Автореферати
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7151
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Організаційно-економічна модернізація підприємств харчової промисловості(2015) Валінкевич, Наталія ВасилівнаДисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань здійснення організаційно-економічної модернізації підприємств в умовах зміцнення інституційних основ ринкової системи господарювання. The thesis is devoted to research of theoretical, methodological and practical issues of organizational and economic modernization of enterprises in terms of strengthening the institutional foundations of a market economic system.Документ Вдосконалення державної конкурентої політики на засадах парадигми конкурентоздатності харчової промисловості(2014) Чернелевська, Олена ЛеонідівнаДисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством. Національний університет харчових технологій Міністерства освіти і науки України, Київ, 2014. Досліджено концептуальні засади формування та становлення державної конкурентної політики з урахуванням сучасної парадигми конкурентоздатності харчової промисловості. На цій основі удосконалено основні дефініції у сфері конкурентоздатності та сформовано комплексний понятійний апарат сучасної парадигми конкурентоздатності харчової промисловості. Сформовано комплексний підхід до інструментарію для вдосконалення парадигми конкурентоздатності харчової промисловості, до якого включено стадії конкурентоздатності, стан основних конкурентних переваг, індикатори міжнародних індексів конкурентоздатності, стану конкурентного середовища та конкурентної політики держави, розвиток базових економічних складових та підсилюючих ефективностей і факторів інноваційного розвитку. Забезпечення світової продовольчої безпеки, та входження України до країн гарантів цієї безпеки, може слугувати парадигмальною основою для зростання її продовольчого потенціалу, та, як наслідок, до підвищення конкурентоздатності харчової промисловості. Обґрунтовано основний механізм формування парадигми конкурентоздатності харчової промисловості на основі стійких продовольчих систем – інноваційних кластерів росту у агропромисловому комплексі. Для подолання недоліків індивідуальних структур у галузях харчової промисловості сформовано основні складові універсальної структури інноваційних кластерів росту у АПК та розроблено орієнтовний склад кластерів росту в олійній, яєчній, птахівничій, кондитерській галузях харчової. Dissertation for the degree of doctor of economic sciences, specialty 08.00.03 – Economics and Management of National Economy – National University of Food Technologies, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kyiv, 2014. The conceptual basis for the formation and establishment of the paradigm of competitiveness of the food industry. On this basis, improved basic definitions in competitiveness and formed a complex conceptual apparatus for improving competition policy based on the paradigm of competitiveness of the food industry. Formed a comprehensive tool for improving the competitiveness of the food industry paradigm to him included the stage of competitiveness to be a key competitive advantage indicators of international competitiveness indices, the competitive environment and competition policy, the development of basic economic components and reinforcing factors of efficiency and innovation. Ensuring global food security and the joining of Ukraine to the countries of the guarantors of the security paradigm can serve as the basis for the growth of its food potential, and as a consequence of the increased competitiveness of the food industry. Formed the basic mechanism of formation paradigm of competitiveness of the food industry based on sustainable food systems - innovation clusters growth in agriculture. To overcome the disadvantages of individual structures in the food industry, formed the basic structure of the universal growth of innovation clusters in agriculture, and developed an approximate composition of cluster growth in oil, eggs, confectionery industry and market chicken.Документ Обґрунтування основних напрямів розвитку підприємств дитячого харчування в Україні на основі маркетингових досліджень(2007) Медведенко, Олена ВасилівнаУ дисертації аналізуються основні теоретичні засади проведення маркетингових досліджень, розроблено авторську методику прогнозування основних тенденцій розвитку підприємств дитячого харчування в Україні. Дослідження макро- та мікромаркетингового середовища дало змогу узагальнити основні перешкоди, тенденції та перспективи розвитку підприємств дитячого харчування, розробити можливі шляхи зниження загроз та використання можливостей українських виробників. Обґрунтування потреби в продуктах дитячого харчування різних видів та виявлення груп продукції, потреба в яких задоволена найменше, дозволили узагальнити напрями забезпечення потреби вітчизняними виробниками та розробити концепцію виведення на ринок продуктів дитячого харчування нового покоління. Запропонована організаційно-економічна модель розвитку підприємств дитячого харчування обґрунтовує основні показники їх розвитку за сегментами ринку та спрямована на виконання положень Закону України «Про дитяче харчування». Основна мета моделі - зайняття українськими виробниками лідируючих позицій в галузі продуктів дитячого харчування. In the dissertation the basic theoretical principles of carrying out of marketing researches are analyzed, the author's technique of forecasting of the basic tendencies of development of the children's nutrition enterprises in the Ukraine are developed. Research makro- and the micromarketing environment has allowed to generalize the basic obstacles, tendencies and prospects of development of the children's nutrition enterprises, to develop possible ways of decrease of threats and uses of opportunities of the Ukrainian manufacturers. A substantiation of requirement for products of a children's nutrition of different kinds and revealing of groups of production, requirement in which it is satisfied badly, than in the others, have allowed to generalize directions of satisfaction of requirement domestic manufacturers and to develop the concept of deducing on the children's nutrition market the products of new generation.Документ Удосконалення конкурентних стратегій підприємств на локальному ринку хліба і хлібобулочних виробів(2004) Репіч, Тетяна АнатоліївнаДисертацію присвячено питанням розроблення і удосконалення конкурентних стратегій розвитку підприємств хлібопекарської промисловості як гравців локального товарного і територіального ринку і відповідно практичних рекомендацій щодо їхнього впровадження в сучасних умовах ринку обмеженого ресурсу. The thesis is dedicated to the questions of elaboration and improvement of bakery enterprises competitive strategies as the players of local commodity and territorial markets and accordingly as to their introduction in modern conditions of limited resource market.Документ Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості(2008) Суха, Ірина ВасилівнаУ дисертаційній роботі досліджено теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств. На основі узагальнення теоретичного матеріалу визначено сутність понять конкуренція, конкурентоспроможність підприємства, організаційно-економічний механізм забезпечення конкуренто-спроможності молокопереробних підприємств, стратегія, маркетингова конкурентна стратегія. Систематизовано існуючі підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств. Розроблено методику вибору привабливих для розвитку певним підприємством сегментів. Визначено підходи до формування набору маркетингових конкурентних стратегій із врахуванням цілей підприємства, його потенційних можливостей, зміни зовнішнього середовища, прогнозу розвитку ринкових сегментів. Запропоновано використання комбінації методик оцінки конкурентоспроможності для переконання у правильності вибору сегментів. The dissertation researches the theoretical and applied aspects of providing the competitiveness of dairy processing enterprises. The essence of competition concepts: competitiveness of enterprises, organizationally and economic mechanism of providing the competitiveness of dairy processing enterprises, strategy, marketing competition strategy are determined on the basis of generalization of theoretical material. Existent approaches to the estimation of competitiveness of enterprises are systematized. The method of attractive choice for the development by the certain enterprise of segments is developed. Defined the approaches to forming the set of marketing competition strategies, taking into account the aims of enterprise, its potential possibilities, change of external environment prediction of the development of market segments. The use of combination of estimation methods of competitiveness is offered for persuasion in the rightness of choice of segments.