Сучков, Артем Вадимович2013-05-232013-05-232010Сучков, А. В. Ефективність франчайзингу як інструменту інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості : автоореф. дис...канд. екон. наук: 08.00.04 / Сучков Артем Вадимович ; НУХТ. – К., 2010 .– 20 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7885Запропоновано авторське визначення франчайзингової діяльності та доповнено існуючу класифікацію франчайзингу. Досліджено правові заходи регулювання франчайзингової діяльності в Україні та світі. Розглянуто вплив факторів, що стримують розвиток франчайзингової діяльності на підприємствах харчової промисловості України та запропоновані заходи для зменшення їх негативного впливу. Проаналізовано методики оцінки ефективності інвестиційних франчайзингових проектів та наголошено на їх перевагах та недоліках. Запропоновано шляхи удосконалення оцінки ефективності франчайзингових проектів та усунення виявлених недоліків. Вперше запропоновано методику забезпечення ефективності інвестиційних франчайзингових проектів на підприємствах харчової промисловості, яка, на відміну від існуючих, дозволяє враховувати вплив навколишнього середовища на підприємство та розглядати підприємство як частину економічної системи – харчової промисловості України, враховує вигідність співпраці для кожного з підприємств франчайзингової мережі, дозволяє розробити збалансовану об’єктивну систему франчайзингових платежів, що забезпечить міцність та взаємовигідність франчайзингових відносин.otherфраншизафранчайзингфранчайзерроялтіинвестиционная деятельностьфранчайзерфранчайзироялтифраншизаэффективностьfranchisefranchisingfranchisorfranchiseeroyaltiesЕфективність франчайзингу як інструменту інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості