Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Модель управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі
    (2023) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Стаття присвячена визначенню теоретичних основ формування моделі управління розвитком підприємств хлібопекарської галузі та обґрунтуванню її складових. Найбільш значимими елементами запропонованої моделі є визначення цілі та стратегії розвитку. Визначено напрями розвитку хлібопекарських підприємств через стратегії концентрованого, інтегрованого або диверсифікованого зростання. Обґрунтовано необхідність реалізації інтенсивного шляху розвитку хлібопекарських підприємств на інноваційній основі. Доведено, що досягнення хлібопекарськими підприємствами економічного та соціального ефекту можливе за умови використання різного роду інновацій, вдосконалення управління розвитком через управлінські функції, формування та реалізацію стратегії розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конкурентної стратегії готельного господарства в Україні
    (2021) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія Анатоліївна
    У статті проаналізовано сучасний стан готельної індустрії України. Проаналізовано та систематизовано різні конкурентні стратегії розвитку готельного господарства, з урахуванням світового досвіду. З метою встановлення сильних та слабких сторін готельної індустрії в Україні було проведено SWOT-аналіз. За результатами проведеного аналізу визначено, що для забезпечення сталого та динамічного розвитку індустрії гостинності, актуальним є підвищення якості вітчизняних готельних послуг відповідно до світових стандартів сервісу. The article analyzes the current state of the hotel industry in Ukraine. Various competitive strategies for the develop-ment of the hotel industry are analyzed and systematized, taking into account foreign experience. In order to identify the strengths and weaknesses of the hotel industry in Ukraine, a SWOT analysis was carried out. According to the results of the analysis, it was found that in order to ensure the stable and dynamic development of the hospitality industry, it is im-portant to improve the quality of domestic hotel services in accordance with world service standards.
  • Ескіз
    Документ
    Socio-economic development of enterprises in a permanent crisis
    (2022) Naida, Andriy; Sitkovska, Alla; Shevchenko, Alisa; Palii, Svitlana; Shved, Tetyana
    In the article reviews the impact of the crisis on the socio-economic development (SED) of the enterprise and directions of work for the implementation of effective crisis management. To develop a systematic approach to the formation of SED strategy. A systematic approach to the formation of the SED strategy of the enterprise as a tool to ensure effective crisis management has been developed. The main tasks of this strategy are defined. The directions of work of managers for realization of effective anti-crisis management were formulated. У статті розглянуто вплив кризи на соціально-економічний розвиток (СЕР) підприємства та напрями роботи щодо впровадження ефективного антикризового менеджменту. Розробити системний підхід до формування стратегії СЕД. Розроблено системний підхід до формування стратегії СЕД підприємства як інструменту забезпечення ефективного антикризового управління. Визначено основні завдання цієї стратегії. Сформульовано напрямки роботи менеджерів для реалізації ефективного антикризового управління.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка бізнес-плану підприємства
    (2021) Михайленко, Ольга Валеріївна; Годун, Віктор Вікторович; Юхименко, Євгенія Сергіївна
    Об’єктом дослідження є основні методологічні підходи та основні процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом. Метою написання цієї статті є визначення сутності та положення бізнес-плану в системі стратегічного управління компанією. Метою дослідження є вивчення ролі бізнес-плану в стратегічній системі управління компанією, аналіз методології формування структурних елементів бізнес-плану та їх зміст. Методологічну основу дослідження складали наукові пра-ці вітчизняних та зарубіжних вчених та провідних експертів, детальний матеріал з проблеми досліджен-ня, нормативна база. Досліджено сутність поняття "бізнес-план", визначено функції, завдання та основні структурні елементи бізнес-плану. За основу для розробки планів малого бізнесу пропонується взяти між-народні стандарти. Сфера результатів. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами малого та середнього бізнесу та спеціалізованими організаціями для поліпшення якості бізнес-планів.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічні орієнтири розвитку туристичного потенціалу малих міст України
    (2017) Басюк, Дарія Іванівна; Каплун, Ірина Вячеславівна
