Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Документ Гончарне мистецтво як сучасна інновація в індустрії гостинності(2023) Боровик, Тетяна Миколаївна; Сильчук, Тетяна АнатоліївнаДосліджено перспективи розвитку гончарного мистецтва в Україні. В контексті сучасних тенденцій гостинності, важливим аспектом є створення унікального та незабутнього досвіду для гостей. Гончарне мистецтво, як мистецтво ручного виготовлення керамічних виробів, виявляється значущим інструментом для досягнення цієї мети. Показано вплив впровадження гончарного мистецтва на готельний бізнес, культурну спадщину та задоволення потреб гостей. Стаття обговорює теоретичні аспекти та практичні застосування гончарного мистецтва у сфері гостинності. Встановлено, що використання гончарного мистецтва, як елементу бренду готелю, позначить його унікальність та зверне увагу на культурні цінності країни. Підкреслено важливість розвитку гончарного мистецтва в готелях для збереження культурної спадщини та підвищення привабливості готельного сектору в УкраїніДокумент Система інтерактивного голосового управління готельним номером(2022) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Лахно, Анастасія ІгорівнаУ статті проаналізовано систему інтерактивного голосового управління номером, як одну з сучасних інновацій в готельному бізнесі. Досліджено впровадження даної системи в управління готелем. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в готелях Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто світові компанії, які надають послуги голосового управління готельним номером. Визначено характерні особливості функціонування готелю, який має функцію голосового управління номером. Розглянуто основні можливості та переваги найсучасніших технологій голосового управляння номеру з тих, що наявні на ринку. Досліджено набір функцій інтерактивного голосового управління, що необхідні для вирішення багатьох завдань в управлінні готельним підприємством. Визначено за яких умов підприємству можна отримати додатковий дохід від системи голосового управління номером. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтів. The article analyzes such a modern hotel innovation as a voice room control system, and also investigates the implementation of this system in hotel management. Existing examples of the implementation of this innovation in the world and in Ukraine were analyzed. The prospects for its development have been determined. Global companies that provide hotel room voice control services are considered. The characteristic features of the operation of the hotel, which has the function of voice control of the room, have been determined. The main possibilities and advantages of the most modern technologies of voice control of the number from those available on the market are considered. A set of voice control functions, which are necessary for solving many tasks in the management of a hotel enterprise, has been studied. It is determined under what conditions the company can receive additional income from the voice control system. The advantages of implementing innovation in hotel management and the benefits for the hotel administration and customers are summarized. The voice control system consists of a smart speaker and smart devices controlled by specialized software. With the help of voice commands, guests will be able to control the temperature and air conditioning of the room, audio-visual systems, order food in the room and tickets for events or transport, leave audio feedback about the stay to the hotel administrators. Also, this system will help to conduct analytics based on the services provided, conducted surveys and feedback. Voice control system can include voice concierge functions so that guests can instantly receive the necessary information related to their stay at the hotel, as well as the ability to quickly contact the administrator. This system also helps free the staff from routine issues and pay more attention to the processes that need their attention. The system is built on a modular basis and the hotel can independently choose the functions that should be in this software, as well as create new ones together with a team of specialists according to its own requirements. For example, an enterprise can choose a module for ordering meals from a hotel restaurant using voice commands.Документ Структура визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу(2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичВ роботі розглянуті питання ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Побудовано одну з моделей поетапної структури визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Була запропонована структура визначення стратегії ціноутворення на готельні послуги. The work examines the issues of pricing by hotel business enterprises. One of the models of the step-by-step structure of pricing strategy determination by hotel business enterprises has been built. A framework for determining the pricing strategy for hotel services was proposed.Документ Шляхи оптимізації роботи закладів готельного та ресторанного господарства(2023) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Золотарева, Евеліна ЕдуардівнаМетою статті є дослідження впливу пандемії Covid-19 на індустрію гостинності, шляхів оптимізації роботи готельно-ресторанного господарства та очікуваних результатів від впровадження інновацій. За результатами досліджень, в зв’язку з пандемією рівень заселення готелей був майже в два рази нижчий за попередні роки. Спираючись на досвід великих компаній можна узагальнити основні правила покращення попиту на послуги закладів готельно-ресторанного господарства. При дотримані стратегії відновлення бізнесу в індустрії гостинності, коли компанія дотримується вимог безпеки, впроваджує інновації для розвитку підприємства, кількість відвідувачів закладів збільшується. Для того, щоб забезпечити ефективне функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу потрібно звернути увагу на безпеку послуг, що надають заклади. Потрібно бути гнучкими та підлаштовуватися під нові реалії сьогодення, а саме діджиталізацію сучасного покоління. Виконуючі усі наведені вище