Репіч, Тетяна Анатоліївна2014-04-092014-04-092004Репіч, Т. А. Удосконалення конкурентних стратегій підприємств на локальному ринку хліба і хлібобулочних виробів : автореф. дис... канд. екон.. наук : 08.06.01 "Економіка, організація і управління підприємствами" / Репіч Тетяна Анатоліївна ; НУХТ. - К., 2004. - 21 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13869Дисертацію присвячено питанням розроблення і удосконалення конкурентних стратегій розвитку підприємств хлібопекарської промисловості як гравців локального товарного і територіального ринку і відповідно практичних рекомендацій щодо їхнього впровадження в сучасних умовах ринку обмеженого ресурсу. The thesis is dedicated to the questions of elaboration and improvement of bakery enterprises competitive strategies as the players of local commodity and territorial markets and accordingly as to their introduction in modern conditions of limited resource market.локальний ринокконкуренціяконкурентна стратегіявіолентглибина асортиментуоптимізація асортиментуінноваційна діяльністьсистема оподатковуванняlocal marketcompetitioncompetition strategyviolentdepth of assortmentoptimization of assortmentinnovation activitytaxation systemкафедра економіки праці та менеджментуУдосконалення конкурентних стратегій підприємств на локальному ринку хліба і хлібобулочних виробів