Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2013-08-052013-08-052013Ткачук, С. В. Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмент зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. – К., 2013. – Вип. 3 (142). - С. 75-80.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9312Аналізується необхідність формування інвестиційного портфелю підприємства з урахуванням усієї сукупності взаємопов’язаних та незалежних інвестиційних проектів. Пропонується бачення інвестиційного портфелю як цілеспрямовано сформовану сукупність взаємопов’язаних проектів реального та фінансового інвестування, які б, представляючи єдиний цикл, забезпечили реалізацію інвестиційної стратегії у відповідності до загальної стратегії та місії підприємства. The necessity of forming of enterprise's investing portfolio taking into account all totality of connected and independent investing projects is analyzed. It is proposed to consider investing portfolio as the totality of connected projects of real and finance investment which must be formed purposefully and these projects are to be the indivisible cycle to guarantee realization of investing strategy dealing with the total strategy and the mission of enterprise.otherінвестиціїреальне інвестуванняджерела інвестиційних ресурсівфінансові інструментиінвестиційний проектінвестиційний портфельinvestmentsreal investingsources of investing resourcesfinance instrumentsinvestment projectinvestment portfolioкафедра маркетингуФормування інвестиційного портфеля підприємства як інструмент зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринкуArticle