Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова політика просування в сфері онлайн-ритейлу
    (2024) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна
    Анотація. Вступ. Роль онлайн-ритейлу постійно зростає, зокрема за дослідженнями AIN.UA, проведеними в 2023 році, відсоток українців, що надають перевагу онлайн-покупкам, становить від 50% до 88% залежно від конкретної сфери. Досить вагомими каналами продажів є офіційні сайти Інтернет-магазинів, маркетплейси та соціальна мережа Instagram. Таким чином, онлайн-ритейл користується попитом на ринку, має високий потенціал до подальшого розвитку та є джерелом поповнення бюджету країні. Важливо впроваджувати і розвивати маркетинговий інструментарій ведення ритейл-бізнесу, зокрема у сфері маркетингової політики просування, яка на сьогодні відходить від стандартної реклами, перетворюючись на всебічну політику формування іміджу бренду, взаємодії з клієнтами, таргетованих пропозицій та нативної комунікації. Постає необхідність систематизувати існуючі підходи до маркетингової політики просування ритейл-бізнесу та запропонувати схематичне відображення сучасної моделі маркетингової політики просування у сфері онлайн-ритейлу. Мета. Метою дослідження є систематизація існуючих підходів до формування маркетингових комунікацій у ритейлі та розроблення моделі маркетингової політики просування у сфері онлайн-ритейлу, яка б враховувала сучасні маркетингові тенденції ритейл-бізнесу та могла б бути використана у практичній діяльності нових та вже існуючих магазинів. Матеріали і методи. Матеріалами дослідження є публікації практиків із формування та реалізації маркетингової політики просування та продажів у сфері онлайн-ритейлу, а також офіційні сайти відомих українських ритейлерів та їх сторінки у соціальних мережах. В процесі дослідження були використані такі методи: узагальнення, групування, спостереження, аналізу і синтезу, індукції і дедукції. Результати. У статті досліджується маркетингова політика просування бренду ритейлера із акцентом на онлайн-торгівлю. Розроблена модель маркетингової політики просування в сфері онлайн-ритейлу. Цю модель пропонується розглядати як сукупність елементів суто просування та просування у сукупності із торгівлею, а також зв’язків між елементами. До елементів, що, крім функції просування, виконують торговельну функцію, відносимо офіційний веб-сайт Інтернет-магазину, офіційні сторінки у соціальних мережах, мобільний додаток, а також маркетплейси як додатковий канал продажів та інструмент популяризації магазину. Офіційний сайт варто розглядати як вагомий канал продажу, а також інструмент формування іміджу ритейлера, фізичний доказ надійності його послуги. Мобільний додаток також вважаємо необхідною складовою в сфері онлайн-ритейлу, адже за своєю сутністю це є ніби аналогом магазину «у кишені клієнта», а клієнт, що шукає товар у додатку може бути порівняним із клієнтом, що вже присутній у інстор-ритейлі. Важливу роль виконують і соціальні мережі: це є нативною платформою для спілкування клієнтів з брендом ритейлера та засобом для формування клієнтського контенту Елементами, що виконують функцію просування, але не є безпосередніми каналами продажів, пропонуємо вважати такі як класична реклама, Google-інструментарій та BTL-акції. Вони виконують інформаційну функцію, функцію зміцнення іміджу ритейлера, популяризації його бренду та формування клієнтської лояльності. Google-інструментарій також пропонуємо розглядати як окремий блок для просування бренді магазину, зокрема контекстна реклама Google сприймається клієнтами досить лояльно і часто є в допомогу до пошуку товарів. Google Мій бізнес допомагає популяризувати магазин, висвітлює інформацію про нього на картах Google, надає можливість висвітлення графіків роботи, контактних даних, клієнтських відгуків, реагування на які також сприяє зміцненню іміджу. З-поміж BTL-акцій особливу популярність набуває гейміфікація, конкурси, залучення до благодійності, що успішно використовується українськими ритейлерами, такими як мережі «Сільпо», «АТБ», «Велмарт» та інші. Summary. Introduction. The role of online retail is constantly growing, in particular, according to AIN.UA research conducted in 2023, the percentage of Ukrainians who prefer online shopping ranges from 50% to 88%, depending on the specific field. The official websites of Internet stores, marketplaces, and the Instagram social network are quite significant sales channels. Thus, online retail is in demand on the market, has a high potential for further development and is a source of replenishment of the country's budget. It is important to implement and develop the marketing toolkit of retail business management, in particular in the field of marketing promotion policy, which today departs from standard advertising, turning into a comprehensive policy of brand image formation, interaction with customers, targeted offers and native communication. There is a need to systematize the existing approaches to the marketing policy of retail business promotion and to offer a schematic display of the modern model of the marketing policy of promotion in the field of online retail. Purpose. The purpose of the study is to systematize existing approaches to the