Рябенко, Володимир Володимирович2014-08-212014-08-211999Рябенко, В. В. Особливості управління маркетинговими процесами в АПК / В. В. Рябенко // Науковий вісник Національного аграрного університету. – К.: НАУ, 1999. – Вип. 14. – С. 190-195.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16390В даній статті розкриті питання впливу факторів зовнішнього середовища на функціонування та забезпечення результативності підприємств в умовах ринкової економіки. Обґрунтовується необхідність застосування маркетингу в АПК. На основі проведених досліджень в статті показані особливості управління маркетинговими процесами в АПК. This article deals with the questions of the influence of environmental factors on the functioning and effectiveness of software enterprises in the market economy. The necessity of application of marketing in agro-industrial complex. Based on these studies in the article displaying features of management of marketing processes in agro-industrial complex.uk-UKмаркетингмаркетингові процесиуправлінняmarketingmarketing processesmanagementкафедра економіки і праваОсобливості управління маркетинговими процесами в АПКArticle