Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 72
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачем
    (2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Навроцький, Назарій Андрійович
    В статті обґрунтовано необхідність ідентифікації та оцінювання точок контакту зі споживачами з метою формування стратегій їхнього удосконалення. Встановлено, що ситуації, в яких цільова аудиторія контактує з компанією (точки контакту), є одним з найважливіших напрямів взаємодії бізнесу і клієнта. Узагальнено існуючі найпопулярніші методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачами: опитування, інтерв’ю, фокус-групи, соціальне прослуховування, аналітика вебсайту, дані про обслуговування клієнтів. Запропоновано процес оцінювання ефективності точок контакту бренду зі споживачами через виокремлення таких послідовних етапів: інвентаризація точок контакту бренду зі споживачами; визначення мети точок контакту; визначення відповідальних відділів (осіб) за точку контакту; оцінювання важливості кожної точки контакту; оцінювання ефективності критичних точок контакту; аналіз точок контакту та розроблення стратегії їхнього удосконалення. З метою визначення стратегії для конкретної точки контакту бренду зі споживачами запропоновано матрицю «Ефективності-Важливості точки контакту», яка передбачає виділення дев’яти квадрантів та стратегічних рішень щодо точок контакту залежно від рівня її ефективності та важливості для клієнта. Запропонована матриця дозволить приймати ефективніші стратегічні рішення та розподіляти наявні ресурси на удосконалення точок контакту, що належать підприємству і на які воно може впливати. Встановлено, що у випадку наявності точок контакту, що їх негативно оцінили споживачі і при цьому вони не належать підприємству, необхідно виявити причини отримання низьких оцінок від споживачів, як ці точки контакту можуть впливати на задоволеність споживачів, встановити зв'язок з власниками або операторами цих точок контакту, здійснити пошук можливості укладення партнерських угод або співпраці з власниками цих точок контакту, запровадження маркетингових та комунікаційних заходів для підвищення поінформованості споживачів про зміни та покращення, що впроваджуються в цих точках контакту, встановлення системи відстеження за змінами в задоволеності споживачів після впровадження заходів. Зазначено, що аналіз точок контакту з урахування частоти використання споживачами дозволить ефективніше управляти ними (задоволеність в найчастіше використовуваних, ключових точках важлива для забезпечення позитивного враження та лояльності споживачів), визначати пріоритети, приділяти увагу критичним зонам, підвищити лояльність споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління підприємством у сфері зовнішньоекономічної діяльності
    (2019) Березянко, Тамара Володимирівна; Новікова, Єлизавета Антонівна
    У статті досліджено сучасний стан розвитку ринку вентиляційного обладнання в Україні. Розглянуто структуру ринку та тенденції його розвитку. Визначено провідних вітчизняних виробників вентиляційного обладнання. Проведено аналіз експортної діяльності ПрАТ «Вентиляційні системи», а також аналіз експорту українських товарів за країнами світу. Встановлена позитивна тенденція експорту вентиляційного обладнання в країни з сухим кліматом. Визначено потенційно можливий ринок для розширення експортної діяльності ПрАТ «Вентиляційні системи». Проведено структурний аналіз конкурентного оточення підприємства, за методикою М. Портера, виділивши п’ять сил, а саме бар’єри входу на ринок, фактори конкурентоспроможності, фактори, що обумовлюють силу постачальника, фактори, що обумовлюють силу споживача та фактори загрози взаємозамінних товарів. Обрано стратегічний напрямок розвитку підприємства в сфері зовнішньоекономічної діяльності. In this article have been investigated the modern condition in the development of the market of ventilation equipment in Ukraine. The structure of the market and trends of its development are considered. The leading domestic manufacturers of ventilation equipment are determined. The main groups of goods sold on the market of ventilation equipment are: household, industrial, office fans, components for ventilation systems. The world tendencies of the market of ventilation equipment development are determined, it is analyzed that in the near future the customers will switch from the choice of ventilation systems on a price basis to a choice based on an analysis of the operation of such systems in the future, a rapid change in the choice of consumers towards energy-efficient systems. It is analyzed that PJSC "Ventilation systems", owns the largest modern production base in Europe and independently produces a full range of equipment for ventilation and air conditioning systems of any degree of complexity. Has been performed the analysis of export activity of PJSC "Ventilation systems", has been determined the strategic direction of development of the enterprise in the field of foreign economic activity, as well as analysis of export of Ukrainian goods by countries of the world, was carried out. The positive tendency of export of ventilation equipment in countries with dry climate is established. The main suppliers of ventilation equipment in Turkey and their market share are determined. Potentially possible market for expansion of export activity of PJSC "Ventilation systems" is determined. Structural analysis of the competitive environment of the enterprise, according to M. Porter's method, has been distinguished by five forces, namely barriers to entry, factors of competitiveness, factors determining the supplier's strength, factors that determine the consumer's power and factors of the threat of interchangeable goods. The strategic direction of development of the enterprise in the sphere of foreign economic activity is chosen. A strategy of geographical diversification is proposed, namely expansion of the boundaries of the presence and areas of the enterprise in order to obtain competitive advantages.
