Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32864
Переглянути
29 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінювання лояльності споживачів до товарів підприємства(2024) Муравський, Владислав ІгоровичДокумент Оцінювання точок контакту бренду зі споживачами(2024) Навроцький, Назарій АндрійовичДокумент Оцінювання психологічних аспектів процесу ухвалення рішення щодо купівлі товарів підприємства(2023) Столярська, Анастасія ВолодимирівнаДокумент Проєкт рекламної кампанії для ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат»(2023) Іловайська, Анетта ВолодимирівнаДокумент Обґрунтування споживчих пріоритетів покупців товарів підприємства(2023) Куценко, Олег ІгоровичДокумент Формування лояльності споживачів до підприємства роздрібної торгівлі(2023) Мозговий, Владислав ОлександровичДокумент Визначення ставлення споживачів до продукції підприємства(2023) Скрипник, Нікіта ОлеговичДокумент Проєкт рекламної кампанії для ТОВ «Домінос Піцца Юкрейн»(2022) Сергієнко, Кароліна АндріївнаДокумент Проєкт рекламної кампанії для підприємства харчової промисловості(2022) Осокіна, Анастасія ДенисівнаДокумент Формування каналів розподілу продукції підприємства(2022) Яковець, Ольга Іванівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »