Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/34193
Назва: Using of computer game Civilization as stem-project
Автори: Shapovalov, Yevhenii
Zhadan, Sergiy
Tarasenko, Roman
Usenko, Stanislav
Shapovalov, Viktor
Ключові слова: кафедра харчової хімії
STEM-approach of education
STEM-підхід в освіті
STEM-project
STEM-проект
computer game Civilization
комп'ютерна гра Civilization
education
освіта
STEM-education
STEM-освіта
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Using of computer game Civilization as stem-project / Y. B. Shapovalov, S. O. Zhadan, R. A. Tarasenko, S. Usenko, V. B. Shapovalov // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікаціїi : матеріали І Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 25-26 березня 2021 р., м. Одеса. – Одеса : ОНАХТ, 2021. – С. 21-22.
Короткий огляд (реферат): STEM-education nowadays is a trend. One of the ways to provide it is using games. Perspective game to use is Sid Meier's Civilization VI. Previously, it was noted that using of Sid Meier's Civilization VI in education is perspective, but there are no any specific methods to use it. The main advantages of using is Sid Meier's Civilization VI in educational process and method of its usage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/34193
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shapovalov et al. 2021 Using of computer game Civilization as stem project.pdf520,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.