formation of marketing communications in retail and to develop a model of a marketing policy of promotion in the field of online retail, which would take into account modern marketing trends of the retail business and could be used in the practical activities of new and existing stores. Materials and methods. The research materials are the publications of practitioners on the formation and implementation of the marketing policy of promotion and sales in the field of online retail, as well as the official websites of well-known Ukrainian retailers and their pages in social networks. The following methods were used in the research process: generalization, grouping, observation, analysis and synthesis, induction and deduction. Results. The article examines the marketing policy of the retailer's brand promotion with an emphasis on online trade. A model of the marketing policy of promotion in the field of online retail has been developed. This model is proposed to be considered as a set of elements of pure promotion and promotion combined with trade, as well as connections between the elements. The elements that, in addition to the promotion function, perform a trade function include the official website of the online store, official pages in social networks, a mobile application, as well as marketplaces as an additional sales channel and a tool for promoting the store. The official website should be considered as a significant sales channel, as well as a tool for forming the retailer's image, a physical proof of the reliability of its service. We also consider a mobile application to be a necessary component in the field of online retail, because in its essence it is like an analogue of a store "in the client's pocket", and a client looking for a product in the application can be compared to a client who is already present in an in-store retail store. Social networks also play an important role: it is a native platform for customer communication with the retailer’s brand and a means for creating customer content. Elements that perform a promotion function, but are not direct sales channels, we suggest to consider such as classic advertising, Google-tools and BTL-promotion. They perform an informational function, a function of strengthening the retailer's image, popularizing its brand, and building customer loyalty. We also suggest that Google tools be considered as a separate unit for promoting the brand of the store, in particular, Google's contextual advertising is perceived quite loyally by customers and is often helpful in finding products. Google My Business helps to popularize the store, highlights information about it on Google maps, provides the opportunity to highlight work schedules, contact data, customer reviews, responding to which also helps to strengthen the image. Among BTL-promotions, gamification, contests, involvement in charity, which are successfully used by Ukrainian retailers such as Silpo, ATB, Walmart and others, are gaining particular popularity.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринок
    (2022) Болотіна, Ірина Миколаївна; Семенець, Марина Вікторівна
    У статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено основні стратегії та інструменти просування продукції. Обґрунтовано алгоритм побудови стратегії просування товарів на зовнішні ринки. Визначено п’ять основних елементів для побудови стратегії просування продукції. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Доведено ,що питання розробки стратегії просування повинно розглядатися в контексті аналізу зовнішнього середовища підприємства. Визначено, що для розробки стратегії просування товарів на зовнішній ринок потрібно застосовувати: SWOT-аналіз; методи PEST-аналізу та «п’яти сил» М. Портера. Проведено аналіз ринку молочної галузі України та розглянуто ринки на які вигідно поставляти продукцію для ТОВ «Пирятинський сирзавод». Висвітлено особливості процесу просування продукції за рахунок власних можливостей підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Content marketing as an effective tool for promotion of goods and services on the internet
    (2021) Belova, Tatyana; Gulka, Victoria
    This article is devoted to revealing the essence of the concept of content marketing. The meaning of the concept "Content Marketing" is given. It has been proven that with the help of high-quality content that will be interesting and useful for a certain target audience, it is possible to build a connection between the brand and the consumer. The criteria that effective content marketing must meet are given. Recommendations for creating quality content and goals that help to achieve the use of this promotion tool are also considered. Дана стаття присвячена розкриттю сутності поняття контент-маркетингу. Надано зміст поняття «Контент-маркетинг». Доведено, що за допомогою високоякісного контенту, який буде цікавим та корисним для певної цільової аудиторії, можна вибудувати зв’язок між брендом та споживачем. Наведено критерії, яким повинен відповідати ефективний контент-маркетинг. Також розглядаються рекомендації щодо створення якісного контенту і цілей, яких допомагає досягти застосування даного інструменту просування.
