Автореферати
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7151
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Формування стратегії інноваційного розвитку підприємств спиртової галузі(2019) Шевченко, Людмила ОлегівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний університет харчових технологій, Київ, 2019. Дисертаційна робота присвячена пошуку шляхів вирішення важливого наукового завдання – формування стратегії розвитку підприємств спиртової галузі та розвитку теоретичних та методичних аспектів впровадження інноваційних змін. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат сфери інноваційного розвитку в частині визначень понять «інновація», «стратегія», «стратегія розвитку підприємства», «інноваційний розвиток підприємства». Розвинуто методичні та теоретичні положення розробки стратегії інноваційного розвитку підприємств спиртової галузі шляхом створення оновленої організаційної структури та зміною принципів управління. Побудовано план стратегічного розвитку підприємств спиртової галузі. Виявлено необхідність застосування диференційованого підходу для вибору шляхів подальшого розвитку спиртових підприємств. Розвинуто методичні підходи до оцінки інноваційного потенціалу спиртового підприємства. Розроблено пропозиції щодо використання незадіяних у виробництві спирту потужностей. Зпрогнозовано отримання позитивного ефекту після впровадження стратегії інноваційного розвитку. The dissertation is devoted to the search for ways of solving the scientific problem of the development of enterprises of the alcohol industry and the development of theoretical and methodical aspects of the introduction of innovation changes. The theoretical bases of construction of the strategy of innovative development are developed in the work. The categorical apparatus of the sphere of innovation development in the part of definitions of the concepts "innovation", "strategy", "strategy of enterprise development", "innovative development of the enterprise" is supplemented. The evolution of scientific approaches to innovative development of the enterprise, the influence of innovations on the activity of the enterprise, generalizations of scientists' views and discovered that during the period of extensive economic transformations Ukrainian enterprises need to constantly search for new measures to update the management of the enterprise for the release of new types of products , attraction of new technologies, use of new resource-saving installations, etc. The engine of innovation development of the enterprise is the development of a development strategy based on the attraction of innovations. The main attention is paid to the development of methodological and theoretical provisions for developing a strategy for innovative development of enterprises in the alcohol industry, by creating an updated organizational structure and changing the principles of management. The importance of constructing a strategic development plan for alcohol companies is proved. Non-liquid assets that do not actually carry out production activities are offered for liquidation - through the sale of property through the State Property Fund of Ukraine and repayment of partial debts to creditors.Документ Прогнозування інноваційного розвитку підприємств олійно-жирової промисловості(2014) Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаДисертаційну роботу присвячено питанням активізації інноваційного розвитку підприємств олійно-жирової промисловості. З цією метою у роботі приділено увагу трактуванню змісту понять інновація, інноваційний процес, інноваційний розвиток. Досліджено теоретичні аспекти прогнозування інноваційного розвитку. Узагальнено класифікацію методів прогнозування. Проведено аналіз інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості України загалом і олійно-жирової зокрема, із застосуванням запропонованих методичних підходів. The thesis is devoted to the oilseed industry enterprise’s innovative development intensification. For this aim, attention is focused on interpretation of the innovation, innovation process and innovation development meanings contents. The theoretical aspects of forecasting innovation development were studied. Classification of forecasting methods was generalized. The analysis of the innovation activity of food industry enterprises in Ukraine generally and oilseed enterprises in particular were made using methodological approaches. The analysis was based on the rating assessment of innovation activities performance indicators and methods of correlation-regression analysis. Main factors which restrain innovation were emphasized. Defining the role of the informational component in the enterprise’s innovative elements development system became the basis for creating organizational and methodological process of the oilseed industry knowledge base formation. Methodological approaches to forecasting trends of oilseed industry and it’s enterprises development, based on sampling factors of innovative development, including the eventual influence, so unlike to existing methods, based on cognitive modeling and semi structured unstable systems intelligent management technology were improved.Документ Економічна ефективність виробництва підприємств бурякоцукрового підкомплексу АПК(2004) Левицька, Інна ВанадіївнаВ дисертації з позицій системного підходу поглиблено сутність та зміст економічної ефективності, розглянуто критерії і показники ефективності бурякоцукрового виробництва в умовах переходу до ринкового механізму господарювання, здійснено системне визначення і формування критерію та окремих показників її динаміки, резервів та шляхів зростання ефективності на сучасному етапі.Документ Формування інноваційної стратегії розвитку підприємств целюлозно-паперової промисловості(2005) Ганієва, Алла РашидівнаВ дисертаційній роботі досліджено стан та особливості інноваційної діяльності в целюлозно-паперовій промисловості України, теоретичні аспекти інноваційної діяльності в сучасних умовах, сутність інноваційних стратегій, їх типологія та визначено передумови ефективного управління інноваціями на підприємствах. Pre-conditions of innovative development of enterprises are explored to dissertation work, the necessity of strategic management by innovative transformations is grounded on enterprises and innovative strategy is certain as the instrument of innovative development of enterprises.Документ Оцінка ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств лікеро-горілчаної промисловості(2011) Маркова, Світлана ВікторівнаДисертацію присвячено удосконаленню методичних підходів оцінки ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств лікеро-горілчаної промисловості. Визначено економічну сутність інновацій та обґрунтовано їх тісний зв’язок з інвестиціями. Дослідженні передумови оцінки ефективності інноваційно- інвестиційної діяльності з урахуванням видів ефектів. Удосконалено класифікаційні ознаки сфер інтересів основних суб’єктів інноваційно-інвестиційної діяльності. The thesis is concerned with the problem of improving the methodical approaches to the efficiency estimation of the innovative and investment activities of the alcoholic beverage industry enterprises. The economic essence of innovations is determined and their close relation to investments is grounded.Документ Інноваційні процеси в діяльності м’ясопереробних підприємств з позиції маркетингу розвитку новацій(2009) Кундєєва, Галина ОлексіївнаДисертаційна робота присвячена дослідженню інноваційного процесу з позиції маркетингу розвитку новацій в діяльності м’ясопереробних підприємств. Визначена роль новації, розглянуто можливі напрями її розвитку та науково обґрунтовано можливість дослідження інноваційного процесу в діяльності підприємства з позиції маркетингового дослідження. Dissertation is devoted to the research of innovative process from the position of marketing of innovation development in the activity of meat processing enterprises. The role of innovation is defined, possible directions of its development are considered, and the possibility of research of innovative process in the activity of enterprise from the position of marketing research is scientifically grounded.