  • Ескіз
    Документ
    Інвестиційне моделювання стратегії розвитку сільськогосподарських підприємств регіону
    (2023) Гривківська, Оксана Василівна; Котвицька, Наталія Миколаївна; Бойко, Д. С.
    У статті розглядаються методичні основи формування інвестиційної стратегії сільсько- господарських підприємств. Розглянуто передумови моделювання інвестиційної стратегії, що дозволяє мати уявлення про етапи розробки та реалізації інвестиційної стратегії, оцінку її ефективності. Розглянуто методи оцінювання ефективності інвестиційної стратегії в умовах визначеності економічного середовища сільськогосподарських підприємств регіону, такі як: метод чистої приведеної вартості (NPV); метод визначення строку окупності інвестицій (РР); метод оцінки внутрішньої норми прибутковості інвестицій (IRR); метод розрахунку коефіцієнта ефективності інвестицій (АRR). В умовах невизначеності економічного середовища сільсько- господарських підприємств регіону: метод кращого стану, модель оцінки капітальних активів (САРМ), концепція стратегічної чистої поточної вартості, тобто, спрощений метод дисконту- вання. Доведено необхідність формалізації обмежень і граничних умов моделі оптимальної інвес- тиційної стратегії, моделі як ефективного інструменту обґрунтування стратегічних планів роз- витку сільськогосподарського підприємства в умовах інформаційної невизначеності, що забез- печить підвищення ефективності впровадження інвестиційної стратегії. The article examines the methodological foundations of the formation of the investment strategy of agricultural enterprises. The prerequisites for modeling an investment strategy are considered, which allows you to have an idea of the stages of development and implementation of an investment strategy, as well as an assessment of its effectiveness. The methods of evaluating the effectiveness of the investment strategy in the conditions of certainty of the economic environment of the agricultural enterprises of the region are considered, such as: the method of net present value (NPV); the method of determining the investment payback period (RR); the method of estimating the internal rate of return on investments (IRR); the method of calculating the investment efficiency ratio (ARR). In the conditions of uncertainty of the economic environment of agricultural enterprises of the region: the method of the best condition, the model of assessment of capital assets (CARM), the concept of strategic net present value, i.e., the simplified method of discounting. The need to formalize the limitations and boundary conditions of the model of the optimal investment strategy, the model as an effective tool for substantiating strategic plans for the development of an agricultural enterprise in conditions of information uncertainty, which will ensure an increase in the effectiveness of the implementation of the investment strategy, is proved.
