Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Роль комунікативного менеджменту у системі менеджменту персоналу підприємства харчової промисловості
    (2022) Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    В статті запропоновано авторське бачення взаємозв’язку комунікативного менеджменту та системи менеджменту персоналу організації на підставі розвитку комунікаційної компетентності. Дослідження свідчить, що комунікативний менеджмент впливає на усі підсистеми системи менеджменту персоналу організації. Завдяки комунікативному менеджменту менеджери з персоналу набувають комунікативну компетентність, яка є складовою всіх HR-процесів організації. Для оцінки найважливіших чинників впливу на розвиток комунікативної компетентності менеджерів з персоналу на прикладі підприємства харчового спрямування, проведено їхнє ранжування. Проведене ранжування свідчить, що найбільше впливають на розвиток комунікативної компетентності фактори, які пов’язані з психологією працівника і ситуаційним мисленням щодо прийняття управлінського рішення менеджером з персоналу. Authorial vision of the role and place of communicative management in the system of personnel management of organization on the basis of the development of communication competence is offered in the article. Research testifies that communicative management influences on all subsystems of the system of personnel management of organization. Due to communicative management, personnel managers acquire communicative competence that is constituent in all HR-processes of organization. To find common language, speak with everybody (leaders, workers, applicants) during the realization of HR-processes (skilled administration, recruiting, onboarding, stimulation, development) is the functional duty of every personnel manager. The important factors of communicative competence for personnel manager are: oriented in the various communicative situations, based on knowledge and vital experience of individual; possibility effectively co-operate with surroundings due to understanding him/herself at permanent modification of mental conditions, interpersonal relations, terms of social environment; adequate person’s orientation - own psychological potential, potential of partner, situation; readiness and ability to build contacts with people, knowledge, ability and skills of structural communication; internal facilities of adjusting communicative actions; internal resources necessary for the construction of effective communicative action in the certain circle of situations of interpersonal cooperation. For evaluation of major factors of influence on the development of communicative competence of personnel managers on the example of food industry enterprise, their ranking was conducted. Expert questioning ‒ for ranging of influence factors on the development of communicative competence of personnel managers; statistical indexes of variation and grade correlation for the estimation of homogeneity degree of the expert’s survey results the following methods were used in the research. The results of ranking testify that most influence is carried out on the development of communicative competence by factors that is related to worker’s psychology and situational thinking in relation to the acceptance of administrative decision of personnel manager.
  • Ескіз
    Документ
    Innovative approaches to foreign language communicative competence formation
    (2022) Yurchuk, Lyudmila; Yanenko, Larisa
    The article deals with the innovative technologies in speech training of students of higher non-language educational institutions, analyzes the experience of their use for the formation of foreign language communicative competence of future professionals. У статті розглянуто інноваційні технології мовленнєвого навчання студентів вищих немовних навчальних закладів, проаналізовано досвід їх використання для формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Посилення мотивації навчання професійно- орієнтованого спілкування англійською мовою здобувачів немовних вишів
    (2020) Коротка, Наталія Володимирівна
    Стаття присвячена проблемі посилення мотивації навчання професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою студентів немовних вишів. У статті представлені основні особливості, функції та види мотивації, умови її підвищення, а також визначена специфіка навчального матеріалу. Визначаються цілі навчання іноземної мови у немовних вишах та особливості організації занять з англійської мови з урахуванням актуальних типів уроків і їхніх специфічних елементів. Пропонується ряд рекомендацій для підвищення мотивації навчання професійно-орієнтованого спілкування, а отже, й ефективності уроків іноземної мови в немовних вишах. Формування професійної іноземної мовної компетенції у студентів нелінгвістичних спеціальностей у вищих навчальних закладах є однією із фундаментальних цілей навчання та виховання. Воно передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців, готових до взаємодії у професійній галузі спілкування. Студенти немовних вишів, майбутні фахівці, чітко розуміють, наскільки володіння іноземною мовою може розширити їхні можливості в подальшому працевлаштуванні. Мотивація служить стимулом, що направляє поведінку студентів для досягнення особистих цілей, пов’язаних із майбутньою професійною діяльністю, за допомогою вивчення англійської мови під керівництвом викладача, який управляє діяльністю студентів. Володіння іноземною мовою та її використання передбачає знання соціокультурних особливостей носіїв мови, великий спектр вербальної та невербальної комунікації. Соціокультурний компонент у змісті навчання іноземної мови відіграє важливу роль у розвитку особистості студента, оскільки дає можливість не лише ознайомитися з культурною спадщиною країни, мову якої вивчають, але й порівняти її з культурними цінностями своєї країни, що сприяє формуванню загальної культури студента. Цей компонент має розширити загальний, соціальний, культурний кругозір студентів, спонукати їх до пізнання та підвищення інтелектуального рівня. Незважаючи на необхідність знання іноземної мови фахівцями різних сфер діяльності та розуміння її значимості, студенти немовних вишів недостатньо добре володіють нею. Причин, які пояснюють це явище, багато, але однією з основних є низька мотивація вивчення цієї дисципліни. Загальновідомо, що висока мотивація є ознакою ефективної діяльності, особливо це стосується немовного вишу.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної культури майбутніх ІТ-спеціалістів
