Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Модель управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі
    (2023) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Стаття присвячена визначенню теоретичних основ формування моделі управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі та обґрунтуванню її складових. Найбільш значимими елементами запропонованої моделі є визначення цілі та стратегії розвитку. Визначено напрями розвитку хлібопекарських підприємств через стратегії концентрованого, інтегрованого або диверсифікованого зростання. Обґрунтовано необхідність реалізації інтенсивного шляху розвитку хлібопекарських підприємств на інноваційній основі. Доведено, що досягнення хлібопекарськими підприємствами економічного та соціального ефекту можливе за умови використання різного роду інновацій, вдосконалення управління розвитком через управлінські функції, формування та реалізацію стратегії розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    The market of bread and bakery products of Ukraine: tendencies, problems and prospects of development
    (2018) Strashynska, Larysa
    The article analyzes the dynamics of grain production in Ukraine in terms of gross harvest, yield and harvested area during 2012-2016. The main trends in the development of the market of bread and bakery products, the dynamics of their production, factors influencing consumer demand given the current situation in the country and the reasons for the consumption of cheaper bread and bread of medium price category. Consumer priorities and taste preferences of buyers, export and import of bread and bakery products in kind and value in 2014-2016 are determined, prospects for future export development are outlined, as well as factors that will promote export development. У статті проаналізовано динаміку виробництва зернових культур в Україні щодо валового збору, урожайності та площі, з якої зібрано врожай, протягом 2012—2016 років. Досліджено основні тенденції розвитку ринку хліба та хлібобулочних виробів, динаміку їх виробництва, фактори впливу на споживчий попит з огляду на існуючу ситуацію в країні та причини споживання населенням України більш дешевого хліба та хліба середньої цінової категорії. Визначено споживчі пріоритети та смакові уподобання покупців, експорт та імпорт хліба і хлібобулочних виробів у натуральному та вартісному виразі в 2014—2016 рр., окреслено перспективи розвитку експорту в майбутньому, а також чинники, що сприятимуть розвитку експорту.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на розвиток хлібопекарських підприємств як етап обґрунтування стратегічних рішень
    (2020) Дунда, Світлана Петрівна
    В даній статті розглянуто основні фактори розвитку та його зв'язок зі стратегією підприємства. Запропоновано авторське визначення розвитку підприємства. Наведено три ієрархічні рівні формування стратегій підприємства та основні стратегії, що розробляються на них. Визначено важливість проведення стратегічного дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на розвиток підприємства. Виокремлено основні методи стратегічного дослідження факторів зовнішнього середовища підприємства. Встановлено зв'язок між факторами зовнішнього середовища підприємства та його розвитком. Розглянуто фактори зовнішнього середовища, які формуються на макро- та мікрорівні підприємств хлібопекарської галузі в Україні. На основі методики складання матриць визначено структуру значимості факторів впливу на розвиток підприємств хлібопекарської галузі та силу їх впливу на хлібопекарські підприємства. This article the issues of the strategic research methods of the environmental factors influence on the bakery enterprises development are considered. Development is an irreversible change of organization. The author proposed the definition of enterprise development. These are directed, intensive and qualitative changes of economic nature that occur at the enterprise due to contradictions in the internal environment and the influence of environmental factors. Based on the analysis, the author identified the factors of the macro-level that affect the activities of any enterprise. Internal factors are the reconstruction and reform of enterprises, the introduction of new forms of organization and remuneration, changes in the quantitative and qualitative composition of employees, difficulties due to the deteriorating climate in the team, technical and technological errors, unreliability of technology. The company needs management to achieve its goals is determined. It is generated by the system itself and is a source of transformation and development. The external environment of the enterprise is changeable and therefore should be constantly or periodically studied. The analysis of the external environment is carried out in order to obtain data on the factors that are most dangerous or provide new opportunities. Matrix methods are the most popular for strategic research to determine environmental factors and the strength of their impact on enterprise development. The article identifies the macro-level factors that have the greatest impact on the development of bakery enterprises: economic, legal, scientific and technological progress and socio-demographic. At the micro-level, such factors are: the level of product consumption, resource security and competitiveness of the bakery industry, its innovation. The structure of significance of the chosen factors of influence on development of the enterprises of bakery branch is defined.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз рівня прибутковості підприємств хлібопекарної промисловості
    (2007) Захарченко, К. Ю.
    Розглянуто та проаналізовано практичні аспекти прибутковості підприємств хлібопекарної промисловості. Визначено фактори, що впливають на рівень прибутковості підприємств і висловлено думку щодо зниження ступеня їх впливу. Considered and analyzed practical aspects of return of the baking industry. The factors affecting the level of profitability of enterprises and suggested to reduce the extent of their influence.