Навчально-методичні матеріали

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7376

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження
    (2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    У конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний маркетинг
    (2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародна торгівля
    (2007) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В курсі лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародна торгівля». Мета дисципліни – формування у студентів розуміння закономірностей, логіки та механізмів міжнародної торгівлі, отримання знань і практичних навичок щодо сучасних форм організації та методів міжнародного обміну товарами й послугами. The course lectures are given educational material subjects "International trade". The purpose of discipline - the formation of students' understanding of the principles, logic and mechanisms of international trade, gaining knowledge and practical skills in modern forms and methods of international exchange of goods and services.
  • Ескіз
    Документ
    Організація, планування та управління виробництвом на підприємствах
    (2007) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В курсі лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Організація, планування та управління виробництвом на підприємствах». Мета дисципліни – надати студентам необхідних знань з теорії та практики організації ефективної діяльності підприємств консервної промисловості шляхом вивчення теоретичних основ курсу, принципів і методів оптимальної організації основного та допоміжного виробництв, способів удосконалення управління підприємством та використання внутрішньовиробничих резервів. The course lectures are given educational material subjects "Organization, planning and management of production on enterprises". The purpose of discipline - to provide students with the necessary knowledge of the theory and practice of effective business enterprise canning industry by examining the theoretical foundations of the course, the principles and methods of optimal organization of main and auxiliary industries, ways of improving enterprise management and the use of internal reserves.
  • Ескіз
    Документ
    Оперативний менеджмент
    (2006) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Оперативний менеджмент». Мета дисципліни – розкрити теоретичні й методичні питання оперативного управління виробничо-господарською діяльністю бродильних та консервних підприємств (їхніх структурних підрозділів), визначити методи, засоби та шляхи забезпечення суворого виконання заданого плану виробництва продукції за кількістю та номенклатурою у встановлені терміни на основі раціонального використання виробничих ресурсів шляхом використання і реалізації функцій, принципів і методів оперативного менеджменту. In Lecture notes presented course material subject "Operational management". The purpose of discipline - theoretical and methodological issues of operational management of industrial and economic activities of fermentation and canning companies (and their structural units) to determine the methods, means and ways to ensure strict implementation of a given plan of production in quantity and nomenclature in a timely manner based on rational use of inputs through the use and implementation of the functions, principles and methods of operational management.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародний маркетинг
    (2006) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.
  • Ескіз
    Документ
    Нормування праці
    (2013) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Юрик, Ярина Іванівна
    В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Нормування праці». Мета дисципліни – здобуття знань з теорії і практики регламентування витрат живої праці за різноманітних умов трудової діяльності людини, скорочення витрат на виготовлення продукції (послуг), підвищення продуктивності та якості праці, сприяння розширенню виробництва та зростанню доходів підприємства та працівників на основі впровадження техніко-технологічних нововведень і вдосконалення організації виробничих і трудових процесів. In Lecture notes presented course material subject " Rationing of labour ". The purpose of discipline - the acquisition of knowledge on the theory and practice of regulation costs of living labour at the various terms of labour activity of man, to the cutback of spending on making of products (services), increase of the productivity and quality of labour, assistance expansion of production and growth of profits of enterprise and workers on the basis of introduction of tekhniko-technological innovations and perfection of organization of production and labour processes.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламний менеджмент
    (2010) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Рекламний менеджмент». Мета дисципліни – оволодіння теоретичними основами рекламування продукції (робіт, послуг), відповідними знаннями та навичками ефективного процесу рекламування, обґрунтованого менеджменту рекламної діяльності на основі використання сучасних методів та інструментів впливу на споживачів, формування рекламних витрат. In Lecture notes presented course material subject "Advertising Management". The purpose of discipline - the mastery of theoretical Fundamentals of goods (works, services) appropriate knowledge and skills of an effective process of advertising, sound management of promotional activities through the use of modern techniques and instruments impact on consumers, the formation of ad spending.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова політика розподілу
    (2012) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Маркетингова політика розподілу». Мета дисципліни – формування навиків щодо збутової політики в системі маркетингу підприємства, науковому обґрунтуванні розподілу продукції та послуг, а також підвищенні ефективності каналів розподілу. In Lecture notes presented course material subject "Marketing policy of distribution." The purpose of discipline - skills formation on distribution policy in the marketing enterprise, the scientific justification of the distribution of products and services, and improving the efficiency of distribution channels.