правила потік гостей у готельному та ресторанному господарстві значно збільшиться. The problem is extremely urgent. The hotel and restaurant industry occupies an important place in the world economy. With the spread of quarantine restrictions caused by the Covid-19 pandemic, a large proportion of businesses go bankrupt and close. To support the hotel and restaurant business, it is necessary to optimize its operation. The purpose of the article is to find out the impact of the coronavirus pandemic on the hospitality industry, ways to optimize the operation and the expected results from the introduction of innovations. When the strategy of business recovery in the hospitality industry is followed, when it is clearly visible that the company complies with security requirements, introduces innovations for the development of the Enterprise, people begin to trust and return to the usual pace of life. In general, modern enterprises of the hotel and restaurant sector are in a rather difficult state due to the situation that has developed in the world, in particular, the existing Covid-19 pandemic. You also need to be flexible and adapt to the new realities of our time, namely the digitalization of the modern generation.Документ Імерсивні технології в готельному бізнесі: аналіз світового досвіду(2022) Бондар, Наталія Петрівна; Боцян, Тетяна Вікторівна; Шаран, Лариса ОлександрівнаРозкрито суть та роль імерсивних технологій в дозвіллєвій діяльності готелів, охарактеризовано основні підходи щодо їх використання. Розкрито дозвіллєвий аспект використання імерсивних технологій в готельному бізнесі. Зроблено висновок, що впровадження імерсивних технологій може розглядатись як «цифрова інновація», а впровадження цих технологій в готельному бізнесі дає змогу успішно діяти в таких сферах: маркетинг; дозвілля; навчання. Результати роботи можуть бути використані при розробці управлінських рішень щодо впровадження імерсивних технологій в діяльність готелів. Based on the analysis, the essence and role of immersive technologies in the leisure activities of hotel facilities are revealed, the main approaches to their use are described. There are three main areas of immersive technologies usage in the hotel business: marketing, leisure and education. Conclusions and discussions. The leisure aspect of immersive technologies usage in the hotel business is revealed in the article. Based on the theoretical analysis of their implementation, it is concluded that this issue is not developed in the Ukrainian scientific literature. The introduction of immersive technologies can be considered as an innovation, given that "innovation is the creation or improvement of competitive technologies (products or services), which in this period of time are implemented in the activities of enterprises." This innovation can be classified both as an innovation in the field of information technology and an innovation in the field of multimedia technology. Due to the fact, that the difference between these categories is insignificant, it is proposed in the article to combine them into one – "digital innovation". Based on the generalization, it is concluded that the introduction of virtual reality technologies in the hotel business allow hotels to operate successfully in the following areas: marketing; leisure; teaching. The results of the work can be used in the development of management decisions on the implementation of immersive technologies in hotels.Документ Індустрія гостинності в умовах пандемії Covid-19: проблеми та напрями антикризового розвитку(2021) Медвідь, Ірина Миколаївна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаРозглянуто сучасний стан готельно-ресторанного бізнесу в Україні та альтернативні підходи до організації діяльності закладів ресторанного господарства та готельних підприємств в умовах пандемії Covid-19.The current state of the hotel and restaurant business in Ukraine and alternative approaches to the organization of restaurants and hotel enterprises in a Covid-19 pandemic are considered.Документ Визначення ефективності консолідації капіталу в готельному бізнесі(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичСучасні підприємства індустрії гостинності широко застосують консолідацію капіталу для одержання найкращого ефекту від своєї діяльності. Метою здійснення консолідації капіталу є підвищення ефективності, максимізації прибутку підприємства та посилення його конкурентних переваг на ринку. Найбільш розповсюдженими формами здійснення консолідації капіталу в готельні й індустрії є стратегічні альянси та злиття і поглинання.Today's hospitality businesses make extensive use of capital consolidation to get the best out of their business. The purpose of capital consolidation is to improve efficiency, maximize the company's profits and enhance its competitive advantages in the market. The most common forms of capital consolidation in the hospitality and industry are strategic alliances and mergers and acquisitions.Документ Економетрична модель консолідації капіталів підприємств індустрії гостинності(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичСучасні підприємства індустрії гостинності широко застосують консолідацію капіталу для одержання найкращого ефекту від своєї діяльності. Метою здійснення консолідації капіталу є підвищення ефективності, максимізації прибутку підприємства та посилення його конкурентних переваг на ринку. У статті визначено що вибір партнера по консолідації повинен виходити з оцінки доцільності консолідації капіталу, вибору певної форми та виду консолідації капіталу. Визначення доцільності здійснення об’єднання капіталів підприємств готельної індустрії повинно ґрунтуватися на оцінці ефективності потенційної консолідації та виявленні ймовірних ризиків.Modern hospitality companies widely use capital consolidation to get the best out of their business. The purpose of capital consolidation is to increase efficiency, maximize the company's profits and strengthen its competitive advantages in the market. Consolidation of capital of hotel enterprises is carried out in various forms. There is a rapid development of hotel chains. However, due to an incorrectly identified partner, the consolidation of capital by hotel enterprises may not lead to the desired effect. There is a question of determining the effectiveness of the capital consolidation in the hotel business, in particular the question of choosing a consolidation partner.Документ Оцінка ефективності консолідації капіталу в готельному бізнесі.(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичУ статті розглянуто консолідацію капіталу як економічний термін. Проаналізовано застосування консолідації капіталів провідними світовими готельними компаніями. У статті показано що найбільш розповсюдженими формами консолідації капіталу в готельному бізнесі є стратегічні альянси а також злиття та поглинання. Представлені основні підходи до визначення ефективності здійснення консолідації капіталу підприємствами готельної індустрії. Оцінка ефективності потенційної консолідації представлена у вигляді визначення коефіцієнта ефективності діяльності готельних підприємств в результаті консолідації їх капіталів; представлено розрахунок ефекту синергії від проведення потенційної консолідації капіталів підприємств готельного бізнесу. The article considers the capital consolidation as an economic term. The application of the capital consolidation by the world's leading hotel companies is analyzed. The main reasons motivating the hotel business to consolidate capital have been studied. Enterprises of the hotel business apply capital consolidation in order to achieve the maximum effect from their activities and gain a competitive advantage in the hotel services market. The article presents the main forms of the capital consolidation of enterprises.Документ Економічна доцільність створення равликової ферми як додаткового джерела доходу готельного підприємства(2020) Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна Іванівна; Медвідь, Ірина Миколаївна; Савега, Олеся ЄвгеніївнаУ статті проведено аналіз ефективності рішення об’єднання готельного та одного з напрямків аграрного бізнесу – геліцекультури з можливістю створення власної равликової ферми, як альтернативного способу грошових надходжень під час карантинних заборон. Висвітлено найбільш проблемні аспекти функціонування індустрії гостинності в умовах пандемії COVID-19, наслідком якої є великі економічні збитки за рахунок втрати значної кількості потенційних споживачів. Запропоновано шляхи збереження та відновлення економічної стабільності підприємств готельного господарства. Обґрунтовано переваги розвитку та перспективність бізнесу по вирощуванню равликів в Україні та місце цієї ланки агробізнесу у світі. Визначено найбільші равликові ферми в Україні, лідерів експорту та імпорту продуктів равликівництва. Обґрунтовано доцільність поєднання геліцекультури з індустрією гостинності як інноваційного напряму її розвитку, що сприятиме залученню більшої кількості потенційних споживачів готельних послуг та зростанню економічного потенціалу готельних підприємств. Розглянуто практичне застосування продуктів равликівництва в індустрії гостинності, що охоплює виробництво кулінарної продукції з додаванням равликів, розширення комплексу оздоровчих spa-послуг вираженого медичного спрямування з використанням слизу равликів, екскурсії до спеціально обладнаної равликової ферми, виробництво елементів декору для готелю та прикрас з мушель. Виявлено найбільш розповсюджених представників молюсків, що вирощуються в умовах сьогодення. Визначено ризики, що пов’язані з організацією равликового бізнесу повного циклу та основні шляхи збуту равликової продукції. Загалом, встановлено економічну доцільність організації ферми з вирощування равликів на підприємствах готельного господарства, яка полягає в отриманні додаткового доходу, забезпеченні конкурентних переваг на ринку та покращенні рентабельності, підвищенні ефективності роботи засобу розміщення в цілому. The article analyzes the effectiveness of the decision to combine the hotel and heliculture businesses, the sphere of agribusiness, to get the possibility to create your own snail farm as an alternative way of receiving money during quarantine restrictions. It highlights the most problematic aspects of the hospitality industry functioning in the context of the COVID-19 pandemic, which resulted in large economic losses due to the loss of a significant number of potential consumers. There are suggested ways to save and restore the economic stability of hotel enterprises. The diversity of the range of services provided by hotel enterprises through the introduction of additional opportunities, mainly focused on improving the quality of food services, comfortable health of consumers and recreation, all these are an alternative source of additional financial income for any accommodation facility. The advantages and prospects of the snail breeding business development in Ukraine and the place of this sphere in the world agribusiness is substantiated. It is defined the largest snail farms in Ukraine, leaders in export and import of snail products. The expediency of combining heliceculture with the hospitality industry as an innovative direction of its development is proved, what will help to attract more potential consumers of hotel services and increase the economic potential of the hotel enterprises. The article observes the practical use of snail products in the hospitality industry, which includes the production of culinary products with the addition of snails, the expansion of a complex of health-improving and spa services of a pronounced medical direction using snail slime, excursions to a specially equipped snail farm, production of hotel decor items and mussel decorations. The most common representatives of shellfish grown in today’s conditions are revealed. The risks associated with the organization of a full-cycle snail business and main ways of the snail products sale have been identified. In general, the economic feasibility of organizing a snail farm at the hotel industry is established, which consists of obtaining additional income, providing competitive advantages in the market and improving profitability, increasing the efficiency of the accommodation facility as a whole.