Капінус, Лариса Василівна2012-12-282012-12-282006Капінус, Л. В. Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика" / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. - К. : НУХТ, 2006. – С. 14-16.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5147В статті досліджено науково-практичні підходи до визначення поняття „маркетингова політика”. Теоретичні та практичні дослідження пропонують виявити базисну концепцію розуміння маркетингової політики, успіх якої залежить від філософії ставлення до споживачів та використання елементів комплексу маркетингу. The text contains scientific and practical principles of marketing politics. Authentic researches introduce basic concept of marketing research in details. Successful marketing politics is developing organization specific philosophy with relation to consumers and integrated marketing mix.otherмаркетингмаркетингова політикакомплекс маркетингуспоживачіmarketingmarketing politicsmarketing mixconcumersкафедра маркетингуНауково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика"Article