  • Ескіз
    Документ
    Landscape services promotion complex
    (2021) Belova, Tatyana; Papchenko, Valentina; Nikolaenko, Irina
    The article is devoted to the consideration of marketing tools for the promotion of services in the landscape business. The stages of development of the landscape design market of Ukraine are characterized. The target audience for which the complex of landscape services is designed is given. The importance of using modern marketing tools to promote the effective sale of services in the landscape field is proved. The advantages of using advertising in the landscape business are described. The need for partnerships, which consist in cooperation with companies engaged in completely different areas of activity on favorable terms, has been proved. The importance of participation of landscape organizations in charitable actions, and also in cleaning of parks and city territories, carrying out of master classes for gardeners and competitions for photographers in the field of landscape design is defined. Стаття присвячена розгляду маркетингових інструментів просування послуг у ландшафтному бізнесі. Охарактеризовано етапи розвитку ринку ландшафтного дизайну України. Наведено цільова аудиторія, на яку розраховано комплекс ландшафтних послуг. Доведено важливість використання сучасних маркетингових засобів просування щодо формування ефективного збуту послуг в ландшафтній сфері. Описано переваги застосування реклами у ландшафтному бізнесі. Доведено необхідність партнерських зв’язків, які полягають у співпраці з підприємствами, що займаються абсолютно іншими сферами діяльності на вигідних умовах. Визначено значення участі ландшафтних організацій у благодійних акціях, а також у прибиранні парків та міських територій, проведенні майстер класів для садівників та конкурсів для фотографів у сфері ландшафтного дизайну.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інструментів інтернет-маркетингу в ресторанному бізнесі
    (2019) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скулімовська, Тетяна Сергіївна
    В статті розглянуто теоретичні та практичні основи використання інструментів інтернет-маркетингу в процесі ведення ресторанного бізнесу, досліджено їхню структуру. Відповідно розроблено і запропоновано конкретні маркетингові заходи покращення роботи ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм дії
    (2019) Скригун, Наталія Петрівна; Наумко, Тетяна Анатоліївна
    У статті розглянуто сутність та можливості використання аромамаркетингу як особливої складової сенсорного маркетингу і нейромаркетингу в цілому. З’ясовано, що метою арoмамаркетингу є активізація купівельної поведінки споживачів за допомогою запахів, які викликають позитивні емоції. Показано, що механізм аромамаркетингу базується на здатності ароматів провокувати певні емоції, реакції, спогади й асоціації. Досліджено вплив ароматів на підсвідомість і емоційну поведінку споживача, проаналізовано особливості аромамаркетингу та виокремлено найбільш популярні аромати, що їх застосовують у компаніях. Визначено аромати за характерною приналежністю до певного виду торговельної діяльності. Розглянуто інструменти аромамаркетингу, що сприяють підвищенню обсягів продаж: ароматизація повітря, аромабрендинг, аромадизайн, аромаклінінг, аромаполіграфія, аромасуверніри. Доведено вплив аромамаркетингу та наявність ароматичного логотипу на збільшення обсягів продаж.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram
    (2019) Семененко, Катерина Юріївна; Юрченко, Вероніка Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі було проаналізовано популярність соціальних мереж серед українських користувачів. Досліджено інструменти, за допомогою яких здійснюється підприємницька діяльність в соціальних мережах та за допомогою яких маркетологи просувають і продають товари та послуги в найпопулярніших соціальних мережах в Україні Facebook та Instagram. Проаналізовано сильні та слабкі сторони маркетингу в соціальних мережах. Виявлено, що основними критеріями успішної бізнес-діяльності в мережі є візуальний стиль та вдале просування. Уточнено дієві інструменти просування в соціальних мережах, серед яких виокремлено: платну рекламу, орієнтовану на конкретну цільову аудиторію (таргетингова реклама), роботу з лідерами думок та інструменти «массфоловінгу» та «масслайкінгу». The article analyzes the popularity of social networks among Ukrainian users. The tools by which entrepreneurship in social networks is carried out and through which marketers promote and sell goods and services in the most popular social networks in Ukraine, Facebook and Instagram are explored. Also, It was analyzed the strengths and weaknesses of marketing in social networks. It was found that the main criteria for successful online business activity are visual style and successful promotion. For successful promotion, marketers use such basic tools as: target advertisement, work with opinion leaders and tools for "massfollowing" and "massliking".
  • Ескіз
    Документ
    Методи стимулювання відвідувачів антикафе
    (2016) Семененко, Катерина Юріївна; Кухта, Катерина Андріївна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна
    В роботі висвітлено основні методи стимулювання відвідувачів антикафе. Встановлено, що в умовах зростаючої конкуренції такі заклади, як антикафе, вже не є ринковою новинкою, а отже, задля сталого розвитку, отримання стабільного прибутку необхідно мати оригінальну концепцію і використовувати маркетингові елементи просування. Показано, що на ефективність проведених акцій впливає: відмінність від конкурентів; новизна й унікальність ідеї; доступність інформації; умови участі мають бути реальними, не обтяженими зайвими труднощами; акція повинна викликати довіру та виправдовувати очікування клієнтів. The article describes basic methods to stimulate visitors of anticafes. It is noted that under conditions of the growing competition, such establishments as anticafes no longer are a market novelty. Therefore, to achieve sustainable development, obtain stable income, it is necessary to have an original concept and use marketing elements of promotion. It is demonstrated that the effectiveness of the implemented measures is influenced by: difference from competitors, novelty and uniqueness of the idea; accessibility of information; conditions for participation should be real, not burdened with superfluous difficulties; actions should inspire confidence and meet expectations of customers.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка комунікативної політики підприємств сфери послуг
    (2014) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    У роботі аналізуються особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення поняття відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики. The specified features of the communication policy in the sphere of services taking into account the services' specificity are analyzed, the existing approaches to the development of services' promotion as a tool of customers' attraction, market share and profits increasing are systematized. The vision of concept of services' tangibility is proposed and the ways of its increasing attached to the realization of communication policy.
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг
    (2013) Страшинська, Лариса Володимирівна; Самонова, Тетяна Броніславівна
    У статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг. The article describes the theoretical and methodological approaches essence of marketing communications and methodical approaches assess efficiency of a complex promotion services.