Скригун, Наталія ПетрівнаКочмарук, Марія ВолодимирівнаСемененко, Катерина Юріївна2013-07-012013-07-012013Скригун, Н. П. Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств / Н. П. Скригун, М. В Кочмарук, К. Ю. Семененко // Економічний аналіз. – 2013. – Вип. 12, Ч. 12. – С. 43-46.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8626Проаналізовано основні мотиви та мотивацію потенційних споживачів. Розглянуто теорії мотивації, найбільш прийнятні для використання у практичній діяльності підприємств з точки зору маркетингу, та визначено способи їх застосовування у комерційній діяльності задля підвищення її ефективності. The main reasons and motivation of the consumer’s behavior are defined in the article. The motivation theories that are the most appropriative for use in enterprise’s practical activity from point of view of the marketing are considered. The ways of their use in commercial activities for increasing of its efficiency are determined.otherмотивмотиваціяпотребаповедінка споживачатеорії мотиваціїmotivemotivationneedsconsumer behaviortheory of motivationкафедра маркетингуАналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємствArticle