Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/34193
Назва: | Using of computer game Civilization as stem-project |
Автори: | Shapovalov, Yevhenii Zhadan, Sergiy Tarasenko, Roman Usenko, Stanislav Shapovalov, Viktor |
Ключові слова: | кафедра харчової хімії STEM-approach of education STEM-підхід в освіті STEM-project STEM-проект computer game Civilization комп'ютерна гра Civilization education освіта STEM-education STEM-освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Using of computer game Civilization as stem-project / Y. B. Shapovalov, S. O. Zhadan, R. A. Tarasenko, S. Usenko, V. B. Shapovalov // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікаціїi : матеріали І Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 25-26 березня 2021 р., м. Одеса. – Одеса : ОНАХТ, 2021. – С. 21-22. |
Короткий огляд (реферат): | STEM-education nowadays is a trend. One of the ways to provide it is using games. Perspective game to use is Sid Meier's Civilization VI. Previously, it was noted that using of Sid Meier's Civilization VI in education is perspective, but there are no any specific methods to use it. The main advantages of using is Sid Meier's Civilization VI in educational process and method of its usage. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/34193 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shapovalov et al. 2021 Using of computer game Civilization as stem project.pdf | 520,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.