Бєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-232014-04-232010Бєлова, Т. Г. Маркетинг: Конспект лекцій для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання / Т. Г. Бєлова. - К. : НУХТ, 2010. – 151 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14129У конспекті висвітлено основні поняття, принципи та функції маркетингу. Розглянуто основні складові маркетингової діяльності підприємства. In outline covers basic concepts, principles and functions of marketing. The main components of the marketing activities of the company.otherмаркетингмаркетингове середовищеспоживчі ринкисегментування ринкустратегічне маркетингове плануваннятоварна та цінова політиказбутова та комунікаційна політикаmarketingmarketing environmentconsumer marketsmarket segmentationstrategic marketing planningand commodity pricingmarketing and communication policyкафедра маркетингуМаркетингBook chapter