних інструментів аналізу ситуації в галузі, і його можна ефективно використовувати для розробки стратегії розвитку туристичної сфери регіону. За результатами проведеного SWOT-аналізу виявлено особливості становлення туристичного потенціалу Чернігівської області на ринку послуг України, визначені головні чинники зростання привабливості туристичного потенціалу регіону, запропоновано заходи щодо підвищення історико-культурного туристичного іміджу, формування на території області конкурентної туристичної галузі, щоб стати провідним туристичним центром країни та Європи.
  • Ескіз
    Документ
    Choosing of strategic directions for the enterprises’ economic development
    (2015) Kulynych, Yurii; Melnichenko, Victoria A.
    Article is devoted to theoretical aspects of the choice of strategy for an enterprises’ economic development. 3D model of the strategic choice of directions of development of dairy industry enterprises is proposed.