Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми використання нових комп’ютерних технологій для дистанційної освіти(2024) Яненко, Лариса Петрівна; Юрчук, Людмила ВолодимирівнаУ зв’язку з ковідною пандемією та війною дистанційна освіта стала необхідністю. Хоча вона відкриває широкі можливості для поліпшення якості навчання за допомогою сучасних комп’ютерних технологій, але при цьому значно послабилася виховна складова освіти. Це поставило перед сучасною освітою такі виклики, як технічні телекомунікаційні обмеження та значне посилення соціальної ізоляції. Проте, за допомогою віртуальної та доповненої реальності можна покращити інтерактивність навчання. Також потрібні нові освітні стратегії для забезпечення чесності та ефективності віддаленого оцінювання за допомогою того ж штучного інтелекту (АІ)Документ Використання новітніх комп’ютерних технологій з метою інформатизації освіти(2020) Овчарук, Володимир Олексійович; Ющук, Інна ВасилівнаІнформатизація суспільства – це перспективний шлях до економічного, соціального та освітнього розвитку. Інформатизація освіти спрямовується на формування та розвиток інтелектуального потенціалу нації, удосконалення форм і змісту навчального процесу, впровадження комп'ютерних методів навчання та тестування, що надає можливість вирішувати проблеми освіти на вищому рівні з урахуванням світових вимог.Документ Використання технологій e-learning в освітньому просторі(2021) Овчарук, Володимир Олексійович; Ющук, Інна ВасилівнаУ роботі розглянуто програмні засоби та веб-сервіси для цифрового дистанційного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти. Наведені основні характеристики найбільш популярних систем управління навчанням, їх функції, особливості роботи, переваги та недоліки, а також зручність для створення дистанційних курсів навчання. Детально розглянута система управління навчанням MOODLE, як платформа для створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу, що забезпечує інтерактивну взаємодію між учасниками навчального процесу. А також у роботі представлене програмне забезпечення BigBlueButton, створене спеціально для онлайн-платформ навчання для організації відео конференцій.