    (2018) Щеглова, Алла Олександрівна
    Спілкування виступає як спосіб здійснення професійної діяльності та реалізації його соціальних цілей завдяки комунікативній культурі. Власною комунікативною культурою спеціаліст формує культуру спілкування свого професійного оточення. Необхідність підвищення культури спілкування майбутніх фахівців наразі набуває все більшої актуальності та спричиняє появу більш високих вимог до формування професійної комунікативної культури як вагомої передумови професійної компетентності. Високий рівень сформованості комунікативної культури сприятиме налагодженню ефективного різнобічного професійного спілкування з колегами чи партнерами на підставі знань про етику спілкування та ґрунтуючись на принципах об’єктивності, підтримки, взаємоповаги та справедливості. Власне сформована комунікативна культура робить можливим подальше професійне зростання та самореалізацію спеціаліста, професійна діяльність якого потребує постійної взаємодії за паттерном «людина–людина». Отже, важливим завданням сучасної професійної освіти є пошук ефективних засобів формування комунікативної культури майбутніх спеціалістів сфери інформаційних технологій та телекомунікацій. У статті розкривається сутність комунікативної культури та особливості її структурних компонентів; здійснюється теоретичний аналіз факторів впливу на комунікативну культуру особистості; розглядається специфіка впливу сучасних інформаційних технологій та глобалізації на формування комунікативної культури в процесі професійної підготовки майбутніх ІТ фахівців. Communication is a way of carrying out professional activities and implementation of its social goals through communicative culture. Culture of communication within professional environment is formed by one's own communicative culture. The need for enhancing future specialists' culture of communication is becoming more relevant and contributes to the emergence of higher requirements for professional communicative culture formation as a weighty prerequisite for professional competence. High level of communicative culture will help to establish effective versatile professional communication with colleagues or partners based on ethics and principles of mutual respect, support, justice and objectivity. Communicative culture of a high level makes it possible further professional growth and career promotion for those employees, whose professional activity requires constant interaction on the "man-man" pattern. So, the important task of modern higher education is to search for effective means to form communicative culture of future specialists in the field of information technologies and telecommunications. The article reveals the essence of communicative culture and defines features of its structural components; a theoretical analysis of the factors influencing individual communicative culture is presented; influence of modern information technologies and globalization on the formation of communicative culture in the process of professional training of future IT specialists is examined.
  • Ескіз
    Документ
    Idea of implementation communicative approach (supported by 3Ps method) in Ukrainian student language training
    (2019) Zinkevych, Anna
    Modern world is turning into unified society and learning of foreign languages may help Ukrainian students enter both scientific and professional international life, facing less obstacles. Obviously, language learning process should be brought in line with the latest approved standards. In order to achieve the set goals, educational methods should be reinforced by the help of contemporary methodological ideas and tools. The article develops necessity to use innovative trends in teaching English, so that students’ speaking skills are being improved whilst the desire of conveying personal point of view is being actively encouraged.
  • Ескіз
    Документ
    Peculiarities of communicative language teaching
    (2017) Yurchuk, Lyudmila; Yanenko, Larisa
    The article deals with some peculiarities of communicative language teaching. У статті розглядаються деякі питання, які стосуються особливостей комунікативного підходу до викладання іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність використання ІКТ для формування іншомовної комунікативної компетенції
    (2014) Никитенко, Ольга Василівна
    Стаття присвячена питанню формування іншомовної компетенції студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Розглядається доцільність, ефективність та можливості застосування ІКТ на заняттях з іноземної мови з метою досягнення результату навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Мовленнєвий етикет як складова соціокультурного аспекту
    (2008) Березовська, Ольга Владиславівна; Власенко, Людмила Василівна
    У статті розглядається використання англійських фільмів на уроках, як один з можливих шляхів для розвитку усного етикету. Також розглядається важливість використання фільмів для кращого ознайомлення студентів із культурою англомовних країн. Considered in this article are the using authentic English films at English lessons as one of the possible way for the development of verbal etiquette. Also we consider the importance of authentic films to make the acquaintance with the culture of the English-speaking countries.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування іншомовної компетенції в аудіюванні
    (2010) Власенко, Людмила Василівна; Мірочник, Віра Вадимівна
    У статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.