Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Антикризове управління туристичним підприємством в сучасних умовах
    (2018) Верес, Катерина Олександрівна; Квашук, Ярослав Миколайович
    В роботі розглянуто питання антикризового управління на туристичних підприємствах. Проаналізовано фінансово-економічний стан туристичного оператора «Алітас-тур». Розроблена комплексна система заходів, направлена на антикризове управління підприємством «Алітас-тур».
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення та обґрунтування антикризової стратегії діяльності підприємства
    (2019) Михайленко, Ольга Валеріївна; Майстренко, Альона Василівна
    У статті представлено комплексний підхід до формування антикризової стратегії підприємства, що включає у себе повний аналіз стану підприємства, фінансового стану споживачів, а також наявності проблем в економіці країни та світовій економіці. Актуальність даної теми полягає не тільки у розробленні конкретних етапів антикризової стратегії управління підприємством, а й у доцільності застосування антикризової стратегії на тій чи іншій фазі розвитку того ж підприємства. Основна мета статті – правильне застосування конкретних антикризових мір на підприємстві, порівняння антикризового управління з довгостроковим управлінням підприємством, а також основні етапи формування антикризової стратегії. Проблема формування системи антикризового управління є надважливою для підприємств, оскільки бізнес-процеси прискорюються, що вимагає від підприємств мати стратегії для виживання в складних економічних умовах та забезпечити своє успішне існування в майбутньому. In this article presents the development of a strategy of anti-crisis management of an enterprise for its future profitable activity. The relevance of this topic lies not only in the development of specific stages of the anti-crisis strategy of enterprise management, but also in the expediency of applying the anti-crisis strategy at a particular phase of development of the same enterprise. It is also important to understand the difference between long-term company management and anti-crisis man-agement of this company. This difference significantly affects the existence of the company in a crisis situation. The main purpose of the article is the correct application of specific anti-crisis measures at the enterprise, comparison of anti-crisis management with long-term management of the enterprise, as well as the main stages of the formation of an anti-crisis strategy. The results of the study showed that it is important to establish the causes of the crisis and its diagnosis, it is necessary to take into account the implementation period, as well as factors of the internal and external environment, the specifics of the sale of goods and services, and the life cycle stage. At each stage of the life cycle of an enterprise, anti-crisis measures should be different and aimed at solving specific problems. For each phase of the life cycle, an anti-crisis strategy and the necessary measures for its implementation are presented. The anti-crisis strategy is a comprehensive analytical model of the enterprise in conditions of dynamic changes in the internal and external environment in all phases of the life cycle, aimed at achieving the ultimate goal - long-term economic sustainability and financial stability of the enterprise, with the possibility of further development of the company. The problem of creating an effective anti-crisis management system is extremely important for enterprises, since business processes are accelerating, and global markets are becoming increasingly unstable, which requires enterprises to have in their arsenal means and strategies for surviving in difficult economic conditions and ensuring their future success.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств молочної галузі в умовах кризи
    (2014) Еш, Світлана Миколаївна; Рябуха, Олександр Дмитрович
    Розглянуто шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств молочної галузі в умовах кризи, обґрунтовано проблеми формування системи антикризового управління в умовах ринкової конкуренції в молочній галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Повышение эффективности работы предприятий молочной отрасли в условиях кризиса
    (2014) Эш, Светлана Николаевна
    Рассмотрено пути повышения эффективности работы предприятий молочной отрасли в условиях кризиса, обобщены проблемы формирования системы антикризисного управления в условиях рыночной конкуренции в молочной отрасли. Consider ways rise the effectiveness word of enterprise dairy field in condition crisis, problems of anti-crisis management system formation in the conditions of market competition in dairy field are grounded.
  • Ескіз
    Документ
    Основні етапи і форми розробки антикризового управління підприємствами
    (2014) Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто процес антикризового управління підприємствами, обґрунтовано методологічні підходи до антикризового управління як процесу в умовах ринкової конкуренції Process of anti-crisis management at the enterprises have been considerate, methodological approaches to anti-crisis management us process under conditions of market competition have been grounded.
  • Ескіз
    Документ
    Место организационной культуры в системе антикризисного управления предприятием
    (2014) Эш, Светлана Николаевна
    В статье исследовано место организационной культуры в системе антикризисного управления предприятием, разрабатываются направления, способствующие формированию деловой репутации предприятия, его имиджа, обосновано подходы к раскрытию сущности организационной культуры и антикризисного управления в рыночной среде. In article of estimation place organization culture in system anti-crisis management of enterprise, work out directions promote forming of business reputation the enterprise, of it image, substantiates point of view of lay bare the truth organization culture and anti-crisis management at the market surroundings.
  • Ескіз
    Документ
    Методи антикризової політики господарюючих суб’єктів
    (2006) Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто складові антикризової політики підприємств, обґрунтовано методичне забезпечення діагностики кризового стану, розроблені заходи реалізації політики антикризового управління господарюючим суб’єктом. Structure of anti-crisis policy at the enterprises is studied, methodical maintenance of the research of crisis is grounded, measures of anti-crisis policy of the economical subjects are developed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування механізму антикризового управління підприємствами харчової промисловості
    (2006) Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто теоретичні засади антикризового управління підприємствами в харчовій промисловості, обґрунтовано проблеми формування системи антикризового управління в умовах ринкової конкуренції. Theoretical principle of anti-crisis management at the food industry enterprises are considerate, problems of anti-crisis management system formation in the conditions of market competition are grounded.
  • Ескіз
    Документ
    Генезис і сучасна парадигма понять «криза» та «антикризове управління»
    (2013) Еш, Світлана Миколаївна
    У статті досліджено сутність понять «криза» та «антикризове управління», узагальнено їх визначення на рівні господарюючих суб'єктів, обґрунтовано підходи до розкриття суті «кризи» та антикризового управління в ринковому середовищі. In article of estimation essence ideas «crisis» and «anti-crisis management», generalize definitions on level economic fellows, substantiates point of view of lay bare the truth crisis and anti-crisis management at the market surroundings.
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення антикризового управління фінансами підприємств
    (2011) Еш, Світлана Миколаївна
    Розглянуто теоретичні засади методичного забезпечення антикризового управління фінансами підприємств, обґрунтовано проблеми формування антикризової програми, розроблені заходи її реалізації.