Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2024-10-302024-10-302022Бєлова, Т. Г. Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Modern directions of scientific research development : proceedings of the 14th International scientific and practical conference. – Chicago, USA : BoScience Publisher, 2022. – Pp. 370–377.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45263Стаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.The article is devoted to marketing research carried out in the activities of a foreign enterprise. The marketing activity of the international company "Ferrero" is considered. The company's product range presented on the Ukrainian market is studied. The activity of competitors in each assortment group is analyzed. Conclusions have been made regarding the functioning of the enterprise in the system of international marketing.ukкафедра маркетингумаркетингові дослідженнязарубіжне підприємствотоварний асортиментконкурентисегменти споживачівmarketing researchforeign enterpriseproduct rangecompetitorsconsumer segmentsМаркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-0811-696Xhttps://orcid.org/0000-0002-5829-8060