Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства агропродовольчої сфери
    (2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Коняга, Аліна Володимирівна
    Розглянуто значення критерію конкурентоспроможності продукції та підприємств у їх боротьбі на внутрішніх та світових ринках. Зазначено, що вітчизняні підприємства можуть ефективно функціонувати лише при втіленні принципово нових підходів до управління конкурентоспроможністю продукції і формування конкурентної стратегії. Доведено, що проблема підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств України є досить актуальною, набуває нового змісту і вимагає нового її осмислення та розв’язання. Розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності та основні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції. Досліджено ринок плодоовочеконсервної продукції, зроблено висновок щодо зменшення випуску продукції, зростання витрат на її виготовлення, зниження якості виробів, звуження асортименту, підвищення цін, втрату традиційних ринків збуту. Визначено причини погіршення становища в галузі. Проаналізовано основні засади діяльності та конкурентоздатність продукції українського виробника ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод» на національному та зовнішньому ринку. Визначено основних конкурентів підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринку, проведено порівняння з конкурентами на внутрішньому ринку, побудовано матрицю конкурентного профілю, а також виявлено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози заводу. Обґрунтовано, що ПрАТ «Могилів-Подільський консервний завод» має достатній потенціалу для збільшення обсягів виробництва та запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності його продукції як на внутрішньому, так і на зарубіжному ринках. Зроблено висновок щодо посилення конкуренції між підприємствами в умовах поглиблення світових інтеграційних процесів. Саме тому для підприємств надзвичайно важливим є не лише виробляти якісну продукцію, а й застосовувати інші способи підвищення конкурентоспроможності своєї продукції на ринку. The importance of the competitiveness criterion of products and enterprises in their struggle on the domestic and world markets are considered. It is noted that domestic enterprises can only function effectively with the implementation of fundamentally new approaches for managing products competitiveness and with formation of a competitive strategy.It is proved that the problem of increasing the products competitiveness of Ukrainian enterprises is very actual, acquires new meanings and requires a new understanding and solution. The theoretical aspects of competitiveness and the main directions of increasing the products competitiveness are considered. The market of fruit and vegetable canning products are investigated and the conclusion is made about production decreasing, costs increase, quality of products decrease, assortment narrowing, prices increase, loss of traditional markets. The causes of deterioration in the industry are determined. The basic activity principles and products competitiveness of the Ukrainian producer Mogilev-Podolsky cannery Private Company on the national and foreign markets are analyzed. The main competitors of the company are determined on the domestic and foreign markets, a comparison is made with competitors in the domestic market, the matrix of the competitive profile is constructed, and the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the plant are identified. It was substantiated that Mogilev-Podolsky cannery Private Company has sufficient potential for increasing production volumes and suggested ways to increase the competitiveness of its products both on the domestic and foreign markets. A conclusion is made regarding the increase of competition between enterprises in the context of global integration processes deepening. That is why it is extremely important for enterprises not only to produce high-quality products, but also apply other ways to increase the competitiveness of their products on the market.
  • Ескіз
    Документ
    Методические основы анализа экономической эффективности функционирования объединений в плодоовощеконсервной промышлености
    (1989) Жужукина, Наталья Ивановна
    Предпринята попытка обоснования направлений анализа эффективности функционирования различных типов объединений агропромышленного комплекса и выбора базы сравнения для проведения такого анализа в плодоовощеконсервной промышлености; An at temp tjusti fication directions analyzing the efficiency of the different type sofas sociations of agriculture and the selection base of comparison for this analysisin fruit and vegetables canning industry.
  • Ескіз
    Документ
    Современное состояние и основные направления развития консервной промышленности Винницкой и Тернопольской областей
    (1975) Рудавка, С. И.; Резник, И. И.; Костюк, Владимир Куприянович
    Дано современное состояние развития консервной промышленности Винницкой и Тернопольской области. На консервных заводах, особенно местного подчинения, еще низкий уровень использования мощностей и основных производственных фондов. Основные направления перспективного развития консервной промышленности могут быть определены сырьевыми ресурсами и дальнейшим техническим прогрессом в этой отрасли.
  • Ескіз
    Документ
    Направления повышения рентабельности продукции в консервной промышленности Украинской ССР
    (1990) Костюк, Владимир Куприянович; Белова, Татьяна Геннадьевна
    Приведен анализ уровня рентабельности продукции в Консервной промышленности УССР за 1985-1988 г.г. в групповом ассортименте. В структуре выпускаемой продукции наибольшая доля приходится на фруктовые консервы» т.е. более половины всего объема производства. Такие группы консервов как мясные и томатные занимают всего около 10%. В основном это не рентабельные группы продукции. Кроме того, наблюдается увеличение обемов производства малорентабельной продукции овощной группы, что негативно влияет на общий уровень рентабельности отрасли. Важным в отрасли есть фактор влияния на уровень рентабельности структура сырья, а также цен на сырье и на готовую продукцию.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности экспериментального исследования тепловых объектов консервной промышленности
    (1987) Белоусова, Е. Л.; Ладанюк, Анатолий Петрович
    Рассмотрена тепловая обработка полуфабрикатов и готовой продукции. Приведён пример снятия динамических характеристик.The heat treatment process and finished goods were considered. An example of removing the dynamic characteristics was exemplified.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальное управление агрегатами тепловой обработки в консервной промышленности
    (1985) Ладанюк, Анатолий Петрович; Белоусова, Е. Л.
    Рассмотрены широко применяемые в консервной промышленности пастеризационно-охладительные установки. Обработаны экспериментальные данные.Widely used in the canning industry pasteurization, cooling equipment was discussed. The experimental data was treated.