Соломянюк, Наталія Миколаївна2015-11-042015-11-042015Соломянюк, Н. М. Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / Соломянюк Наталія Миколаївна ; НУХТ. - К., 2015. - 43 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21762Дисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості з урахуванням періоду планування та маркетингових метрик. Papers are dedicated to research of theoretical, methodical and practical problems of planning marketing on enterprises of food industry taking into account the period of planning and marketing metrics.uk-UKкафедра маркетингумаркетингпланування маркетингупідприємства харчової промисловостіmarketingmarketing planningenterprises of food industryТеоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловостіThesis