Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2014-02-252014-02-252008Крайнюченко, О. Ф. Теоретико-практичні засади дослідження та оцінення конкурентного середовища зарубіжних ринків / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2008. – №16. – С. 60–63https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12791Розглянуто основні проблеми вивчення та моніторингу міжнародного маркетингового середовища, зокрема конкурентної ситуації, при діяльності на зовнішніх ринках. Удосконалено теоретичні та методичні підходи щодо дослідження конкурентного середовища зарубіжного ринку з метою підвищення рівня обґрунтованості маркетингових рішень. The basic problems of study and monitoring of international marketing environment are considered, in particular competition situation, at activity on oversea markets. Theoretical and methodical approaches are improved in relation to research of competition environment of foreign market with the purpose of increase of level of validity of marketing’s decisions.uk-UKзарубіжні ринкиміжнародне маркетингове середовищеконкурентне середовищерівень монополізації ринкуконкурентний ринокнеконкурентний ринокіндекс Харфіндела-Хіршманаумови безпечності конкуренціїforeign marketsinternational marketing environmentcompetition environment of foreign marketlevel of monopolization of marketcompetition marketnoncompetitive marketHerfindahl-Hirschman Indexterms of unconcern of competitionкафедра маркетингуТеоретико-практичні засади дослідження та оцінення конкурентного середовища зарубіжних ринківArticle