  • Ескіз
    Документ
    Правове регулювання реалізації інноваційних стратегій на підприємстві
    (2022) Слободян, Наталія Ярославівна; Левченко, Юлія Григорівна; Слободян, Володимир Ярославович
    У статті досліджено сучасну систему нормативно-правового регулювання здійснення інноваційної діяльності в економіці України. Окреслено спектр ключових принципів державної політики регулювання інноваційної діяльності, які постають необхідними для врахування у системі нормативно-правового забезпечення. Досліджено окремі положення концепції інноваційного права та його ключові положення, які мають істотний вплив на формування стратегічного потенціалу інноваційного розвитку. Визначено, що сучасна система нормативно-правового забезпечення інноваційного розвитку національної економіки у цілому формує достатній базис механізму регулювання, проте характеризується недостатнім рівнем впливу на сучасні інноваційні процеси. Досліджено пріоритетні напрями та сфери стратегічного державного регулювання інноваційного розвитку економіки України на період до 2030 року. Проведений аналіз сучасного стану та динаміки рівня інноваційної активності національної економіки у контексті світового рейтингу країн показав, що Україна за останні чотири роки втрачає свої позицій у рейтингу. Аналіз окремих аспектів державного фінансування науково-технічного розвитку економіки України у порівнянні з країнами ЄС та США показав, що рівень витрат в Україні на науково-дослідні роботи по відношенню до ВВП не перевищує 0,47%. З урахуванням сучасних реалій запропонована схема нормативно-правового забезпечення реалізації інноваційних стратегій національними підприємствами. Шляхом анкетування виявлено основні проблемні аспекти реалізації інноваційних стратегій на підприємствах Одеської області. Визначено, що одним з напрямів вирішення даних проблем є створення внутрішньої корпоративної системи нормативно-правового забезпечення стратегічного інноваційного розвитку. Перспективні напрями подальшого удосконалення правового базису стратегічного регулювання інноваційною діяльністю національної економіки мають враховувати світові цифрові тренди, зокрема у захисті інтелектуальних прав, забезпечення вільного доступу реципієнтів інновацій до ринку інноваційних продуктів і інвестиційних ресурсів, оптимізації вартості патентування, полегшення його діючих процедур The article considers the modern system of normative and legal regulation of the implementation of innovative activities in the economy of Ukraine. The range of key principles in the state policy of innovative activity regulation, which are necessary to be taken into account in the system of regulatory and legal support, is outlined. Separate provisions of the concept of innovation law and its key provisions, which have a significant impact on the formation of the strategic potential of innovative development, have been studied. It was determined that the modern system of regulatory and legal support for innovative development in the national economy as a whole form a sufficient basis for the regulatory mechanism, but it is characterized by an insufficient level of influence on modern innovation processes. The priority areas and areas of strategic state regulation of innovative development in the economy of Ukraine for the period up to 2030 have been studied. The analysis of the current state and dynamics of the level of innovative activity in the national economy in the context of the world ranking of countries showed that Ukraine has been losing its positions in the ranking over the past four years. The analysis of certain aspects of state financing of the scientific and technical development in Ukraine's economy in comparison with the countries of the EU and the USA showed that the level of expenditures in Ukraine for scientific and research work in relation to GDP does not exceed 0.47%. Taking into account modern realities, a scheme of regulatory and legal support for the implementation of innovative strategies by national enterprises is proposed. The main problematic aspects of the implementation of innovative strategies at the enterprises of the Odesa region were revealed by means of a questionnaire. It was determined that one of the directions for solving these problems is the creation of an internal corporate system of regulatory and legal support for strategic innovative development. Prospective directions for further improvement of the legal basis of strategic regulation of innovative activities of the national economy should take into account global digital trends, in particular, in the protection of intellectual rights, ensuring free access of recipients of innovations to the market of innovative products and investment resources, optimizing the cost of patenting, facilitating its current procedures.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища майбутнього
    (2023) Відоменко, Оксана Іванівна; Гарник, Олена Анатоліївна; Слободян, Наталія Ярославівна; Жужукіна, Наталія Іванівна
    Сучасний світ змінюється стрімкими темпами, тому кожній країні, зокрема й Україні, необхідно мати власну стратегію соціально-економічного розвитку, яка б відповідала на глобальні виклики, та сприяла розвитку національної економіки й добробуту населення. Особливості економічних інституцій країни, і зокрема їх демократичний характер мають значний вплив на процеси соціально-економічного розвитку. Бажаючи дійсних позитивних змін суспільства, а не формальних планів розвитку, необхідно вивчати першопричини та наслідки глобальних викликів сучасного світу, та враховувати їх при формуванні стратегічних пріоритетів соціально-економічного розвитку держави та окремих її регіонів на майбутнє. У результаті дослідження було зроблено наступні висновки: визначено вплив демократизації на розвиток економіки, та розглянуто найголовніші ризи найближчого десятиліття. Також було проаналізовано сучасний стан та запропоновано шляхи стратегічного розвитку наступних сфер: відтворювальна енергетика, соціальна диференціація, інвестиції з боку інших країн, інноваційна економіка, та наука й медицина. Це дослідження привносить у науку систематизований погляд на стратегічні шляхи розвитку України у майбутньому. The modern world is changing at a rapid pace, so every country, in particular Ukraine, needs to have its own socio-economic development strategy in order to respond to all global challenges and promote the development of public welfare in its own country. In the course of conducting this research, a number of the following methods of theoretical knowledge were used, in particular, they are analysis, synthesis, comparison, specification and generalization. As a result of the study, the following conclusions were drawn: the impact of democratization on the development of the economy was determined, and the most important features of the coming decade were considered. The current state was also analyzed and ways of strategic development of the following areas were proposed: renewable energy, in particular, the issue of eliminating the imbalance between different types of sources was considered; social differentiation, during which attention was focused on the influence of the oligarchy and the importance of its elimination; investments from other countries, in particular, due to the use of Ireland's experience; innovative economy, in which it is necessary to promote the development of production of modern technologies, and science and medicine, in the context of which it is necessary to understand which skills will be most relevant in the future, as well as to promote the transformation of universities into powerful research centers. In addition, it is important to understand that long-term rather than short-term planning should be preferred. This study brings to science a systematic view of the strategic ways of development of Ukraine in the future.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії управління експортним потенціалом підприємства
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Герасимчук, Дмитро Андрійович
    У статті досліджено основні засади стратегічного управління експортним потенціалом підприємства у сучасних умовах господарювання, враховуючи глобалізаційні виклики та інтеграцію України у світові ринки. Крім цього, визначені основні чинники, які впливають на формування експортного потенціалу підприємства, зокрема внутрішні чинники та зовнішні. Обґрунтовано роль експортної діяльності у теперішніх умовах ведення бізнесу, а також визначена необхідність розробки стратегічних засад управління експортним потенціалом сучасних підприємств. Проаналізовано фінансово-економічний стан та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» за останніх три роки. Розроблено основні стратегічні пропозиції щодо нарощування та підвищення ефективності управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства, а також розраховано економічну ефективність запропонованих стратегічних заходів, виходячи із можливостей виходу підприємства на зовнішні ринки. In the article the basic principles of strategic management of enterprises export potential in the current economic conditions, given the challenges of globalization and the integration of Ukraine into world markets. In addition, the basic factors that influence the formation of export potential of the company, including internal and external factors. The role of exports in the current business environment and identified the need to develop strategic bases of export potential of modern enterprises. The analysis of financial and economic situation and foreign economic activity of PJSC "Zolotonosha Butter Plant" in the last three years. Developed key strategic proposals for increasing and improving the management of export potential of investigated enterprises, and calculated the cost-effectiveness of proposed policy measures, based on exit opportunities on foreign markets.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока та молочних продуктів
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Стеценко, Дмитро Олександрович
    Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока, проаналізовано обсяги виробництва молочної продукції, а також її географічну та продуктову структуру експорту й імпорту. Виявлено потенційні ринки збуту та окреслено можливі стратегії їх освоєння. Condition and tendency of domestic milk market is researched, production of dairy products, its geographical and product structure of export and import is analyzed. Potential markets and possible strategies for their development are outlined.
