Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості розвитку гастрономічного туризму: зарубіжний досвід(2021) Уліганець, Сергій Іванович; Батиченко, Світлана Павлівна; Мельник, Людмила Вікторівна; Сологуб, Юрій ІвановичВ сучасному світі в якості альтернативного всім вже звичного відпочинку починає набувати особливої популярності гастрономічний туризм. Гастрономічний туризм – вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з виробництвом, технологією приготування і дегустацією національних блюд і напоїв, а також з кулінарними традиціями народів світу. Гастрономічна подорож – це виразні засоби за допомогою яких мандрівник може намалювати своє уявлення про ту чи іншу країну. В світі існують відомі гастрономічні напрямки, серед яких можна назвати Іспанію, Францію, Італію, Грецію, Бельгію, Португалію, США (особливо Каліфорнія в долинах Напи та Сономи), Бразилію, Перу, Мексику, Нову Зеландію, Південну Африку, Австралію, Чилі, Малайзію, Японію, Індонезію, Балі, Китай або Сінгапур. До гастротуристів відносяться наступні категорії: туристи, яким набрид звичайний туризм; туристи, які хочуть внести різноманітність у свій раціон; гурмани; туристи, чия робота пов’язана з приготуванням та вживанням їжі; представники туристичних компаній зацікавлені в організації власних гастротурів. Проаналізовано топ-5 популярних гастрономічних турів в світі для гурманів. Зазначені популярні напрямки смачних подорожей, а саме, країни зі специфічною національною кухнею (Італія, Франція, Японія, Китай, Таїланд); регіони, які прославилися своїми продуктами (у Франції, наприклад, це Бордо, Бургундія, Шампань, стали новаторами в винної індустрії);найзнаменитіші ресторани країни, які славляться ексклюзивністю своєї кухні, відзначені зірками Мішлен і Міжнародними рейтингами (в Італії – «Ла Пергола» (Рим), в Японії – «Коджі» (Токіо), в Англії – «Фет Дак» (Брей) та інші); підприємства, які стали світовими лідерами з виробництва тієї чи іншої продукції (швейцарська шоколадна фабрика «Альпрозе», німецькі пивоварні «Етталь» і «Андекс», швейцарська сироварня «Gruyеre»). Виділено топ-10 країн за кількістю ресторанів, відмічених зірками Мішлен. Охарактеризовані актуальні гастрономічні тури за кордон. Проаналізовані результати форуму гастрономічного туризму в Іспанії, які позитивно впливатимуть на розвиток гастротуризму в світіДокумент Винний туризм Молдови(2015) Руднєва, Марина Григорівна; Ємцев, Віктор Іванович; Басюк, Дарія ІванівнаЗдійснено аналіз сучасного стану винного туризму Молдови, розкрито його основні принципи та види, виявлено низку закономірностей та взаємозалежностей, між власне виноробством та туризмом. Розглянуто територіальну структуру галузі, зокрема, визначено провідні центри та туристичні дестинації у чотирьох виноробних регіонах – Бельц, Кодру, Штефан Воде і Троянів Вал. Наведено приклади типових винних турів, а також тих, що спеціалізуються лише на конкретному виді напоїв або лікувальних властивостях вина. Проаналізовано проблеми галузі, включаючи недостатнє просування туристичного продукту, як на рівні окремих фірм, так і на загальнонаціональному. Виявлено перспективи розвитку та можливості їх реалізації, шляхом участі в різноманітних міжнародних програмах, в тому числі і з залучення інвестицій. The current state of the wine tourism in Republic of Moldova was analyzed. Its basic principles, types and spatial structure were described. Potential of wine travel and ways of its development were reviewed.Документ Винний туризм як рекламний фактор й інструмент для стимулювання розвитку конкурентного потенціалу виноробних підприємств України(2015) Матвєєв, Володимир ВолодимировичСтаття присвячена аналізу сучасного стану та перспектив розвитку винного туризму у світі і в Україні, розкрито його основні принципи та види. Виявлено та описано сегменти споживачів, що зацікавлені у розвитку та поширенню винного туризму. Досліджено ключові характеристики винних турів, які цікавлять респондентів. This article analyzes the current state and prospects of development of wine tourism in the world and in Ukraine, are disclosed its basic principles and views. Discovered and described segments of consumers who are interested in the development and distribution of wine tourism. Investigated the key characteristics of wine tours which interest respondents.Документ Винні готелі – новітній напрямок в індустрії гостинності України(2013) Іщенко, Тетяна Іванівна; Шидловська, Олена Броніславівна; Шолудько, Ю. В.У статті розглянуто сучасний стан винного туризму у світі та в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку закордонних винних засобів розміщення, досвід функціонування яких може бути корисним для українських готельєрів. Розкрито передумови для розвитку українського винного туризму та виявлено проблеми, що гальмують прогрес у досліджуваній галузі. Обґрунтовано можливість та доцільність будівництва винних готелів в Кримському, Закарпатському, Причорноморському і Приазовському регіонах країни, що може стати значним поштовхом для розвитку винного туризму в Україні. The paper considers the current state of the wine tourism in the world and in Ukraine. The trends in the development of foreign wine accommodation facilities, experience of the functioning of which can be useful for Ukrainian hoteliers, as in Ukraine, such as the direction of wine tourism is just beginning to spread. Revealed prerequisites for the development of Ukrainian wine tourism and identify problems that hinder the progress of the study area. The authors proved the possibility and feasibility of building wine hotels in Crimea, Transcarpathian, Azov and Black Sea regions, which can be a significant impetus for the development of wine tourism in Ukraine.Документ Винний туризм як інноваційний напрямок туристичного ринку(2012) Басюк, Дарія ІванівнаОдним з перспективних напрямків розвитку ринку туристичних послуг є винний туризм - спеціалізований вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з історією, технологією та культурою споживання алкогольних напоїв у певному регіоні. One of the promising directions of tourism market is wine tourism - a specialized type of tourism associated with exploring the history, culture, technology and consumption of alcoholic beverages in a particular region.Документ Підготовка фахівців для винного туризму в Національному університеті харчвих технологій: традиції та перспективи(2012) Іванов, Сергій Віталійович; Басюк, Дарія ІванівнаНа основі аналізу сучасних тенденцій світового туристичного ринку розглянуто модель підготовки фахівців для винного туризму в рамках спеціалізації за напрямом 6. 140103 «Туризм» Based on analysis of current trends in the global tourism market is considered a model of training for wine tourism in the area of specialization 6. 140103 "Tourism".