Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Посилення мотивації навчання професійно- орієнтованого спілкування англійською мовою здобувачів немовних вишів(2020) Коротка, Наталія ВолодимирівнаСтаття присвячена проблемі посилення мотивації навчання професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою студентів немовних вишів. У статті представлені основні особливості, функції та види мотивації, умови її підвищення, а також визначена специфіка навчального матеріалу. Визначаються цілі навчання іноземної мови у немовних вишах та особливості організації занять з англійської мови з урахуванням актуальних типів уроків і їхніх специфічних елементів. Пропонується ряд рекомендацій для підвищення мотивації навчання професійно-орієнтованого спілкування, а отже, й ефективності уроків іноземної мови в немовних вишах. Формування професійної іноземної мовної компетенції у студентів нелінгвістичних спеціальностей у вищих навчальних закладах є однією із фундаментальних цілей навчання та виховання. Воно передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців, готових до взаємодії у професійній галузі спілкування. Студенти немовних вишів, майбутні фахівці, чітко розуміють, наскільки володіння іноземною мовою може розширити їхні можливості в подальшому працевлаштуванні. Мотивація служить стимулом, що направляє поведінку студентів для досягнення особистих цілей, пов’язаних із майбутньою професійною діяльністю, за допомогою вивчення англійської мови під керівництвом викладача, який управляє діяльністю студентів. Володіння іноземною мовою та її використання передбачає знання соціокультурних особливостей носіїв мови, великий спектр вербальної та невербальної комунікації. Соціокультурний компонент у змісті навчання іноземної мови відіграє важливу роль у розвитку особистості студента, оскільки дає можливість не лише ознайомитися з культурною спадщиною країни, мову якої вивчають, але й порівняти її з культурними цінностями своєї країни, що сприяє формуванню загальної культури студента. Цей компонент має розширити загальний, соціальний, культурний кругозір студентів, спонукати їх до пізнання та підвищення інтелектуального рівня. Незважаючи на необхідність знання іноземної мови фахівцями різних сфер діяльності та розуміння її значимості, студенти немовних вишів недостатньо добре володіють нею. Причин, які пояснюють це явище, багато, але однією з основних є низька мотивація вивчення цієї дисципліни. Загальновідомо, що висока мотивація є ознакою ефективної діяльності, особливо це стосується немовного вишу.Документ Teaching English Through Communicative Approach(2016) Kokhan, Olena M.As English is becoming a global language, good command of English is considered essential for personal andprofessional development of a person. Аny language plays an important role in the mental,emotional and social development of a person. Communication is one of the most important skills in learning English.It’s exchanging opinions, information, notions of social, cultural and political aspects of everyday life.Документ Методика використання “Business English Portfolio” на заняттях з англійської мови(2012) Климова, Олена ВікторівнаВ статті представлено методику використання навчального відеофільму “Business English Portfolio” на заняттях з англійської мови, продемонстровано застосування методичних рекомендацій, створених для опрацювання цього відеофільму. Показано приклади завдань, описано систему вправ. The problems of video films’ usage on the lessons of English, creation and application of Method Guides have been analyzed. Examples of tasks and the system of exercises to the film are shown. The author considers the work aimed to demonstrate the efficiency of such methodology.Документ Інтернет технології – інноваційні технології викладання іноземних мов(2012) Березовська, Ольга Владиславівна; Тригуб, Інна ПетрівнаСтаття присвячена доцільності використання інтернет-ресурсів при викладанні іноземних мов. Інтернет технології розглядаються як інноваційні технології викладання іноземних мов. The article is devoted to the internet resources using at foreign languages teaching. Internet resources are considered to be the innovative technologies of foreign languages teaching.Документ Моніторинг навчання іноземних мов у немовному вищому начальному закладі(2009) Ткаченко, Наталія ДмитрівнаВ статті йдеться про педагогічний моніторингна на технічних та технологічних факультетах для підготувки майбутніх інженерів; зокрема у вивченні іноземних мов для їх майбутньої професії. Комунікативний підхід, підвищення методичної, лінгвістичної компетенції студентів, психолінгвістичні технології являют собою основу педагогічного моніторинга у вивченні іноземних мов.Документ Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів шляхом використання комунікативної методики(2011) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля ОлексіївнаУ статті розглядається сутність комунікативної методики: мета, історія появи, принципи, закономірності, прийоми. Основна увага приділяється особливості застосування комунікативного підходу при навчанні студентів через створення комунікативних ситуацій, наближених до реальних.Документ Методика використання відеофільмів на занятті з англійської мови на прикладі фільму “My Fair Lady”(2011) Климова, Олена ВікторівнаВ статті розглянуто питання доцільності використання відеофільмів на заняттях з англійської мови, створення та застосування методичних рекомендацій для опрацювання відео фрагментів фільмів. Показано приклади завдань до фільму, який розділено на шість фрагментів, продемонстровано систему вправ.Документ Відеофільм як засіб навчання іноземній мові у немовному закладі(2011) Климова, Олена ВікторівнаВ статті розглянуто питання доцільності використання відеофільмів на заняттях з англійської мови, створення та застосування методичних рекомендацій для опрацювання відео фрагментів фільмів. Показано приклади завдань до фільму, який розділено на шість фрагментів, продемонстровано систему вправ. Ключові слова: комунікативний підхід, аудіювання, відеофільм, система вправ, методика використання.Документ Методика роботи з відеоматеріалами на занятті з англійської мови(2011) Климова, Олена Вікторівна; Klimova, OlenaВ статті розглянуто питання доцільності використання автентичних відеофільмів на заняттях з англійської мови, продемонстровано застосування методичних рекомендацій для опрацювання відео фрагментів фільмів. Показано приклади завдань до фільму, який розділено на шість фрагментів, описано систему вправ.