Біла, Ірина СергіївнаБойко, Дмитро2016-02-172016-02-172012Біла, І. С. Розвиток великого бізнесу як фактор економічного зростання / І. С. Біла, Д. М. Бойко // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. — К. : НУХТ, 2012. — С. 214–215.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22281Викликом сьогодення є розвиток великого бізнесу. Саме його суб’єкти здатні представляти країну на світових ринках, відстоюючи її економічні інтереси та сприяючи прискоренню інтеграційних процесів. Поновлення високого рівня концентрації виробництва стало основним засобом підвищення міжнародної конку- рентоздатності та ефективності національного господарства, проведення структурних перетворень і модернізації виробництва в економічно розвинутих і нових індустріальних країнах світу. Вызовом современности является развитие крупного бизнеса. The challenge today is to develop big business. It was his actors are able to represent the country in the global markets, defending its economic interests and helping to accelerate the integration process. The resumption of the high level of concentration of production was the main means of improving international competitiveness rentozdatnosti and efficiency of the national economy, structural reforms and modernization of production in economically developed and newly industrialized countries.uk-UKкафедра економічної теоріїринокбізнесфактори економічного зростанняgrowth factorsmarketbusinessРозвиток великого бізнесу як фактор економічного зростанняOther