  • Ескіз
    Документ
    Основні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки
    (2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Ковальська, Вікторія Вікторівна
    У статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.
  • Ескіз
    Документ
    Формування товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі
    (2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва, Ірина Василівна
    Стаття присвячена дослідженню формування інноваційної політики підприємств молочної галузі. Доведено, що товарна інноваційна політика підприємства впливає на покращення операційної ефективності та сприяє підвищенню рівня конкурентоспроможності. Обґрунтовано необхідність впровадження нових (вдосконалених) технологій, рецептур, виробничих процесів, обладнання, що сприятиме покращенню якості готової молочної продукції та заощадженню використання всіх видів ресурсів. Обираючи напрямки інноваційного розвитку та реалізовуючи інноваційні проєкти, підприємство досягає певного рівня інноваційної активності. Акцентовано увагу на необхідності врахування наявних потенціалів підприємств молочної галузі та узгодження їх із інноваційними цілями для вибору найкращих проєктів до імплементації серед різних альтернатив. Досліджено основні параметри, що є вирішальними при виборі молочних продуктів споживачами. Великого значення приділяється питанням екологізації виробництва, зростає увага споживачів до інноваційної продукції дієтичного та лікувально-профілактичного спрямування. Зміни у смаках та вподобаннях споживачів чинять суттєвий вплив на організацію виробничої діяльності підприємств, спрямовують їх постійно переглядати та оновлювати асортимент продукції, розвивати саме ті види, що користуються найбільшою популярністю. Перераховані заходи сприятимуть розширенню збуту інноваційної продукції, виходу підприємств на зовнішні ринки, покращенню іміджу. На прикладі ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна» продемонстровано ефективність реалізації інноваційних рішень (впровадження технології ультрафільтрації для виробництва сиру). Проведено порівняння якісних характеристик молочного продукту при традиційному методі виробництва та при застосуванні інноваційної технології (технології ультрафільтрації). The article is concerned with studying the formation of the innovation policy of dairy enterprises. It has been proved that the product innovation policy of an enterprise influences the improvement of operational efficiency and contributes to the increase of the level of competitiveness. The necessity of introducing new (improved) technologies, recipes, production processes, equipment, which will improve the quality of finished dairy products and save the use of all types of resources, is substantiated. By choosing areas of innovative development and implementing innovative projects, the company reaches a certain level of innovation activity. Attention is focused on the need to take into account the existing potentials of dairy enterprises and align them with innovative goals to select the best projects for implementation among various alternatives. The main parameters that are crucial for consumers to choose dairy products are investigated. Great importance is attached to the issues of greening production, and consumers' attention to innovative dietary and therapeutic products is growing. Changes in consumer tastes and preferences have a significant impact on the organisation of production activities of enterprises, prompting them to constantly review and update their product range and develop the most popular types. These measures will help to expand sales of innovative products, help companies enter foreign markets, and improve their image. On the example of Wimm-Bill-Dann Ukraine PJSC, the article demonstrates the effectiveness of implementing innovative solutions (introduction of ultrafiltration technology for cheese production). The article compares the quality characteristics of a dairy product using the traditional method of production and the innovative technology (ultrafiltration technology).
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринок
    (2022) Болотіна, Ірина Миколаївна; Семенець, Марина Вікторівна
    У статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено основні стратегії та інструменти просування продукції. Обґрунтовано алгоритм побудови стратегії просування товарів на зовнішні ринки. Визначено п’ять основних елементів для побудови стратегії просування продукції. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Доведено ,що питання розробки стратегії просування повинно розглядатися в контексті аналізу зовнішнього середовища підприємства. Визначено, що для розробки стратегії просування товарів на зовнішній ринок потрібно застосовувати: SWOT-аналіз; методи PEST-аналізу та «п’яти сил» М. Портера. Проведено аналіз ринку молочної галузі України та розглянуто ринки на які вигідно поставляти продукцію для ТОВ «Пирятинський сирзавод». Висвітлено особливості процесу просування продукції за рахунок власних можливостей підприємства.