Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Socio-economic development of enterprises in a permanent crisis
    (2022) Naida, Andriy; Sitkovska, Alla; Shevchenko, Alisa; Palii, Svitlana; Shved, Tetyana
    In the article reviews the impact of the crisis on the socio-economic development (SED) of the enterprise and directions of work for the implementation of effective crisis management. To develop a systematic approach to the formation of SED strategy. A systematic approach to the formation of the SED strategy of the enterprise as a tool to ensure effective crisis management has been developed. The main tasks of this strategy are defined. The directions of work of managers for realization of effective anti-crisis management were formulated. У статті розглянуто вплив кризи на соціально-економічний розвиток (СЕР) підприємства та напрями роботи щодо впровадження ефективного антикризового менеджменту. Розробити системний підхід до формування стратегії СЕД. Розроблено системний підхід до формування стратегії СЕД підприємства як інструменту забезпечення ефективного антикризового управління. Визначено основні завдання цієї стратегії. Сформульовано напрямки роботи менеджерів для реалізації ефективного антикризового управління.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика та систематизація основних ознак банківських криз
    (2018) Лисенок, Олексій Володимирович; Шірінян, Лада Василівна
    В умовах ескалації кризових явищ в економічній та банківській системі України діяльність банків супроводжується підвищеним рівнем ризику та значними загрозами погіршення їх фінансового стану. Такий стан обумовлюється внаслідок прискореного відтоку депозитів клієнтів, погіршення якості активів, у тому числі кредитних портфелів, девальвації національної грошової одиниці. Метою статті є розкриття сутності та видів фінансово-економічних криз, передумов їх виникнення, а також систематизація основних шляхів подолання кризових явищ у світовій та вітчизняній банківській практиці. Виявлено, що банківська криза проходить чотири стадії, а для подолання банківської кризи слід здійснювати антикризове управління, що передбачає систему управлінських заходів і рішень щодо діагностики, нейтралізації та подолання криз й їх причин на всіх рівнях процесу управління фінансово-економічною діяльністю банків. Наведено класифікацію банківських криз. Доведено, що більшість банківських криз мають однакові передумови виникнення та полягають у суттєвій дестабілізації фінансово-економічної діяльності банківських установ. Систематизовано чинники виникнення банківських криз. Проаналізовано три основні етапи державного антикризового управління під час настання системної банківської кризи. Визначено, що антикризове управління банківською системою повинно передбачати: 1) розробку комплексу заходів для протидії негативному впливу потенційних загроз на процес забезпечення фінансової стійкості та стабільного управління фінансово-економічною діяльністю кожного банку, 2) недопущення появи кризових ситуацій, 3) здійснення постійної оцінки та контролю за фінансово-економічною діяльністю банків з метою підвищення їх фінансової стабільності та зниження ймовірності банкрутства.
  • Ескіз
    Документ
    Заходи фінансової санації в програмі антикризового управління підприємства молочної галузі
    (2020) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Еш, Світлана Миколаївна
    В останні роки в Україні спостерігається стійка тенденція до збільшення кількості фінансово нестійких та збиткових підприємств, які проходять стадію кризового стану і гостро відчувають загрозу банкрутству. У зв’язку з цим особливої актуальності набувають питання антикризового управління, серед яких важливе місце посідає управління фінансовою санацією. In recent years, there has been a steady tendency in Ukraine to increase the number of unstable and unprofitable enterprises that go through the stage of crisis and acutely feel the threat of bankruptcy. In this regard, issues related to crisis management are becoming especially relevant, among which the important is the management of financial rehabilitation.
  • Ескіз
    Документ
    Антикризове управління туристичним підприємством в сучасних умовах
    (2018) Верес, Катерина Олександрівна; Квашук, Ярослав Миколайович
    В роботі розглянуто питання антикризового управління на туристичних підприємствах. Проаналізовано фінансово-економічний стан туристичного оператора «Алітас-тур». Розроблена комплексна система заходів, направлена на антикризове управління підприємством «Алітас-тур».
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення та обґрунтування антикризової стратегії діяльності підприємства
    (2019) Михайленко, Ольга Валеріївна; Майстренко, Альона Василівна
    У статті представлено комплексний підхід до формування антикризової стратегії підприємства, що включає у себе повний аналіз стану підприємства, фінансового стану споживачів, а також наявності проблем в економіці країни та світовій економіці. Актуальність даної теми полягає не тільки у розробленні конкретних етапів антикризової стратегії управління підприємством, а й у доцільності застосування антикризової стратегії на тій чи іншій фазі розвитку того ж підприємства. Основна мета статті – правильне застосування конкретних антикризових мір на підприємстві, порівняння антикризового управління з довгостроковим управлінням підприємством, а також основні етапи формування антикризової стратегії. Проблема формування системи антикризового управління є надважливою для підприємств, оскільки бізнес-процеси прискорюються, що вимагає від підприємств мати стратегії для виживання в складних економічних умовах та забезпечити своє успішне існування в майбутньому. In this article presents the development of a strategy of anti-crisis management of an enterprise for its future profitable activity. The relevance of this topic lies not only in the development of specific stages of the anti-crisis strategy of enterprise management, but also in the expediency of applying the anti-crisis strategy at a particular phase of development of the same enterprise. It is also important to understand the difference between long-term company management and anti-crisis man-agement of this company. This difference significantly affects the existence of the company in a crisis situation. The main purpose of the article is the correct application of specific anti-crisis measures at the enterprise, comparison of anti-crisis management with long-term management of the enterprise, as well as the main stages of the formation of an anti-crisis strategy. The results of the study showed that it is important to establish the causes of the crisis and its diagnosis, it is necessary to take into account the implementation period, as well as factors of the internal and external environment, the specifics of the sale of goods and services, and the life cycle stage. At each stage of the life cycle of an enterprise, anti-crisis measures should be different and aimed at solving specific problems. For each phase of the life cycle, an anti-crisis strategy and the necessary measures for its implementation are presented. The anti-crisis strategy is a comprehensive analytical model of the enterprise in conditions of dynamic changes in the internal and external environment in all phases of the life cycle, aimed at achieving the ultimate goal - long-term economic sustainability and financial stability of the enterprise, with the possibility of further development of the company. The problem of creating an effective anti-crisis management system is extremely important for enterprises, since business processes are accelerating, and global markets are becoming increasingly unstable, which requires enterprises to have in their arsenal means and strategies for surviving in difficult economic conditions and ensuring their future success.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика оптимізації антикризового управління страховими компаніями як елемент підвищення їх конкурентоспроможності
    (2017) Арич, Михайло Іванович
    У роботі проаналізовано передовий зарубіжний та вітчизняний досвід антикризового управління страховими компаніями. Встановлено, що перспективними та високоефективними для покращення результатів діяльності страхових компаній є такі системи та концепції, як принципи оптимальності Беллмана; діаграма Ісікави; система управління якістю – Total Quality Management (TQM); оптимізація клієнтської бази; теорія ігор; система управління відповідальністю RACI; бенчмаркінг; модель ощадливого виробництва Lean production та система безперервного вдосконалення процесів Kaizen. Використання даних інструментів приведе до суттєвих результатів та виведення страхових компаній з кризового становища. The paper analyzes the advanced foreign and domestic experience of crisis management of insurance companies. Established that highly promising and to improve the performance of the insurance companies is such systems and concepts, as Bellman optimality principles; Ishikawa diagram; quality management system – Total Quality Management (TQM); optimizing customer base; game theory; RACI responsibility management system; benchmarking; Model Lean production system and Kaizen continuous improvement processes. Using these tools will lead to tangible results and output of insurance companies’ crisis.
  • Ескіз
    Документ
    Формування потенціалу підприємства в умовах кризи
    (2015) Рябенко, Володимир Володимирович
    Визначено особливості формування потенціалу підприємства в умовах кризи. Обґрунтовано напрями структуризації потенціалу підприємства. Досліджено процес формування структурних елементів потенціалу підприємства. The features of the formation potential of the enterprise during the crisis are determined. The directions of structuring potential of the enterprise are substantiated. The process of the formation of the structural elements of the enterprise potential is investigated.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні особливості антикризового управління підприємств харчової промисловості
    (2008) Еш, Світлана Миколаївна
    У статті розглядаються методичні особливості реалізаціїосновних функцій антикризового управління на підприємствах харчової промисловості. In the article the methodical implementation features the basic functions of crisis management in the food industry.
  • Ескіз
    Документ
    Антикризове управління в АПК в умовах глобалізації
    (2013) Тур, Олеся Василівна; Крисанов, Дмитро Федосійович
    У статті проаналізовано вплив глобалізаційних процесів на розвиток вітчизняного АПК, що супроводжується виникненням нових викликів, посиленням загроз і небезпек для аграрного сектору економіки та продовольчої незалежності країни. Систематизовано чинники, які спонукають до загострення кризових явищ на макро- і мінірівні, а також сучасні антикризові методи їх мінімізації, нейтралізації і подолання та зниження ймовірності повторення у майбутньому. Обґрунтовано пропозиції, реалізація яких сприятиме посиленню ролі держави у протидії кризовим явищам, і підвищенню значення антикризового управління в унеможливленні банкрутства та забезпеченні стабільного функціонування підприємств агропродовольчого комплексу. The article analyzes the impact of globalization on the development of domestic agriculture, which is accompanied by new challenges, increased threats and risks for the agricultural sector and food independence. Systematized factors that lead to the aggravation of the crisis at the macro and minirivni and modern methods of minimizing the crisis, neutralize and overcome and reduce the chance of recurrence in the future. Suggestions, implementation of which will contribute to strengthening the state's role in combating the crisis, and increase the value of crisis management in preventing bankruptcy and ensuring the stable functioning of the agroindustrial complex enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств молочної галузі в умовах кризи
    (2014) Еш, Світлана Миколаївна; Рябуха, Олександр Дмитрович
    Розглянуто шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств молочної галузі в умовах кризи, обґрунтовано проблеми формування системи антикризового управління в умовах ринкової конкуренції в молочній галузі.