Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2022-05-182022-05-182022Ткачук, С. В. Стратегії ритейл-маркетингу: важливий напрямок управління ритейл-бізнесом / С. В. Ткачук // Проблеми управління підприємств у сучасних умовах : матеріали XVІІІ міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 квітня 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 68–69https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37456Розглядаються маркетингові стратегічні підходи до організаії ритейл-бізнесу в онлайн та офлайн ритейлі. Marketing strategic approaches to the organization of retail business in online and offline retail are consideredotherмаркетингритейл-маркетингстратегічний маркетингmarketingretail marketingstrategic marketingкафедра маркетингуСтратегії ритейл-маркетингу: важливий напрямок управління ритейл-бізнесомThesis