    У статті розглянуто особливості розвитку туризму у м. Батурин Чернігівської області. З’ясовано, що туристів до міста найбільше залучає Національний історико-культурний заповідник «Гетьманська столиця». Виявлено, що наразі потреби подальшого розвитку туризму у м. Батурин вимагають інших підходів, а саме – створення сучасного конкурентоспроможного туристичного продукту, організації ефективної системи його просування на внутрішньому та міжнародному ринках, колективних зусиль влади та громади міста з розбудови інфраструктури туризму, забезпечення підготовки кваліфікованих кадрів і надходження інвестицій. Запропоновано стратегічні орієнтири розвитку туризму міста Батурин, основними з них є формування диференційованого туристичного продукту, його просування на внутрішньому та міжнародному ринках; розвиток людських ресурсів туризму в м. Батурин; інституалізація управління туризмом у місті. Передбачено поетапну реалізацію стратегії розвитку туризму міста Батурин – від створення базових умов для розвитку туризму, активного зростання попиту на туристичний продукт м. Батурин на українському ринку до формування стабільного попиту на туристичний продукт м. Батурин з боку іноземних сегментів споживачів. The article reveals the features of tourism development in Baturyn in Chernihivska oblast. The National Historical and Cultural Reserve «Hetman’s Capital» is emphasized to be the most popular tourist destination. The fact that the development of tourism in Baturyn currently requires different approaches, namely creation of a modern competitive tourist product, organization of an effective system of its promotion in the domestic and international markets, collective efforts of the authorities and the town community to develop tourism infrastructure, training of qualified personnel and investment attraction, is proved. «Strategy of tourism development of the town of Baturyn» is suggested, the main objectives of which are: development of the tourist product of Baturyn; promotion of the tourist product of Baturyn in the domestic and international markets; development of human tourism resources in Baturyn; institutionalization of tourism management in the town. The phased implementation of the «Strategy for tourism development of the town of Baturyn» – from the creation of basic conditions for the development of tourism, the active growth of demand for the tourist product of Baturyn to the formation of a stable demand for the tourism product of Baturyn on part of foreign segments of consumers.
  • Ескіз
    Документ
    Процес розробки і реалізації стратегії розвитку підприємства
    (2013) Денисюк, Інга
    У статті розглянуто теоретичні та методичні засади формування й реалізації стратегії підприємства. Проведено аналіз шкіл стратегічного планування. Визначено, що складність формування стратегії розвитку полягає у тому, що при різних теоретико-методологічних підходах цей процес розглядається з конкретної позиції. Проаналізовано підходи зарубіжних і вітчизняних учених-економістів до формування стратегії підприємства та визначено їхні переваги. Запропоновано алгоритм розробки і реалізації стратегії розвитку підприємства та надано практичні рекомендації щодо його застосування. Проведено відмінність між алгоритмом розробки стратегії розвитку нового підприємства та вже існуючого на ринку. In the article theoretical and methodological foundations of the formation and implementation of strategy are investigated. The schools of strategic planning are analyzed. The complexity of the development strategy formation is determined, this process is analyzed from a particular position of the various theoretical and methodological approaches. The approaches of foreign and domestic scientists to the enterprise strategy formation are analyzed and identified their benefits. The author proposed an algorithm of formation and implementation of development strategy and practical advices how to use it are given. A distinction between algorithm of development strategy formation for new and already existing enterprise in the market is conducted.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія розвитку у системі стратегій підприємства
    (2013) Тюха, Ірина Володимирівна; Денисюк, Інга
    У статті розглянуто класифікацію стратегій підприємства, досліджено підходи до класифікації стратегій розвитку, визначено характерні ознаки, властиві стратегії розвитку підприємства та запропоновано нову класифікацію стратегій «за ступенем відношення до розвитку». The article considers the classification of enterprises strategies, explores approaches to development strategies classification, defines characteristics of development strategy and proposed new classification of strategies «the degree of development relation».
  • Ескіз
    Документ
    Складові маркетингової стратегії розвитку бурякоцукрового виробництва в Україні
    (1999) Орехівський, Григорій Анастасійович; Бутенко, Н. В.; Данькевич, Олександр Григорович
    Висвітлюється сучасний стан та проблеми розвитку бурякоцукрового виробництва. Обґрунтовуються напрями і фактори прискореного піднесення й стабілізації бурякоцукрового виробництва. The problem of develоpment of sugar-beet production and present-day state of branch are considered. The directions and factors of acceleration of sugar-beet production are substantiated.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії розвитку підприємства
    (2010) Ралко, Олександра Сергіївна
    У статті розглянуто проблему формування стратегії на підприємстві. Проаналізовано необхідні умови для створення успішної стратегії розвитку підприємства. Виділено та систематизовано етапи формування стратегії на підприємстві.
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція поняття організаційний розвиток підприємства
    (2010) Ралко, Олександра Сергіївна
    У статті розглянуто еволюцію поняття організаційний розвиток підприємства. Проаналізовано, виділено та систематизовано існуючі концепції поняття організаційний розвиток.