Кравчук, Надія МиколаївнаМишко, Ярослава Ігорівна2017-12-282017-12-282016Кравчук, Н. М. Кобрендинг у ресторанному бізнесі / Н. М. Кравчук, Я. І. Мишко // Сучасні економічні системи : стан та перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 травня 2016 р. - Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут. - С. 425-428.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26496Досліджені переваги кобрендингу в ресторанному бізнесі,наведеніприклади ефективного кобрендингу, що дає можливість залучення додаткової кількості відвідувачів та збільшення прибутків підприємств ресторанного бізнесу. Explored the advantages of cobranding in the restaurant business, examples of effective co-branding are given, which enables to attract additional visitors and increase the profit of restaurant business enterprises.uk-UKресторанний бізнесвзаємовигідне співробітництвокооперація брендівкупівельна активністьлояльністьrestaurant businessmutually beneficial cooperationbrand cooperationpurchasing activityloyaltyкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїКобрендинг у ресторанному бізнесіThesis