Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаГаврилова, Тетяна Василівна2015-09-222015-09-222015Бєлова, Т. Г. Формування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингу / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. – К.: Науково-дослідний економічний інститут, 2015.- № 3 (166). – С. 129-132.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21640Розглянуто підходи до створення стратегічного бачення як підґрунтя щодо формування майбутнього. Розкрито зміст поняття «форсайт». Визначено етапи розвитку форсайтингових досліджень та можливості їх застосування в Україні. Доведено доцільність використання технології форсайтингу для розроблення пріоритетів розвитку підприємства. Сформульовано етапи формування пріоритетних напрямів розвитку компанії. Запропоновано методи для аналізу ситуації і пошуку рішень. Examine the approaches to the creation of a strategic vision as a basis for shaping the future. Reveal the content of the concept of "foresight". Definition of stages of foresights research development and the possibility of their use in Ukraine. Prove the expediency of using technology to foresights for develop priorities development the company. Formulated the steps of forming the priorities development of the company. Propose methods to analyze the situation and find solutions.uk-UKфорсайтингстратегічне баченняметод Дельфімозковий штурмшість капелюхів мисленняforsaytynhstrategic visionDelphi methodbrain stormsix thinking hatsкафедра маркетингуФормування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингуArticle