Використання електронної комерції як напрям зменшення ризиковості бізнесу та створення конкурентної переваги

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано погляди різних авторів щодо сутності поняття «електронна комерція». Відзначені основні принципи у сфері електронної комерції. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Виявлено основні тенденції розвитку електронної торгівлі в сучасних умовах інформаційного розвитку ринку комерційних послуг. Досліджено динаміка використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України у 2017–2019 рр. Здійснено аналіз структури по групах товарів онлайн покупок у середньому чекові відповідно до географії замовлення та по категоріям товарних груп. Доведено, що тенденція зростання попиту на здійснення онлайн покупок обґрунтовує потребу організовувати підприємствами канали збуту через Інтернет, зокрема як конкуренту перевагу та стратегію зменшення ризиків втрати ринку та прибутків. Розкрито стан правового забезпечення електронної комерції в українському нормативно-законодавчому полі та в рамках СОТ.

Опис

Ключові слова

торгівля, підприємництво, електронна комерція, розвиток торгівлі, інтернет-торгівля, commerce, business, e-commerce, trade development, internet commerce, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Скопенко, Н. С. Використання електронної комерції як напрям зменшення ризиковості бізнесу та створення конкурентної переваги / Н. С. Скопенко, Ю. В. Поліщук // Інфраструктура ринку. – 2021. – № 51. – С. 214–219.

Зібрання