Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Development of the domestic meat and meat products market: problems and priorities(2021) Strashynska, Larysa; Sheremet, OlegThe article examines the domestic market of meat and meat products in terms of major development trends. Based on the balance of meat and meat products, the indicators of production, exports and imports are analyzed. The raw material base of the industry, where the leading position is occupied by poultry, which will continue to be the basis of the meat diet of the average Ukrainian, has been studied. It is proved that the domestic market of meat and meat products is characterized by weak consolidation of major producers, a high level of competition and significant diversification. The main market players are analyzed, each of which, producing the entire range of products, occupies a leading position in various product groups. It is proved that during the crisis the most successful were those producers who before the crisis began to form a vertically integrated chain - from raising livestock to the sale of finished products. The fund of consumption of meat and meat products per capita per year by regions was analyzed and the most priority areas were identified. The main trends and factors influencing the level of consumption are analyzed, the most important of which were the level of meat and meat products production and the ratio of prices and purchasing power of the population. The economic situation in the country and the seasonality of production also have a significant impact. Trends in the naturalization of food have influenced the development of the market by increasing demand for expensive meat products and chilled meat products. It was found that the demand for other products depends on the price and freshness of products. The main strategic goals and objectives for the development of the domestic market of meat and meat products are substantiated. Given that the production of meat and meat products is one of the most important and priority areas of the food market, it is emphasized that the importance of the meat processing industry lies in the balanced and interconnected functioning of different subsystems, namely production, processing and sale of meat products, meeting the needs of the population in meat and products of its processing. У статті досліджується вітчизняний ринок м’яса і м’ясопродуктів з точки зору основних тенденцій розвитку. На основі балансу м’яса та м’ясних продуктів проаналізовано показники виробництва, експорту та імпорту. Досліджено сировинну базу галузі, де лідируюче положення займає птиця, яка й у майбутньому складатиме основу м’ясного раціону пересічного українця. Доведено, що вітчизняний ринок м'яса та м'ясних продуктів відрізняється слабкою консолідацією основних товаровиробників, високим рівнем конкуренції та значною диверсифікацією. Проаналізовано основних гравців ринку, кожен з яких, вироблюючи весь асортимент виробів, займає лідируючі позиції за різними групами товарів. Доведено, що в період кризи найбільш успішними виявилися ті виробники, які ще до кризи почали формувати вертикально інтегрований ланцюг – від вирощування худоби до реалізації готових виробів. Проаналізовано фонд споживання м’яса та м’ясних продуктів в розрахунку на одну особу за рік по областях й визначені найбільш пріоритетні області. Проаналізовані основні тенденції та чинники, які впливають на рівень споживання, найвагомішими з яких виявилися рівень виробництва м'яса і м’ясопродуктів й співвідношення рівня цін та купівельної спроможності населення. Також значний вплив здійснює економічна ситуація в країні та сезонність виробництва. Тенденції до натуралізації продуктів харчування вплинули на розвиток ринку зростанням попиту на дорогу м'ясну продукцію й охолоджені м'ясні напівфабрикати. З'ясовано, що попит на іншу продукцію залежить від ціни та свіжості продукції. Обґрунтовано основні стратегічні цілі та завдання щодо розвитку вітчизняного ринку м'яса та м'ясних продуктів. Зважаючи на те, що виробництво м'яса і м'ясних продуктів є одним з найважливіших і пріоритетніших напрямів продовольчого ринку, наголошено, що значимість м’ясопереробної галузі полягає у збалансованому та взаємопов'язаному функціонуванні різних підсистем, а саме виробництва, переробки та реалізації м'ясної продукції, забезпечуючи потреби населення в м'ясі та продуктах його переробки.Документ The market of bread and bakery products of Ukraine: tendencies, problems and prospects of development(2018) Strashynska, LarysaThe article analyzes the dynamics of grain production in Ukraine in terms of gross harvest, yield and harvested area during 2012-2016. The main trends in the development of the market of bread and bakery products, the dynamics of their production, factors influencing consumer demand given the current situation in the country and the reasons for the consumption of cheaper bread and bread of medium price category. Consumer priorities and taste preferences of buyers, export and import of bread and bakery products in kind and value in 2014-2016 are determined, prospects for future export development are outlined, as well as factors that will promote export development. У статті проаналізовано динаміку виробництва зернових культур в Україні щодо валового збору, урожайності та площі, з якої зібрано врожай, протягом 2012—2016 років. Досліджено основні тенденції розвитку ринку хліба та хлібобулочних виробів, динаміку їх виробництва, фактори впливу на споживчий попит з огляду на існуючу ситуацію в країні та причини споживання населенням України більш дешевого хліба та хліба середньої цінової категорії. Визначено споживчі пріоритети та смакові уподобання покупців, експорт та імпорт хліба і хлібобулочних виробів у натуральному та вартісному виразі в 2014—2016 рр., окреслено перспективи розвитку експорту в майбутньому, а також чинники, що сприятимуть розвитку експорту.Документ Методичні аспекти передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій(2012) Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто різні методи передбачення обсягів реалізації продуктових інновацій. Приділено особливу увагу експертним моделям прогнозування з урахуванням споживчої поведінки. Рекомендовано використання епідеміологічних моделей в поєднанні з експертними методиками. Different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques. Сonsidered different methods of predicting sales volume of product innovation. Given special attention by expert forecasting model based on consumer behavior. Recommended use of epidemiological models in conjunction with expert techniques.Документ Планування в умовах ринку(1992) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаВизначено необхідність поточного й перспективного планування на підприємствах харчової промисловості, узагальнено основні напрями маркетингової діяльності підприємств та обґрунтовано необхідність створення маркетингових служб на підприємствах харчової промисловості. The necessity of current and long-term planning in the food industry, summarized the main areas of marketing activities of enterprises and the necessity of creating marketing in the food service industry.Документ Характеристика та найближчі перспективи розвитку вітчизняного кондитерського ринку(2008) Климаш, Наталія ІванівнаДосліджено стан та проведено аналіз вітчизняного кондитерського ринку за видами продукції. В процесі аналізу виявлено позитивні зміни та негативні фактори, що гальмують розвиток кондитерської галузі. Запропоновані конкретні заходи щодо зміцнення позицій українських підприємств, виробників кондитерської продукції.