Дуда, В. П.2014-10-132014-10-132014Дуда, В. П. Формування інформаційно-комунікаційного потенціалу в процесі реструктуризації вітчизняних підприємств / В. П. Дуда // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24–25 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. - С. 127–130.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17203Реструктуризація як економічний термін не має однозначного трак-тування. Найчастіше вона визначається як комплекс змін щодо струк-тури майна та фінансових ресурсів підприємства, а також системи управління направленої на досягнення визначених цілей, забезпечення прибутковості, формування конкурентних переваг та максимізацію ринкової вартості підприємства. Restructuring as an economic term has no definite Reach-ing. Often it is defined as a set of changes in the structure-property tours and financial resources and management aimed at achieving certain goals, ensuring profitability, creating competitive advantage and maximization of value.uk-UKреструктуризаціяфінансові ресурсиінноваціїпереформатуванняrestructuringfinancial resourcesinnovationreformattingФормування інформаційно-комунікаційного потенціалу в процесі реструктуризації вітчизняних підприємствOther