Внутрішній маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглядається сутність та специфіка внутрішнього маркетингу у сфері нематеріального виробництва. The essence and specificity of internal marketing in the field of non-material production are considered.

Опис

Ключові слова

внутрішній маркетинг, маркетинг послуг, маркетинг, internal marketing, marketing services, marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Внутрішній маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Проблеми управління та економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали XV міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 квітня 2019 р. - К. : НУХТ, 2019. - С. 92-94.