Восколович, Людмила ВолодимирівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2015-09-222015-09-222015Восколович, Л. В. Використання піраміди емоційного дизайну для створення нових товарів / Л. В. Восколович, Т. Г. Бєлова // Ключови въпроси в съвременната наука-2015 : материали за XI международна научна практична конференция. - София : «Бял ГРАД –БГ» ООД, 2015. – Т. 3. – С. 26-28.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21636Розглядається поняття «емоційний дизайн», а також його представлення у вигляді піраміди. Наводяться способи, які дають можливість викликати позитивні емоції. Запропоновано стратегії ефективного емоційного дизайну. We consider the concept of "emotional design" and its representation in the form of a pyramid. We present ways that make it possible to trigger positive emotions. An effective strategy of emotional design.uk-UKкафедра маркетингуемоційний дизайнпіраміда емоційного дизайнустратегія емоційного дизайнуemotional designpyramid emotional designstrategy of emotional designВикористання піраміди емоційного дизайну для створення нових товарівOther