Маноха, Людмила Юріївна2013-06-032013-06-032004Маноха, Л. Ю. Дослідження та моделювання роботи рекламного відділу підприємства / Л. Ю. Маноха // Розроблення та виробництво продуктів функціонального харчування, інноваційні технології та конструювання обладнання для перероблення сільгоспсировини, культура харчування населення України : матеріали Міжнар. наук.-техн. конф., 21-23 жовтня 2003р. – К. : НУХТ, 2004. - С. 80–81.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8091У сучасних ринкових умовах професійний керівник має обґрунтовувати загальну стратегію підприємства на основі ретельно підтвердженого інформаційного аналізу, проведеного інструментарієм, що належить до методів і модулів, що використовуються у виробничому та операційному менеджменті. Оптимізаційна задача розв'язується методом динамічного програмування, за яким визначається оптимальний розподіл вкладення коштів у кожну рекламну акцію різних рекламних компаній таким чином, щоб отримати за рахунок реклами максимум можливих покупців.otherERР-системиматематична модельринокоптимізаційна задачаматематическая модельрынокоптимизационная задачаERP-systemsmathematical modelmarketoptimization problemкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиДослідження та моделювання роботи рекламного відділу підприємстваArticle