Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні аспекти формування навичок аудіювання при підготовці до здачі сертифікаційних іспитів(2020) Форостюк, Інна Вадимівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаУ статті висвітлюються методи формування та розвитку навичок сприйняття мови на слух на прикладах підготовки до складання іспиту ЗНО з іноземної мови та Кембриджських екзаменів рівнів В1 Preliminary і B2 First. Авторами розглянуті типи завдань, які подаються на зазначених іспитах, та організаційні підходи, що передують виконанню завдань з аудіювання, такі як вміння уважно прочитати умову, щоб виділити важливі елементи і сфокусуватися на тій інформації, яка має бути отримана в результаті прослуховування. Аналізуються деякі психофізіологічні механізми, задіяні у даному процесі – антиципація та прогнозування, що ґрунтуються на роботі довготривалої пам’яті, а також процес функціонування оперативної пам’яті, яка теж відіграє важливу роль у сприйнятті мови на слух.Документ До питання підготовки студентів та здобувачів наукового ступеню до міжнародного іспиту та ЗНО з англійської мови(2019) Форостюк, Інна Вадимівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаСтаття висвітлює актуальне питання необхідності складання міжнародних іспитів для підтвердження рівня знання англійської мови майбутніми науковцями. Розглядаються також методичні аспекти підготовки на прикладі частини «Читання та використання мови», як такої, що є вагомою та може бути найбільш складною при здачі Кембриджського іспиту В2 First, і в той же час є основою для більшості завдань у тестах ЗНО для вступу до магістратури. У статті подаються теоретичні та практичні рекомендації, що враховують міжнародний досвід.Документ Кваліфікаційно-професійний рівень викладачів-гуманітаріїв вищих навчальних закладів Наддніпрянщини (ХІХ – початок ХХ ст.)(2012) Левицька, Надія МиколаївнаДосліджується історія та еволюція присудження вчених ступенів викладачам вищих гуманітарних навчальних закладів Наддніпрянської України у ХІХ – на початку ХХ ст. Studies the history and evolution of the award academic degrees for teachers of higher educational humanitarian institutions of Naddnipryanska Ukraine in the XIX-th – the beginning of XX cent.