Дубінська, Оксана БорисівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2016-11-022016-11-022016Дубінська, О. Б. Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару / О. Б. Дубінська, Т. Г. Бєлова // Science and civilization : Materials of the XII international scientific and practical conference. - 2016. – V. 2. - Economic science. Sheffield. Science and education LTD. – С. 92-94.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24487Розглядається процес визначення цільової групи споживачів. Обґрунтовується необхідність застосування сегментування ринку. Наводяться питання для проведення опитування за ознакою «ступінь необхідності товару». Подано результати анкетування. The process of identifying the target group of consumers. The necessity of the use of market segmentation. We present questions for the survey on the basis of "the degree necessary goods". The results of the survey.uk-UKкафедра маркетингуцільовий ринокцільова група споживачівсегментування ринкуступінь необхідності товаруtarget markettarget group of consumersmarket segmentationthe degree of necessity goodsВизначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товаруOther